تشک بادی کمپینگ موج دار

intex 53297

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ موج دار

تشک بادی یک نفره مواج از جمله تشک های مخصوص مسافرت و استفاده بر روی آب های آرام و کم عمق بوده که از جنس PVC با روکش برزنتی طرح دار ساخته شده است. تشکی که با داشتن وزن 3 کیلوگرمی از ابعاد (طول: 180 سانتی متر،عرض: 65 سانتی متر، ارتفاع: 7 سانتی متر) بهره برده و تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل می کند. 

تشک های بادی کمپینگ از دسته محصولاتی هستند که متناسب کوهنوردی و گردش های طولانی مدت هستند، تشک بادی کمپینگ با طرح موج دار یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرت های طولانی و کوتاه مدت به همراه کوه نوردی است که با وزن فوق العاده خود و رنگ زیبای سبز خود حمل بسیار ساده ای نیز دارد. این تشک بادی از جنس برزنتی بوده و استحکام به مراتب بهتری در اصابت با زمین در مقایسه با سایر کالا ها دارد.

نقد و بررسی تشک بادی کمپینگ موج دار

تشک بادی یک نفره کمپینگ محصولی حرفه ای برای انواع سفر های کوهستانی و جنگلی که ساخته شده از بهترین جنس و کیفیت می باشد. تشکی با طراحی و ساخت مخصوص که قابلیت استفاده در هر مکانی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. این تشک از ویژگی ها و کیفیت بالایی برخوردار است که در ادامه به مقدار بیشتری با آن آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ای که در این کالا استفاده شده به صورت خاصی برای سفر های کوهستانی در نظر گرفته شده است. بدنه ای که که به صورت مستطیلی ساخته شده و نشیمنگاه در نظر گرفته شده برای آن به صورت مواج با طراحی های مختلف می باشد. رویه ای که می تواند تاثیر بسزایی در جلوگیری از تعرق بالا داشته باشد. همچنین قسمت زیرین آن نیز به همین شکل ساخته و طراحی شده است. اما لایه های نگهدارنده داخلی به صورت موازی و پشت سر هم تعبیه شده تا فشار ناشی از اوزان بالا را تحمل کند. یکی دیگر از ویژگی هایی که این تشک در آیتم ارگونومی ساخت خود دارد، قابلیت انعطاف پذیری بالای آن می باشد. قابلیتی که می تواند این تشک را تا مقدار زیادی جمع کرده و جای کمی را اشغال کند.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این تشک بادی مسافرتی کوهستانی پلاستیک PVC فشرده بوده که از دو نوع روکش برزنتی و طرح چرم در آن استفاده شده است. هر دو روکش استفاده شده در این کالا در برابر آب مقاوم بوده و قسمت برزنتی نیز خود می تواند در برابر تعرق بالا نیز مقاومت بالایی را به همراه داشته باشد. این رویه به دلیل ضخامت بالای خود در برابر خاک و سنگ ریزه نیز مقاوم است، به همین دلیل به راحتی می تواند آن را در بسیاری از مکان ها بدون زیرانداز استفاده کرد. لایه های داخلی این تشک نیز از نوع PVC فشرده چند لایه می باشد تا در برابر وزن های بالا تحمل مناسبی را از خود نشان دهد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که این کالا دارد معادل (طول: 180 سانتی متر ، عرض: 65 سانتی متر ، ارتفاع: 7 سانتی متر) می باشد. ابعادی که می تواند به راحتی برای استفاده یک نفر مناسب باشد. همچنین این ابعاد به اندازه ای بوده که می تواند قابل استفاده در هر نوع چادر مسافرتی باشد. تحمل وزن این تشک بادی به 100 کیلوگرم می رسد. تحملی وزنی استاندارد برای این تشک که اگر کمی از باد تشک کم کنیم می توانیم تا 20 کیلوگرم نیز به این ویژگی اضافه کنیم.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های خوب این کالا می توان به بدنه با کفیت و مقاوم آن در برابر اشیای تیز اشاره کرد. همچنین قسمت برزنتی آن نیز می تواند در برابر تعرقات بالا مقاوم باشد. وجود دو دریچه برای باد کردن این تشک نیز تفکیک پذیری بدنه را از لحاظ راه اندازی به همراه داشته است. دریچه هایی که توسط پمپ باد دستی همراه خود به راحتی باد میذ شود. همچنین این پمپ باد به دلیل داشتن نازل 3 سر خود می تواند برای راه اندازی هر محصول بادی دیگر مناسب باشد. اما وزن این کالا همراه باد پمپ باد خود 3 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب برای حمل در هر مکانی خواهد بود. البته همراه این کالا یک ساک حمل کوله ای نیز قرار داده شده تا حمل آن را بیش از پیش آسوده کند.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک کافیست پس از باز و پهن نمودن کامل آن در سطحی صاف پمپ باد را به دریچه مصتل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمود. باز زدن این تشک باید تا زمانی ادامه داشته باشد تا به خوبی شکل بگیرد. برای جمع نمودن آن نیز باید باد آن را از دریچه ها کاملا خالی نموده و سپس اقدام به تا زدن صحیح آن کرد. برای مراقبت بیشتر از این کالا بادی از پرش و جامپینگ کردن بر روی آن جلوگیری کرده و از روکش و یا کاور برای زمان استفاده نکردن از تشک به کار برد.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره کمپینگ محصولی ساخته شده از کیفیت بالا برای انواع سفر های کوهستانی و کمپینگ . تشکی مواج با قابلیت مقاومت در برابر اشیای تیز و همچنین تعرق بالا که می تواند برای سنین بالا مناسب باشد. برای خرید این تشک بادی از فروشگاه اینتکس کافیست از طریق تماس تلفنی ، خرید اینترنتی و یا مراجعه حضوری اقدام کرد.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 180 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه برزنتی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...