تشک بادی چند کاره یک نفره Twin

Coleman 2000018313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره یک نفره Twin

تشک بادی چند کاره یک نفره Twin محصولی از شرکت کلمن می باشد که با مهندسی روز دنیا تولید و به بازار عرضه شده است. این کالا دارای رویه کاملا براقی می باشد که باعث می شود بتوان آن را بر روی آب نیز استفاده نمود چراکه رویه هایی از این قبیل بر اثر برخورد مستقیم و طولانی مدت با آب دچار پوسیدگی نمی شوند.. از سایر مشخصات آن می توان به والف دو قفله اشاره کرد در این حالت در صورتی که دریچه تخلیه اصلی بسته نشده باشد تا 95 درصد از خروج باد داخلی جلوگیری می شود و باعث تسهیل در باد کردن تشک بادی می شود. بر روی بدنه 32 حفره تعبیه شده است که استاندارد بوده و تمام سطح تشک را پوشانده است. ابعاد این حفره ها استاندارد بوده و احساس راحتی بسیار خوبی حین استفاده از آن به شما منتقل می شود تحمل وزن این محصول تا 136 کیلوگرم بوده و ابعاد بسته بندی آن بسیار کوچک بوده و به سادگی می توان آن را برای مصارف بعدی حمل و استفاده کرد. 

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره یک نفره Twin

تشک بادی چند کاره یک نفره Twin

تشک بادی چند کاره یک نفره Twin یکی از تشک های جدید شرکت کلمن می باشد که نوع ساخت و طراحی فوق العاده ای دارد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این محصول یکی از با کیفیت ترین تشک های بادی این شرکت است که مناسب برای سنین بزرگسال بوده و از کیفیت ساخت فوق العاده ای بهره می برد. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب نقاط ضعف و قوت این محصول را برای شما بازگو کنیم.......

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول باید در ابتدا به این نکته اشاره کرد که ظاهری مستطیلی شکل دارد. لبه های این محصول به صورت گرد طراحی شده که این عامل باعث شده تا از یکنواختی خارج شده و نرم و لطیف شود. در کناره این محصول لوگو سازنده این کالا نقش بسته است که با رنگ سفید کاملا نمایان است. هم چنین رویه اصلی این محصول به صورت یکدست سبز رنگ طراحی شده که بسیار زیبا بوده و به راحتی کثیف نخواهد شد. در بخش بالایی این تخت محفظه ای قرار گرفته است که با استفاده از ان به سادگی می توانید این تشک را باد کنید. هم چنین رویه اصلی این محصول دارای شیار ها و فرو رفتگی هایی است که به سادگی در هنگام استراحت بر روی این محصول می توانید نرمی را تجربه کرده و این فرو رفتگی ها هم باعث شده تا از تعریق بیش از اندازه شما بر روی این تخت جلوگیری شود. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت این تشک دارد که با خیال راحت می توانید به ان اطمینان کنید.

جنس بدنه

جنس بدنه در تشک های بادی یکی از مواردی است که باید با اطمینان خاطر و توجه زیاد اقدام به خرید ان کنید. در همین خصوص باید گفت که این تشک رویه ای از جنس وینیل دارد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم همگی از نوع وینیل ساخته شده اند که در برابر ضربات مقاوم بوده و تحمل وزن بالایی را هم دارد. علاوه بر این ها کف این محصول هم از نوع وینیل دو لایه ساخته شده که فوق العاده مقاوم است.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این کالا دارای طول 185 سانتی متر و هم چنین عرض 95 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول هم 19 سانتی متر است. در کنار این موارد باید گفت که این تشک می تواند تا 136 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مناسب برای استفاده هر فردی است. هم چنین خود تشک هم وزن بسیار کم و معقولی دارد که به سادگی می توانید ان را جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این تشک شما در ابتدا باید یک پمپ باد شخصی داشته باشید. برای همین منظور و پس از خرید پمپ باد باید این محصول را بر روی زمین قرار داده و محفظه باد ان را پیدا کنید. پس از انجام این کار پمپ باد را درون محفظه باد قرار داده و به سادگی با مقداری فشار این محصول را در کمتر از پنج دقیقه باد کنید. نکته مهم دیگر در خصوص راه اندازی این محصول این است که بیش از اندازه این محصول را باد نکنید تا از تحمل وزن ان کاسته شده و امکان اسیب دیدن ان هم افزایش یابد. هم چنین پس از باد کردن این محصول باید محفظه باد را ببندید تا باد وارد شده به داخل این کالا از داخل ان خارج نشود. برای مراقبت از این محصول هم بهتر از وسایل تیز و یا سنگ و کلوخ های ریز را هم از زیر و بدنه این محصول دور کنید. هم چنین بهتر است ملافه ای را بر روی این تشک پهن کنید تا کثیف نشود. علاوه بر این ها از پریدن و جامپینگ و یا قرار دادن وسایل سنگین بر روی این تشک خودداری کنید تا اسیب نبیند.

جمع بندی

تشک بادی چند کاره یک نفره Twin یک محصول فوق العاده با کیفیت ساخت امریکا می باشد که دارای والف دابل لاک برای جلوگیری از خروج هوا بوده و لایه های داخلی استوانه ای شکلی دارد. هم چنین این محصول تحمل وزن بالایی داشته و مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال است. هم اکنون می توانید این محصول با کیفیت را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوع مسافرتی، کوهنوردی، خانگی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع 19 سانتی متر
جنس وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاد در مسافرت
 قابل استفاده به عنوان تشک روی آب
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...