تشک بادی کمپینگ انعطاف پذیر

bestway 67617

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ انعطاف پذیر

تشک بادی کمپینگ انعطاف پذیر یکی از محصولات خاص و دیدنی است که کاربرد های بسیار زیادی داشته و می توانید از ان در مکان های مختلفی استفاده نمایید. در همین خصوص باید عنوان کنیم که از این تشک می توانید در کمپینگ و مناطق کوهستانی ، در داخل چادر های مسافرتی و حتی در داخل منزل استفاده کرده و از داشتن ان لذت ببرید. این کالا دارای یک عدد بالش بادی سر خود می باشد که شما پس از راه اندازی کامل این محصول می توانید از ان هم استفاده نموده و از داشتن یک بالش با کیفیت و راحت بی نیاز شوید.

نکته مهم دیگر در خصوص این محصول خاصیت انعطاف پذیری و تغییر شیب این محصول است که با استفاده از قسمتی مجزا که به صورت مستطیلی شکل طراحی شده و شبیه به بالش هم میباشد انجام می شود. شما پس از راه اندازی کامل این محصول می توانید این بخش را در زیر این تشک قرار داده و سپس شیب دلخواه خودتان را به این محصول بدهید که برای افرادی که مشکل های جسمانی داشته و یا بیمار می باشند هم بسیار مناسب خواهد بود. ساختار شیاردار این کالا هم سبب شده تا این تشک راحت و نرم بوده و به راحتی بتوانید بدون هیچ گونه تعریق بر روی ان به استراحت بپردازید.

نقد و بررسی تشک بادی کمپینگ انعطاف پذیر

تشک بادی کمپینگ انعطاف پذیر

تشک بادی کمپینگ انعطاف پذیر جدید ترین تولید شرکت بست وی می باشد که از نظر ساختار و نوع کارکرد به جرات می توان ان را متمایز با تمام تشک های دنیا دانسته و از این حیث نیز قطعا می توانید یک محصول با ارگونومی خاص را مشاهده کنیم که قطعا از مهم ترین مزایای این تشک به شمار خواهد رفت. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که ما قصد داریم تا در ادامه این مطلب شما را به صورت کامل با این محصول اشنا سازیم تا با اطمینان خاطر این کالا را در سبد خرید خود جای دهید...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا مهم ترین بخش در توضیح این محصول به همین طراحی و ارگونومی ساخت این کالا تعلق می گیرد زیرا نوع کیفیت و شیوه تولید این محصول سبب شده تا این کالا فوق العاده خاص باشد و مشتریان ترغیب به خرید این محصول شوند. در همین خصوص نیز در ابتدا باید عنوان کنیم که این کالا دارای ساختار مستطیلی شکل می باشد که از طول و عرض استانداردی هم برخوردار بوده که در بخش های بعدی به ان اشاره خواهیم کرد. رویه اصلی این تشک بادی از بالاترین تا پایین ترین قسمت ان به صورت یکنواخت و با فواصل یکسان دارای شیار ها و فرو رفتگی هایی می باشد که باعث شده تا فرد استفاده کننده از این محصول بتواند به راحتی بر روی این تشک به استراحت پرداخته و از تعریق او هم جلوگیری شود.

نکته مهم دیگر در خصوص این کالا به دارا بودن بالش بادی ان تعلق می گیرد که شما را از این بابت هم بی نیاز کرده است.هم چنین بخش دیگری در زیر این محصول به چشم می خورد که باعث شده تا با تنظیم ان بتوانید شیب و زاویه دلخواه خودتان را به بدنه اصلی این تشک تنظیم کرده و سپس بر روی ان به استراحت بپردازید که این عامل نشان از انعطاف پذیری بالای این کالا و خاص بودن ان نسبت به دیگر تشک ها دارد. رنگ کلی این محصول هم به صورت یکدست خاکستری خواهد بود که یک رنگ عامه پسند می باشد.

جنس بدنه

این محصول از رویه ای با جنس PVC مخملی طراحی و تولید شده است. این رویه سبب شده تا هم کیفیت بالایی را از این تشک بادی شاهد باشیم و هم نرمی و لطافت خوبی را هم در اختیار مشتریان قرار دهد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از نوع PVC مات شکل گرفته است که همان خصوصیات بخش قبلی را دارا خواهد بود. در خصوص کف این تشک هم باید به این نکته اشاره کنیم که از نوع PVC دو لایه ساخته شده است که این عامل باعث شده تا هم نشان از ضخامت بالای این محصول باشد و تحمل وزن این محصول را بالا برد.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به وزن این تشک اشاره کنیم که به صورت سبک و پرتابل طراحی و تولید شده است که همین عامل سبب شده تا با توجه به دارا بودن بسته بندی کوچک این کالا بتوانید ان را در سفر ها با خود حمل کرده و در مکان مناسب اقدام به راه اندازی و استفاده از ان کنید. هم چنین تحمل وزن 136 کیلو گرمی این تشک هم سبب شده تا افراد سنگین وزن هم ازبابت خرید این محصول اطمینان حاصل نمایند. طول این تشک 189 سانتی متر ، عرض ان 72 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 20 سانتی متر خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول دارای پمپ باد نمی باشد که شاید این مورد یکی از ضعف های این تشک به شمار رود. در همین خصوص نیز شما باید برای راه اندازی این تشک اقدام به خرید یک پمپ باد کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این محصول را راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که بر روی این تشک دریچه های بادی موجود است که با استفاده از ان ها می توانید هم خود تشک و هم بالش موجود را به صورت مجزا باد کرده و از ان ها استفاده نمایید.

نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به نحوه مراقبت و نگهداری از این کالا تعلق می گیرد که شما می بایست سعی کنید تا در گام اول از ضربه زدن به این کالا جلوگیری کرده و سپس سعی کنید تا از وارد کردن اشیا نوک تیز و راه اندازی ان بر روی سنگ و کلوخ نیز جلوگیری کنید. البته گفتنی است که این محصول دارای برچسب تعمیرات هم می باشد که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم کرده و از این کالا مجدد استفاده کنید.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره کمپینگ انعطاف پذیر یک محصول زیبا و جذاب با ارگونومی و طراحی خاص می باشد که دارای رویه با کیفیت بوده و به صورت ضد تعریق طراحی و تولید شده است. هم چنین دارا بودن بالش بادی هم از دیگر مزایای این محصول به شمار می رود که می توانید هم اکنون ان را از نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوع سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 189 سانتی متر
 عرض 72 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای سطح رویه مواج و ضد تعریق
 مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
 دارای حجم و وزن بسیار کم
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...