تشک بادی چند کاره دو تکه کلمن

Coleman 2000002846

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره دو تکه کلمن

تشک بادی چند کاره دو تکه محصلی از شرکت کلمن می باشد. اینن محصول از رویه فوق العاده نرم و راحتی ساخته شده است که باعث می شود بتوان از آن برای مدت زمان طولان استفاده نمود. به علاوه این رویه از محصول دارای سطح مواجی است که باعث جریان یافتن هوا از سطح تشک می شود و باعث ضد تعریق شدن رویه تشک می شود. این نوع ساختار در تشک های سنتی نیز استفاده شده است و شرکت های پیشرفته امروزی با استفاده از الگو های پیشین اقدام به ساخت محصولاتی از این قبیل می کنند. این تشک بادی یک تفره است و ابعاد آن با طول 185 سانتی متر و عرض 101 سانتی متری کاملا مناسب است. به علاوه این محصول می تواند تا وزن 136 کیلوگرم را نیز به سادگی تحمل کرده و در شرایط متنوعی همچون منزل و مسافرت قابل استفاده است. از این رو می توان آن را یکی از بهترین های بازار به حساب آورد. قسمت بالایی این تشک بادی دارای بالشت سر خود است که نیاز به حمل جداگانه آن را از بین می برد.

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره دو تکه کلمن

تشک بادی چند کاره دو تکه کلمن

تشک بادی دو تکه کلمن یکی از سبک ترین و مناسب ترین تشک های بادی یک نفره بوده که نه تنها برای استفاده در منزل بلکه برای مسافرت ها نیز کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت. همچنین این تشک بادی می تواند گزینه خوبی برای استفاده در چادر های مسافرتی نیز باشد. محصولی که دارای طراحی راحتی بوده که هنگام استفاده احساس بسیار راحتی به مصرف کنندگان منتقل خواهد کرد. ویژگی های بسیار خوبی در این تشک بادی به کار برده شده که موجب شده تا فروش این محصول افزایش پیدا کرده و پاسخگوی نیاز بسیاری از مصرف کنندگان باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت تشک

این تشک بادی کلمن دارای طرحی بدنه مستطیلی شکل بوده که تشکیل شده از دو قسمت اصلی می باشد. بدنه اصلی بالش بادی متصل به بدنه که هر کدام توسط دریچه باد مجزایی قابل راه اندازی خواهند بود. اما طراحی قسمت رویه تشک به صورت مواج و مشبک بوده تا به خوبی اعضای بدن را در بر گیرد. علاوه بر این باعث عبور هر چه بهتر جریان هوا نیز خواهد شد به همین جهت در جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان تا حدودی کاربردی خواهد بود. البته بالش بادی متصل به بدنه این تشک نیز از این نوع طراحی استثنا نبوده که این مسئله موجب راحتی بیشتر مصرف کنندگان خواهد شد. یک ساک حمل نیز در قسمت فوقانی تشک تعبیه شده که در زمان خالی کردن باد بدنه به راحتی در دردون این تشک جای خواهد گرفت.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه این محصول از نوع PVC بوده که از روکش جیر در قسمت رویه و از روکش طرح چرم در قسمت کف استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. استفاده از روکش جیر یا همان مخمل در این تشک باعث می شود تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده و تا حدودی نیز در برابر تعریق مقاومت لازم را داشته باشد. از ویژگی های خوب این تشک بادی می توان به انعطاف بالای بدنه آن اشاره نمود. این تشک بادی حتی در حالت باد شده نیز قابل تا شدن خواهد بود تا امکان جا به جایی این محصول را آسوده تر کند. از دیگر قابلیت های پر مزیت این محصول می توان به قابلیت تعمیر آن توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی اشاره نمود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته َشده برای این محصول معادل (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 101 سانتی متر ف ارتفاع: 17 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده یک نفر خواهد بود. ابعادی که شامل حالت باد شده این کالا بوده و تمام قسمت های بدنه را شامل می شود. البته در صورت جمع کردن این تشک ابعاد آن نیز به قدر کوچک خواهد شد که امکان جای دادن در هر فضای مورد نظری را فراهم سازد. تحمل وزن تشک بادی یک نفره کلمن 136 کیلوگرم بوده که برای این تشک مقداری مناسب و قابل قبول خواهد بود. گرچه هر چقدر باد این محصول را افزایش دهید به دلیل فشار روی درز های بدنه تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی این محصول نیز 2.5 کیلوگرم بوده که وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست پس از تهیه پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس با توجه به اندازه دریچه های باد روی بدنه نازل پمپباد متناسب با این دریچه ها را وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این تشک باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین باد زدن استاندارد می تواند در سلامتی این تشک بادی موثر باشد. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی نیز خودداری نمود.

جمع بندی

تشک بادی دو تکه یک نفره کلمن از سری تشک های بادی سبک و یا کیفیت بوده که از قابلیت های مهمی از جمله ضد تعریق بودن برخوردار می باشد. این تشک بادی برای استفاده در مسافرت ها و حتی چادر های مسافرتی بهترین گزینه بوده زیرا در حجم و اندازه های کوچکتری نیز قابل جمع شدن خواهد بود. این تشک دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران در کمترین زمان ممکن قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 101 سانتی متر
 ارتفاع 17 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپخیر
 نوع پمپ ------
ساک حملبله
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 با پمپ برقی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...