تشک بادی مسافرتی ALPS

ALPS B007X09ADI

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مسافرتی ALPS

تشک بادی مسافرتی ALPS محصولی جدید و بسیار با کیفیت می باشد که رویه بسیار با کیفیتی دارد. به دلیل کیفیت بسیار خوب و وزن کمی که این تشک دارد به سادگی می توان آن را در مسافرت استفاده نمود. به علاوه به دلیل حجم کوچک بسته بندی آن، قرار دادن تشک در کوله پشتی و یا صندوق عقب اتومبیل قرار دهید و به سادگی حمل کنید. این تشک بادی از چهار دریچه مختلف و به روش های مختلف باد می شود که دو عدد از آنها از نوع دابل لاک بوده برای باد کردن تشک توسط پمپ باد دستی یا برقی خارجی از آن استفاده می شود، و یک دریچه برای تخلیه باد داخلی تشک استفاده می شود. در کنار دریچه ها یک عدد پمپ پدالی سرخود بر روی بدنه تعبیه شده است که به سادگی و در مدت زمان حدود دو دقیقه تشک را باد کرده و آماده استفاده می کند.

نقد و بررسی تشک بادی مسافرتی ALPS

تشک بادی مسافرتی ALPS

تشک بادی مسافرتی ALPS یکی از با کیفیت ترین و راحت ترین تشک های بادی یک نفره تولید شده برای استفاده در سفر های مختلف از جمله مسافرت های کمپینگ بوده که دارای ساختار قوی می باشد. این محصول در واقع دارای حجم کمی در حالت جمع شده بوده تا به راحتی توسط هر وسیله نقلیه ای قابل حمل باشد. محصولی که دارای وژگی های بسیار خوبی همچون داشتن پمپ باد بوده تا موجب استفاده راحت از این محصول شود. تشک های زیادی در این سبک تولید شده اند که توسط شرکت های مختلفی از جمله اینتکس ، بست وی و ... تولید و عرضه می شوند. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این محصول مانند دیگر همنوعان خود به صورت مستطیلی شکل بوده که از رویه ای مواج و مشبک برخوردار می باشد. قسمت رویه این تشک با داشتن چنین طراحی باعث شده تا به خوبی اعضای بدن را پوشش داده و موجب عبور بهتر جریان هوا شود تا از تعریق بالای مصرف کنندگان تا حدودی جلوگیری کند. لایه های داخل بدنه به گونه ای طراحی و تعبیه شده اند که باعث افاطیش استحکام بدنه و تحمل فشار ناشی از باد و وزن زیاد شود. همچنین یک پمپ باد پدالی در داخل بدنه تعبیه شده که به هچی عنوان قابلیت جدا شدن از بدنه را نخواهد داشت. برای تخلیه باد تشک نیز یک دریچه باد روی دیواره عمودی تشک به کار برده شده تا امکان باد زدن توسط پمپ های بادی مجزا نیز فراهم باشد.

جنس بدنه تشک

تشک بادی مسافرتی ALPS دارای جنس بدنه ای از نوع پلاستیک PVC بوده که دارای وزن کم و ضخامت قابل قبولی می باشد. این نوع جنس بدنه از روکش طرح چرم در قسمت کف و دیواره های خود بهره برده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. این ویژگی موجب می شود تا امکان استفاده از این تشک را روی آب های آرام و کم عمق به عنوان تشک بادی شناور فراهم سازد. استفاده از روکش جیر در قسمت رویه از دیگر ویژگی های پر مزیت برای این تشک بادی محسوب شده زیرا علاوه بر ایجاد محلی نرم و راحت برای خواب باعث جلوگیری از تعریق بالا نیز خواهد شد. این بدنه انعطاف بالایی داشته تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتر قابل جمع شدن باشد. این قابلیت همیشه در حمل و جا به جایی آسوده تر این محصول تاثیر گذار خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تشک بادی بادی یک نفره ALPS معادل (طول: 190 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین مختلف خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این محصول بوده که در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا امکان جای گرفتن در هر محل مورد نظری فراهم باشد. این تشک دارای تحمل وزن 140 کیلوگرمی بوده که مقداری بسیار مناسب برای یک تشک بادی یک نفره محسوب می شود. البته هر چقدر باد بدنه این کالا را افزایش دهید یقینا در کاهش تحمل وزن آن نیز تاثیر گذار خواهد بود زیرا به درز های بدنه فشار زیادی وارد خواهد شد. این تشک وزن 2 کیلوگرمی داشته که وزنی سبک برای این محصول محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی تشک بادی مسافرتی ALPS بسیار آسوده بوده زیرا که از یک پمپ باد پدالی سرخود برخوردار می باشد. برای باد کردن کافیست با استفاده فشار و قدرت پا اقدام به پمپاژ هوا برای راه اندازی این تشک کنید. فقط داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهد دید. برای خالی کردن باد تشک نیز می توان از دریچه باد تعبیه شده روی بدنه به صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند عمل تخلیه باد را انجام داد. از راه های مهم برای مراقبت و نگهداری بهتر از این تشک بادی می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه اشاره نمود. همچنین می بایست از انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری کرده و با استاندارد باد زدن به آن در سلامتی آن تاثیر بسیار خوبی گذاشت.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره مسافرتی ALPS یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت های کمپینگ بوده که از وزن سبک و ساختار با کیفیتی برخوردار می باشد. این محصول دارای پمپ باد پدالی سرخود بوده که امکان راه اندازی در کمترین زمان ممکن را فراهم می سازد. این کالا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن بوده تا به راحتی به وسیله دست نیز قابل حمل خواهد بود. این تشک بادی با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

خانگی، سفری
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 190 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...