تشک بادی کمپینگ تاشو مسافرتی

Outdoorsman

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ تاشو مسافرتی

تشک بادی کمپینگ تاشو مسافرتی یکی از بهترین و با کیفیت ترین تشک های بادی مسافرتی حرفه ای و کمپینگ بوده که تولید شده از جنس PVC و پلی اورتان (TPU) می باشد. این تشک کاملا ضد آب بوده و از طراحی مواج و مشبک برای در بر گرفتن اعضای بدن بهره مند می باشدو همچنین قسمت فوقانی آن یک بالش بادی سرخود طراحی شده و در قسمت پایین نیز یک پمپ باد پدالی در داخل بدنه تعبیه شده است. این محصول به راحتی راه اندازی و از باد خالی شده و به دلیل انعطاف بدنه بالا در اندازه بسیار کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. همچنین در کنار این تشک یک ساک حمل نیز قرار داده شده تا به راحتی آن را در هر مکانی حمل و جا به جا کنید.

نقد و بررسی تشک بادی کمپینگ تاشو مسافرتی

تشک بادی کمپینگ تاشو مسافرتی یکی از برترین و حرفه ای ترین تشک های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و در کمپینگ های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد . این تشک بادی دارای بدنه ای با کیفیت از جنس پی وی سی و پلی اورتان می باشد که مقاومت و استحکام بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و در خرید تشک بادی شما را راهنمایی کنیم پس در ادامه این مسیر و با تحلیل تشک بادی کمپینگ تاشو همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول با دیگر تشک های بادی کمی فرق می کند و بیشتر در محیط هایی که دارای فضای کمتری می باشد مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین این محصول دارای بسته بندی زیبا و قابل حملی می باشد که به راحتی جا به جایی آن را راحت کرده است و از همین رو گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب می آید . رویه مشبک و مواج این محصول باعث می شود تا از تعریق بدن به خوبی جلوگیری شود که در بسیاری از فصول سال امری بسیار مهم و کاربردی به حساب می آید . همچنین به همراه این تشک بادی زیبا یک عدد پمپ باد سرخود پدالی نیز وجود دارد که راه اندازی آن را در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر کرده است و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این تشک بادی از ترکیب پی وی سی و پلی اورتان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت و استحکام این محصول به طور کلی راحت می کند ، همچنین علاوه بر کیفیت و استحکام بالا ، دارای نرمی و لطافت خاصی نیز می باشد که باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری بی نظیر می باشد که آن را به محبوب ترین جنس در میان استفاده کنندگان محصولات بادی تبدیل کرده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 193 سانتی متر ، عرض : 53 سانتی متر و ارتفاع : 18 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد و همچنین می توانید از این محصول در چادر های مسافرتی و یا کمپینگ خود استفاده نمایید . از دیگر ویژگی های خوب این محصول lی توان به وزن 0.7 کیلوگرمی آن اشاره کرد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی  در  سفرهای خود می توانید این محصول را به همراه داشته باشید . اما در خرید تشک های بادی باید به نکته ی دیگری که قابلیت تحمل وزن می باشد نیز توجه نمایید T زیرا نقش کلیدی در استفاده شما از محصولات بادی دارد ، قابلیت تحمل وزن در این تشک بادی برابر با 130 کیلو گرم می باشد که با توجه به یک نفره بودن آن بسیار ایده آل است و نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

راه اندازی و نگهداری :

بر روی این تشک بادی یک پمپ باد سرخود نیز وجود دارد که به راحتی و توسط آن می توانید محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از کمپینگ خود نهایت لذت را ببرید . فقط باید محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت کارایی لازم را از آن نمی توانید مشاهده کنید . همچنین از برخورد اجسام تیز به تشک بادی باید خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند . از دیگر مواردی که باید رعایت شود عدم پریدن بر روی این محصول می باشد زیرا در این صورت طول عمر تشک بادی به شدت کاهش پیدا می کند .

جمع بندی :

تشک بادی کمپینگ تاشو مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی و پلی اورتان می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است . این تشک بادی دارای یک پمپ باد سرخود می باشد که توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به راه اندازی این محصول نمایید . تشک بادی کمپینگ تاشو مسافرتی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوع کمپینگ
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 53 سانتی متر
 ارتفاع 8 سانتی متر
 جنس رویه PVC و پلی اورتان
 جنس بخش کناری PVC و پلی اورتان
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای بدنه کاملا ضد آب
 دارای رویه مواج
 دارای بالش بادی سرخود
 حجم و وزن بسیار مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...