تشک بادی کمپینگ یک نفره

bestway 68115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ یک نفره

تشک بادی کمپینگ یک نفره بست وی یکی از پر کاربرد ترین تشک های بادی این شرکت که از ساختار دو تکه (دوقلو) داشته و از یک بالش بادی مجزا با قابلیت نصب شدن روی محصول بهره می برد. این تشک ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل بوده و از ارگونومی موج دار در سطح نشیمنگاه این کالا استفاده شده است. همچنین ابعاد در نظر گرفته شده برای این تشک کمپینگ ابعادی معادل (طول: ۱۸۸ سانتی متر، عرض: ۷۶ سانتی متر، ارتفاع: ۲۲ سانتی متر) بوده و تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم را تحمل می کند. 

تشک بادی کمپینگ یکنفره ، مدل ۲۰۱۹ ( قابلیت پر و خالی شدن در کمتر از ۲ دقیقه ) روکش لطیف مخملی ضد تعرق سطح موجدار و بسیار راحت وزن سبک و قابلیت حمل آسان دارای ۴۸ ساعت ضمانت تست ، دارای بالش رایگان. از این تشک بادی میتوان در محل کار، مسافرت، ویلا، خوابگاه دانشجوئی ، منزل و... استفاده کرد.

نقد و بررسی تشک بادی کمپینگ یک نفره

تشک بادی کمپینگ یک نفره یکی از پر فروش ترین و پر طرفدارترین تشک های بادی سفری بوده که در میان رایج ترین نوع تشک های بادی شرکت اینتکس قرار گرفته است. محصولی با کیفیت بالا و وزنی مناسب که توانسته به یکی از کاربردی ترین وسیله های مخصوص مسافرت تبدیل شود. محصولی که در ادامه قصد معرفی و بررسی بیشتری را از آن خواهیم داشت. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این تشک  به صورت مستطیلی بوده که در بسیاری از موارد همانند سایر تشک های بادی ساخته شده است. بدنه ای با ارتفاع مناسب و همچنین رویه و نشیمنگاه مواج که خود سبب می شود تا در برابر تعریق مقاومت بالایی را نشان دهد. قسمت زیرین این تشک نیز همانند قسمت رویه مواج می باشد. اما دیواره ها و یا همان پل های نگهدارنده داخلی تشک به صورت موازی و پشت سر هم تعبیه شده تا به خوبی در برابر اوزان بالا مقاوم باشد.

اما قسمت نشیمنگاه این تشک از یک بالش بادی بزرگ به صورت مجزا بهره برده که عرض آن به اندازه عرض تشک بوده و باعث می شود تا سر کاربر از آن خارج نشود. البته این بالش توسط دکمه هایی پلاستیکی به بدنه متصل شده و در صورت دلخواه قابلیت جدا شدن را دارد.

جنس بدنه

جنس بدنه این تشک کمپینگ از نوع پلاستیک PVC فشرده بوده که از روکش های مخمل در سطح نشیمنگاه و کناره ها و همچنین از روکش طرح چرم در قسمت زیرین آن استفاده شده است. اما روکش مخمل خود می تواند تاثیر مستقیمی در جلوگیری از تعرق بالا داشته باشد. علاوه بر این قسمت زیر تشک نیز به دلیل داشتن روکش طرح چرم در برابر آب مقاوم خواهد بود. اما دیورا های داخلی تشک از جنس PVC فشرده چند لایه بوده تا به اندازه کافی فشار های ناشی از وزن مصرف کنندگان را تحمل کند. همچنین بالش قرار داده شده در این کالا نیز از جنس خود بدنه اصلی تشک می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

تشک بادی یک نفره کمپینگ دارای ابعادی معادل (طول: ۱۸۰ سانتی متر ، عرض: ۷۶ سانتی متر ، ارتفاع: ۲۲ سانتی متر) بوده که به راحتی یک نفر را در خود جای می دهد. ابعادی که از استاندارد های مخصوص خود بهره مند بوده و به همین دلیل قابل استفاده در هر مکانی از جمله داخل چادر های مسافرتی خواهد بود. اما طبق این ابعاد تحمل وزن استاندراد این تشک ۱۳۰ کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب خواهد بود. گرچه می توان با کمی کاستن باد تشک تا ۲۰ کیلوگرم به این ویژگی افزود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار خوب این تشک داشتن قابلیت ضد تعریق بودن و همچنین ارتفاع مناسب آن بوده که می تواند تاثیر زیادی را در راحتی استفاده مصرف کنندگان داشته باشد. این تشک بادی دارای یک بالش بادی مجزا نیز بوده که توسط دکمه های پلاستیکی قابلیت نصب و جدا کردن را دارد. وجود یک دریچه بزرگ برای راه اندازی و جمع کردن تشک در مدت زمان کوتاه نیز از مزیت های خوب این تشک محسوب می شود. اما این کالا وزنی معادل ۵.۵ کیلوگرم داشته که برای حمل در  هر مکانی وزنی مناسب محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز هر نوع پمپ بادی را به دریچه متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمایید. باد زدن تشک باید تا زمانی ادامه پیدا کند که تشک به صورت کامل شکل گرفته باشد، همچنین می توان توسط دست نیز مقدار باد شدن این کالا را سنجید. برای مراقبت بیشتر از این کالا بهتر است آن را از اشیای تیز دو نموده و از پرش و جامپینگ بر روی آن بپرهیزیم. همچنین می توان از روکش و کاور برای این تشک در زمان استفاده نکردن به کار برد.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره کمپینگ اینتکس یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین تشک های بادی مخصوص سفر های مختلف بوده که از کیفیت و ویژگی های بسیار خوبی بهره می برد. برای خرید این کالا از فروشگاه اینتکس می توان از سه روش خرید اینترنتی ، تماس تلفنی و همچنین مراجعه حضوری اقدام نمود.

 نوع تشک بادی کمپینگخانگی، سفری
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 180 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
دارای دو تکه مجزای قابل وصل به یکدیگر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...