تشک بادی پلاستیکی

toshak-p001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی پلاستیکی

تشک بادی پلاستیکی یک محصول جدید با طراحی نوین و خاص است که برای استفاده تمام سنین طراحی و تولید شده است. این کالا با به کار گیری از بهترین متریال ممکن برای ساخت به گونه ای طراحی شده است که دارندگان این تشک از داشتن ان لذت برده و با خیال راحت از این محصول در هر مکانی استفاده می کنند. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای طراحی لوبیایی شکل بوده و به صورت دو لایه طراحی گردیده است که همین امر سبب شده تا از نظر ظاهری فوق العاده شیک و چشم نواز شود.

هم چنین این محصول در رنگ بندی های گوناگون روانه بازار شده است که دست شما را در خرید به صورت کامل باز گذاشته است. دارا بودن بالش بادی سر خود در بخش بالایی این محصول هم از دیگر ویژگی های خوب این تشک بادی پلاستیکی است که شما را از این نظر هم بی نیاز کرده است. اگر به دنبال خرید یک محصول دیدنی با خصوصیات خوب و جذاب می گردید پیشنهاد می کنیم این کالا را هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

تشک بادی پلاستیکی

تشک بادی پلاستیکی یکی از محصولات شکیل و جدیدی است که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این محصول ساختار فوق العاده ای دارد و در دو طرح مختلف و دو رنگ جذاب عرضه گردیده است که همین امر هم سبب شده تا با خیال راحت بتوانید این کالا را خریداری کرده و به سادگی ان را در سبد خرید خود جای دهید. در همین راستا نیز در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل جزئیات این محصول را برای شما شرح دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

مهم ترین نکته در خصوص این محصول به ظاهر جذاب و دیدنی ان تعلق می گیرد زیرا شرکت تولید کننده این محصول به قدری در طراحی این کالا دقیق و ریز شده است که تمام جزئیات را به درستی در داخل ان پیاده سازی نموده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول ساختاری مستطیلی شکل داشته و از این بابت نیز شبیه به تشک های بادی معمولی می باشد. لبه ها و گوشه های این محصول به صورت بادی و ضخیم بوده که ارتفاع خوبی را هم از سطح زمین دارا می باشد و همین عامل نیز سبب شده تا فرد استفاده کننده از این محصول بدون هیچ گونه نگرانی از بابت پایین افتادن و لیز خوردن از روی این تشک نباشد.

این کالا هم چنین دارای بخش تکیه گاه در قسمت بالایی خود است که می توانید در هنگامی که قصد دراز کشیدن بر روی این محصول را ندارید به این بخش تکیه داده و بر روی این تشک بنشینید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بر روی این قسمت طرح هایی از ماه و ستاره هم به چشم می خورد که با رنگ طلایی به صورت زیبا پیاده سازی شده اند. این کالا در دو رنگ اصلی ابی و صورتی تولید شده است که حق انتخاب رنگ مورد نظر را هم دارا خواهید بود.

جنس بدنه

همان طور که می دانید این محصول به صورت بادی طراحی و تولید شده است که بدنه و رویه اصلی این محصول به صورت پلاستیکی شکل گرفته است که همین عامل نیز سبب شده تا از بابت دارا بودن یک محصول با کیفیت و جذاب و مقاوم خیالتان تا حدود بسیار زیادی راحت شده باشد. هم چنین کف و بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس استفاده می کنند که یکی از موارد مهم در انتخاب این محصول به شمار خواهد رفت. دارا بودن سطح موازی و همین طور قابلیت استفاده بر روی اب هم از دیگر ویژگی های مهمی است که در بخش جنس این محصول باید به ان اشاره می کردیم.

ابعاد و وزن

وزن کلی این محصول پس از راه اندازی و یا حتی در داخل بسته بندی تنها 2 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با دیگر تشک های موجود در بازار بسیار سبک وزن تر خواهد بود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول در طول 160 سانتی متر ، عرض 90 سانتی متر و همین طور ارتفاع 18 سانتی متر تولید و عرضه شده است. تحمل وزن این کالا هم 75 کیلو گرم می باشد که مقدار معقول و استانداردی خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این محصول نیاز به یک عدد پمپ باد دارید. اگر این محصول را از داخل بسته بندی خارج نمایید می توانید به این نکته پی ببرید که این کالا دارای چندین محفظه باد بر روی خود خواهد بود که باد کردن این محصول دقیقا از همین طریق صورت خواهد گرفت. هم چنین پس از باد کردن کامل این کالا نیز باید اقدام به بستن این دریچه ها کنید تا باد از داخل ان خارج نشود. نکته مهم دیگر به اندازه باد کردن این محصول است که باید با خیالی راحت این کار را انجام دهید. مراقبت از این محصول هم کاری ساده و اسان است که مهم ترین اصل ان دور کردن اشیا نوک تیز و همین طور وسایل داغ و سوزان از کنار بدنه این کالا است. هم چنین توجه به راهنمایی های موجود در داخل دفترچه راهنمای این محصول هم بسیار مهم خواهد بود.

جمع بندی

تشک بادی پلاستیکی یک محصول بی ظنیر و شکیل است که دارای دو رنگ مختلف بوده و خصوصیات خوبی همچون پرتابل بودن ، راحتی در راه اندازی ، قابلیت استفاده بر روی اب و همین طور دارا بودن شیار و سطح موازی را دارا می باشد که می توانید ان را با بهترین قیمت ممکن از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 75 کیلو گرم
 طول 160 سانتی متر
 عرض 90  سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه پلاستیکی
 جنس بخش کناری پلاستیکی
 جنس کف پلاستیکی
 پمپخیر
 نوع پمپ -
ساک حملخیر
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...