تشک بادی چند کاره کودک

Coleman 2000024251

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره کودک

تشک بادی چند کاره کودک رنگ از سری محصولات سال 2021 شرکت کلمن می باشد که با طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی روانه بازار شده است. این کالا دارای رویه کاملا جیر و ضد تعریق می باشد که با سطح مواج استانداردی همراه شده است که باعث می شود حسی مشابه تشک های بادی سنتی به شخص منتقل شود و استفاده از آن در طولانی مدت میسر شود. به علاوه با توجه به بخش زیرین ساخته شده از وینیل براق و عدم استفاده از پمپ باد برقی سرخود (متصل به بدنه) می توان آن را به عنوان تشک بادی روی آب نیز استفاده نمود. البته باید مراقب باشید که تا حد امکان آب به بخش جیر آن برخورد نداشته باشد. ابعاد این محصول کاملا استاندارد می باشد و به نوعی در دسته تشک های بادی یک نفره کامپکت بازار به حساب می آید با این وجود بسته بندی آن بسیار کوجک می باشد و می توانید آن را به سادگی حمل کرده و در شرایط مختلف استفاده کنید. این محصول از کلمن دارای ساک حمل در بسته بندی می باشد که شما را از صرف هزینه اضافی و جداگانه بی نیاز می کند.

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره کودک

تشک بادی چند کاره کودک یکی دیگر از سری تشک های بادی تولید شده توسط شرکت کلمن می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از طراحی جذاب و منحصر به فردی بهره می برد. این محصول توانسته است به دلیل زیبایی و کاربرد بسیاری که دارد به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت تشک بادی :

از اصلی ترین کار هایی می باشد که برای تولید یک محصول باید ابتدا به آن پرداخت. در واقع باید تمامی جوانب یک محصول را از جمله زیبایی، کارایی و ... در نظر گرفته شود تا محصولی مرغوب تولید شود. شرکت کلمن توانسته است با طراحی بسیار زیبایی که بر روی محصولات خود انجام می دهد به یکی از شرکت های معتبر محصولات بادی تبدیل شود و محصولاتی با کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند. فرم کلی این محصول به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ آبی نیز می باشد. سطح این محصول به صورت مواج بوده خاصیت ضد تعریق را به آن بخشیده است تا هنگامی که شما بر روی آن دراز می کشید فضای بسیار کمی بین بدن شما و سطح تشک ایجاد شود و هوا از این فضا به جریان بیافتد تا بدن شما عرق نکند. یکی از مزیت هایی که این محصول نسبت به تشک های ثابت دارد این است که چند کاره می باشد و از آن می توان بر روی آب نیز استفاده کرد. البته باید به این نکته توجه داشت که برای استفاده بر روی آب، باید باد آن مقداری کم تر از حالت عادی باشد.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

جنس محصول یکی از مهمترین نکاتی ست که باید به آن توجه بیاری شود. همه ی ما هنگام خرید محصول نگرانی هایی از بابت جنس اعم از دوام، مقاومت بدنه و ... داریم و همیشه از این بابت ها نگران هستیم. شرکت کلمن توانسته است با محصولات با کیفیتی که تولید می کند کالا های با کیفیتی را روانه بازار کرده و رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نماید. رویه این تشک بادی از جنس وینیل مخمل بوده که مقاومت بسیار بالیی داشته و سطح بسیار نرمی را دار می باشد. بخش کناری آن نیز از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت آن در برابر فشار بسیار بالا می باشد. کف این محصول به صورت دو لایه بادی طراحی شده که می توان به راحتی از آن درون آب نیز استفاده کرد. البته لازم به ذکر است که باید مراقی باشید تا هنگامی که درون آب از آن استفاده می کنید، رویه مخمل آن با آب برخورد نداشته باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

این تشک بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کنید. از این محصول می توان در اتاق کودک استفاده کرد و دیگر نیاز به استفاده تشک های ثابت نمی باشد. این محصول در ابعادی از جمله طول: 145 سانتی متر، عرض: 68 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن نیز 136 کیلو گرم بوده و دارای وزن 2 کیلو گرم می باشد که به راحتی می توان آن را حمل و جابجا کرد. همچنین به دلیل ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد می توان به راحتی ان را بدون هیچ گونه اشغال فضایی با خود به مسافرت برد تا در سفر هم از داشتن همچین تشکی بهره برد.

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول شما به تنها وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد است که برای تهیه آن می توانید به سایت تهران اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن کرده و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری کنید. پس از تهیه پمپ تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای تشک را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار مدهید. حال شروع به باد زدن تشک می کنید. پس از این که تشک بادی فرم کلی خود را گرفت، پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای آن را می بندید. حال می توانید از این تشک بادی استفاده کنید.

مراقبت و نگهداری :

تشک های بادی معمولا دارای یک سری حساسیت نسبت به تشک های ثابت می باشند که با رعایت این نکات می توانید مدت زمان بیشتری از این تشک ها استفاده کنید. به هیچ عنوان اجازه ندهید تا جسم تیزی با بدنه آن برخورد داشته باشد. از پرش و جامپینگ بر روی آن خود داری کنید. آن را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید چرا که فشار زیادی به بدنه آن وارد شده و در نتیجه به مرور زمان درز های آن از یکدیگر جدا می شوند. هنگام استفاده از این تشک در آب حواستان باشد که آب با رویه مخملی آن برخورد نداشته باشد.

نوع مسافرتی، خانگی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 145 سانتی متر
 عرض 68 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها ضد تعریق
 مناسب کمپینگ
 سطح موج دار
رنگ متمایز
مناسب کودکان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...