تشک بادی کمپینگ نارنجی رنگ

Klymit B01MRT8D5F

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ نارنجی رنگ

تشک بادی کمپینگ نارنجی رنگ محصولی جدید و فوق العاده با کیفیت می باشد که طی روز های پایانی 2015 با الگو برداری از رنگ سبز همین محصول تولید شده است، ساختار این کالا به گونه ای است که هم قابلیت در دسته تشک های بادی جان سخت قرار میگیرد و هم به نوعی پرتابل به حساب می آید. قسمت های اصلی بدنه این کالا را لایه های ضخیم PVC ساخته شده است و جنس بسیار خوبی دارد، علاوه بر این با توجه به محفظه باد بسیار کوچکی که این کالا دارد می توان آن را به سادگی و در مدت زمان حدود 1 دقیقه باد کرده و استفاده کرد، به علاوه با توجه به همین موارد بسته بندی و ساک حمل آن نیز کوچک می باشد و در گوشه ای از کوله پشتی شما جای میگیرد. 

تشک بادی کمپینگ نارنجی رنگ

اگر به دنبال خرید یک تشک متفاوت با امکانات جذاب و دیدنی هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید تا با تشک بادی کمپینگ نارنجی رنگ بیشتر اشنا شوید. این محصول یکی از خلاقانه ترین تولیدات شرکت Klymit است که به دلیل طراحی خاص و جذابش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با این محصول بیش از پیش اشنا شوید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایلی که باعث شده تا مردم این محصول را به عنوان تشک بادی خود انتخاب کنند نوع طراحی ان است که به واقع با اکثر تشک های موجود در بازار از نظر شکل و شمایل بسیار متفاوت است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که ظاهر کلی این کالا به صورت مستطیلی شکل است. دو سمت این محصول شیار هایی دیده می شود که این شیار ها تقریبا به شکل مربعی شکل در امده اند و در کنار یکدیگر و با فواصل یکسان از بالا تا پایین نقش بسته اند. علاوه بر این ها در مرکز و بشخ اصلی رویه این تشک هم شیار هایی از بالا تا پایین وجود دارد که به صورت مواج و تقریبی ظاهری شبیه به موج اب دارند و در داخل یکدیگر قرار گرفته اند. این طراحی به گونه ای شکل گرفته که شما به سادگی در هنگام خوابیدن بر روی این محصول در ابتدا احساس نرمی و راحتی را تجربه کرده و سپس از تعریق کردن نیز بر روی این محصول جلوگیری می کند. علاوه بر این ها رنگ این محصول هم به صورت یکدست نارنجی می باشد که فوق العاده زیبا و چشم نواز بوده و از فواصل دور نیز قابل رویت است. هم چنین بر روی این محصول و در کناره بالایی این تشک قسمتی وجود دارد که از طریق ان به سادگی می توانید این تشک بادی را باد کرده و استفاده کنید.

جنس بدنه

جنس بدنه تشک های بادی یکی از مواردی است که مصرف کننده تاکید زیادی بر روی ان داشته و همیشه حساسیت هایی را در هنگام خرید ایجاد می کند. در همین خصوص باید گفت که این تشک بادی رویه ای از جنس PVC برزنتی دارد. هم چنین بخش های کناری و کف این محصول هم از نوع PVC ساخته شده و کف این تشک هم به صورت دو لایه طراحی گردیده است که فوق العاده مستحکم و قوی تولید شده است.

ابعاد و وزن

هر فرد وقتی قصد خرید یک تشک بادی را دارد در وهله اول با توجه به وزن و قد خود اقدام به خرید ان می کند. در همین خصوص باید گفت که این محصول می تواند تا 100 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند. این مقدار از وزن برای یک تشک بادی کمپینگ فوق العاده مناسب و استاندارد است. هم چنین این کالا در ابعادی به شرح ( طول : 180 سانتی متر ، عرض : 65 سانتی متر و ارتفاع : 7 سانتی متر ) طراحی و تولید شده است. از دیگر نکات و نقاط قوت این محصول هم می توان به وزن این تشک اشاره نمود که تنها 3 کیلو گرم وزن دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که معمولا شما عزیزان اطلاع دارید تشک های بادی در مدت زمان بسیار کوتاهی و بسته به نوع خود تشک و همین طور نوع پمپ می توانید ان را راه اندازی کنید. در همین خصوص باید گفت که این تشک یکی از مزایایی که دارد این است که در کنار خود یک عدد پمپ باد دستی مجزا هم دارد. این بدین معناست که با استفاده از این پمپ به سادگی می توانید این تشک را باد کنید. برای این کار هم تنها کافی است این تشک را بر روی یک سطح صاف پهن کرده و سپس دریچه باد این محصول که در بالاترین قسمت ان تعبیه شده است را پیدا کرده و سپس با استفاده از همین پمپ باد به سادگی و در عرض کمتر از یک دقیقه این محصول را به طور کامل باد کنید. برای جمع اوری و تخلیه این محصول هم تنها کافی است دریچه باد را باز کرده و با مقداری فشار به سادگی باد داخلی این محصول را تخلیه کنید. هم چنین برای مراقبت بیشتر از این محصول می توانید به سادگی این تشک را در مواقعی که قصد استفاده از ان را ندارید جمع اوری کنید. هم چنین بهتر است از پریدن و قرار دادن اشیا سنگین وزن بر روی این تشک خودداری کنید تا دچار اسیب جدی نشود. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا این است که می توانید دفترچه راهنما کنار این محصول را هم مطالعه کنید تا اموزش های لازم را از ان هم فرا بگیرید.

جمع بندی

تشک بادی کمپینگ نارنجی رنگ یک محصول فوق العاده با کیفیت و زیبا می باشد که می توانید از ان در سفرهای خود و حتی در منزل و دیگر نقاط به سادگی استفاده کنید. این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و حتی می توانید از ان بر روی اب هم استفاده کنید. اگر قصد خرید یک تشک بادی خاص و با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 180 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه برزنتی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...