تشک بادی چند کاره

bestway 67356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره

تشک بادی چند کاره , با قابلیت تبدیل شدن به تشک دو نفره ، تخت یک نفره ، کاناپه دو نفره ، تشک پشتی دار ، تشک بادی شیبدار ، محصول شرکت bestway با رنگ بندی های شاد و طراحی زیبا ، جهت استفاده در منزل ، اتاق خواب ، تماشای تلویزیون ، و... ، حجم بسیار کم ، این مدل تشک بادی چندکاره در هنگام باد بودن در حالت های مختلف و چند کاره همزمان میتوان از آن استفاده کرد. این محصول چند کاره یکی از بهترین گزینه ها برای استراحت می باشد که مهمترین دلیل آن هم علاوه بر راحتی فوق العاده کارایی آن در حالت های نشسته و خوابیده است. برای خرید این محصول می توانید با مرکز فروش فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس تماس بگیرید.

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره

شرکت بست وی تولید کننده ی انواع محصولات بادی می باشد که تشک های بادی نیز یکی از محصولات همین شرکت می باشد . تشک های بادی بست وی از مواد اولیه با کیفیت بالا تولید می شوند و دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشند . تشک چند کاره ی بست وی نیز یکی از تشک های همین شرکت می باشد که در ادامه به توضیح مفصل این تشک به همراه ویژگی هایش می پردازیم .

طراحی و ارگونومی ساخت 

تشک بادی چند کاره بست وی دارای ارگونومی ساخت جالب و مقاومی می باشد . طراحی ساخت زیبا و همچنین رویه ی نرم و مقاوم موجب این شده است تا یک تشک نرم و البته مستحکم داشته باشید . در حالت تشک این محصول 2 نفر می توانند از آن استفاده کنند البته تحمل وزن محصول بالا بوده و امکان استفاده تا 3 نفر را نیز داراست اما بهتر است به تشک فشار بیش از حد وارد نشود . دیواره های داخلی این تشک نیز نقش مهمی در افزایش تحمل وزن این محصول ایفا می کنند . رویه ی ضد تعریق نیز یکی از ویژگی های این محصول می باشد . 

جنس بدنه 

جنس رویه ی تشک چند کاره از پی وی سی مستحکم مخملی بوده و دارای استحکام بالا و همچنین راحتی زیادی می باشد . کناره های این تشک نیز ار جنس پی وی سی سه لایه بوده و دیواره های داخلی نیز در این تشک تعبیه شده است تا تحمل وزن تشک را بالا ببرد . رویه ی مخملی این محصول موجب این می شود تا بدن شما در هنگام استفاده از آن ، عرق نکند و از استفاده ی آن لذت ببرید . طرح های شبکه ای روی این محصول نیز کمک بسزایی در جلوگیری از تعریق و همچنین راحتی تشک می کند . تشک به گونه ای طراحی شده است که ضدآب بوده و شما می توانید از آن حتی در آب استفاده کنید به گونه ای که تشک بر روی آب شناور می ماند . کناره های این تشک نیز طرح چرم داشته که هم به ضدآب بودن محصول کمک می کند و هم زیبایی خاصی به تشک می بخشد . 


ابعاد و تحمل وزن : تشک  چند کاره دارای ابعاد مناسب برای  استفاده ی دو نفر می باشد . این تشک دارای طول : 193 سانتی متر ، عرض 152 سانتی متر و ارتفاع 64 سانتی متر می باشد که اندازه مناسبی برای استفاده ی دو نفر می باشد . تحمل وزن 250 کیلوگرمی نیز موجب این شده است تا استفاده دو نفر از این تشک به راحتی انجام شود و مشکلی برای تشک ایجاد نشود . 

سایر ویژگی ها : از ویژگی های این تشک نیز همانطور که در قسمت های بالا اشاره شد می توان به ضد تعریق بودن تشک وهمچنین ضدآب بودن و استفاده ی از تشک بر روی آب اشاره کرد . تشک بر روی آب شناور می ماند و شما می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید . اما استفاده از تشک در آب های عمیق و مواج توصیه نمی شود . شما می توانید از تشک در استخر منزل خود استفاده کنید . تشک چندکاره همانطور که از نامش مشخص است قابلیت استفاده در چند حالت داراست .

شما می توانید از این تشک به عنوان تخت یک نفره استفاده کنید و بر روی آن دراز بکشید و یا به عنوان کاناپه دو نفره از آن استفاده کنید . خاصیت جمع شدن قسمت زیرین تشک موجب این می شود که تشک در چند حالت قابل استفاده باشد و بتوان به راحتی از آن استفاده کرد .از این محصول به عنوان تشک بادی شیبدار و تشک پشتی دار نیز می توان استفاده کرد . به همراه این تشک یک پمپ برقی مجزا نیز وجود دارد که می توان از آن برای باد کردن تشک استفاده نمود .نحوه راه اندازی و مراقبت : شما پس از دریافت محصول می توانید آن را از جعبه ای خود خارج نموده و بر روی سطحی صاف قرار داده و آن را باد کنید و از آن استفاده کنید . میزان باد شدن تشک نیز دلخواه بوده و می توان پس از باد شدن مقدار دلخوا پمپ را جدا کرده و از آن استفاده کرد . البته باید مراقیب برخورد اشیا نوک تیز به تشک باشید زیرا محصوملات بادی به اشیا تیز حساسیت دارند و یک شی تیز می تواند آنها را سوراخ کند . اما در صورت ایجاد مشکل و یا حتی سوراخ شدن تشک نیز مشکلی ایجاد نخواهد شد و می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه تشک به شما ارائه می شود آن را تعمیر نموده و از آن استفاده کنید . جمع بندی : تشک چندکاره بست وی یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش بوده که می تواند به حالت های مختلف از جمله تخت خواب ، کاناپه و ... تبدیل شود . در کنار همه ی این ویژگی ها و امکانات قیمت مناسب این محصول می تواند علتی شود تا این تشک به یک محصوص محبوب میان خریداران بدل شود . برای خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول می توانید با همکاران ما در تهران اینتکس ارتباط برقرار کنید . 

نوعخانگی، کاری
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
قابلیت چند کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...