تشک بادی کمپ دونفره TexSport

TexSport 22210

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپ دونفره TexSport

تشک بادی کمپ دونفره TexSport محصولی جدید و فوق العاده می باشد که با جدید ترین استاندارد های روز دنیا ساخته شده است. این محصول با دیواره و بخش زیرین از جنس PVC مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و ضربه را به همراه دارد و تحمل وزن 273 کیلوگرمی آن، خود تاییدی بر کیفیت خوب این محصول می باشد.

رویه آن با استفاده از لایه مخملی پوشانده شده است، این لایه مخملی به همراه طراحی خوب آن که دارای سطوح مواج است باعث شده تا کاملا ضد تعریق شده و برای استفاده های طولانی مدت مناسب باشد. تشک بادی کمپ دو نفره تکسپورت دارای ابعاد و وزن بسیار خوبی می باشد که باعث می شود بتوان با خالی کردن باد تشک، آن را در فضای بسیار کوچکی همچون کوله پشتی قرار داده و حمل کرد، نصب آن نیز به سادگی در مدت زمان کمتر از 3 دقیقه صورت می پذیرد. ابعاد محصول برای استفاده دو نفر کاملا مناسب بوده و اکثر تشک های رده بالا و استاندارد بازار نیز از این ابعاد در محصولات خود استفاده می کنند.

نقد و بررسی تشک بادی کمپ دونفره TexSport

تشک بادی کمپ دونفره TexSport

تشک بادی دو نفره کمپ محصولی با کیفیت از شرکت TexSport بوده که از بهترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها می باشد. این تشک بادی دارای ساختار بدنه قوی بوده و با داشتن جنس بدنه با کیفیت امکان استفاده راحت در هر مکانی را به راحتی فراهم می سازد. اینگونه تشک های بادی اصولا در مسافرت ها قابل استفاده بوده اما می توان از آن برای مکان هایی مانند محل کار نیز به منظور استراحت های سطحی استفاده نمود. این تشک بادی ویژگی های مشابه بسیاری از تشک های بادی کمپینگ داشته که هر کدام از این ویژگی ها مزیت هایی را برای راحتی بیشتر مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. در ادامه برای بررسی بیشتر جزئیات ساخت این محصول به توضیحات تکمیلی آن خواهیم پرداخت...

 

طراحی و ساخت تشک

 

طراحی و ساخت بدنه این کالا به شکل مستطیلی بوده که از طراحی مشبک در قسمت رویه بهره مند می باشد. طراحی مواج صورت گرفته در این محصول باعث می شود تا هنگام استفاده به خوبی اعضای بدن را در بر گرفته و موجب عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا شود. طراحی مواج همیشه در بسیاری از تشک های بادی بخصوص تشک های بادی کمپینگ استفاده شده تا راحت ترین سطح را برای خواب و استراحت های طولانی مدت ایجاد کند. اما طراحی قسمت داخل به صورت گرد و مرتب تعبیه شده که باعث افزایش استحکام بدنه شده است. در واقع وظیفه اصلی این لایه ها تحمل فشار ناشی از وزن و باد زیاد خواهد بود. روی دیواره افقی بدنه نیز یک دریچه باد با سیستم Dual Lock تعبیه شده تا با وجود باز بودن دریچه باد هوایی از تشک خارج نخواهد شد.

 

جنس بدنه تشک

 

جنس بدنه که یکی از مهمترین موارد در نظر گرفته شده برای خرید و استفاده از تشک های بادی محسوب شده در این کالا نیز مورد اهمیت بالایی قرار می گیرد. جنس بدنه این تشک از نوع پلاستیک PVC با کیفیت و ضخامت خوبی بوده که از دو نوع روکش برای دبنه آن استفاده شده است. از روکش جیر برای قسمت رویه به منظور ایجاد محلی راحت و نرم و همچنین جلوگیری از تعریق بالا و از روکش طرح چرم برای قسمت های کف و دیواره ها برای مقاومت در برابر برخورد آب استفاده شده تا باعث بالارفتن کیفیت بدنه شود. به دلیل طراحی و جنس خوب بدنه می توان از این تشک بادی در فضای روی آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها نیز استفاده نمود. یکی از ویژگی های بسیار خوبی این نوع جنس بدنه داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این تشک بادی کمپینگ دارای ابعادی معادل (طول: 198 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 18 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب و استاندارد برای استفاده دو نفر خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این محصول بوده که که در صورت جمع کردن این تشک این ابعاد نیز کمتر خواهد شد تا به راحتی در فضای مورد نظری جای بگیرد. طبق این ابعاد و جنس بدنه تحمل وزن تشک بادی کمپینگ TexSport برابر 273 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بالا و بسیار خوب محسوب می شود.هماطنور که همیشه اشاره کردیم هر چقدر باد بدنه زیاد باشد به دلیل فشار روی درز ها و لایه های داخلی یقینا از مقدار تحمل وزن این تشک نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز حدود 2 کیلوگرم بوده که وزنی سبک برای حمل محسوب می شود. البته کم بودن حجم بدنه در حالت جمع شده در کنار داشتن چنین مقدار وزنی کار برای برای هر مصرف کننده به منظور جا به جایی و استفاده در مسافرت های مختلف آسوده تر خواهد کرد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست یک پمپ باد متناسب با حجم بدنه این تشک از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. برای خالی کردن باد بدنه نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند عمل تخلیه هوا را انجام داد. راه های مهم و ساده ای برای مراقبت از این تشک وجود داشته که یکی از مهمترین آنها استاندارد باد زدن می باشد. در صورتی که بیش از حد به این تشک بادی باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهند دید. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمود.

جمع بندی 

تشک بادی دو نفره کمپینگ TexSport یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مکان های مختلف از جمله منزل ، محل کار و بخصوص در مسافرت های کمپینگ بوده که دارای کیفیت و ساختار بسیار مناسبی می باشد. این محصول دارای رویه مواج و ضد تعریق داشته و راحتی بالایی را در زمان استفاده به مصرف کنندگان منتقل خواهد کرد. این کالا دارای وزن و حجم کمی بوده که به راحتی قابل استفاده در چادر های سفری نیز خواهد بود. تشکی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران توسط شرکت اینتکس خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ-----
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...