تشک بادی کمپ یک نفره آئروبد

AeroBed B006FTJLVY

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپ یک نفره آئروبد

تشک بادی کمپ یک نفره آئروبد محصولی بسیار زیبا و کاربردی می باشد که طراحی بسیار زیبایی را نیز به همراه دارد و می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. رویه این تشک بادی از جنس PVC براق می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد و می توان آن را سالها بدون مشکل برای استفاده در کمپینگ و مسافرت استفاده نمود. از مشخصه های اصلی این تشک بادی می توان به ابعاد و وزن آن اشاره کرد، این کالا در زمان باد شدن فضای بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می دهد و زمانی که باد آن را خالی کنید نیز به سادگی در کوله پشتی شما قرار میگیرد و می توان آن را به آسانی حمل جابجا کرد.

نقد و بررسی تشک بادی کمپ یک نفره آئروبد

تشک بادی کمپ یک نفره آئروبد از سری تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و با توجه به ساختاری که دارد به خوبی می تواند وزن وارده بر روی خود را مهار نماید . در ادامه این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی کمپ یک نفره آئروبد همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی به صورت مستطیلی شکل می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما فراهم می آورد . همچنین بدنه استفاده شده در سطح رویه این محصول به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد و از به خوبی جریان هوا را درمیان بدن فرد استفاده کننده و همچنین تشک فراهم می آورد . این تشک بادی در رنگبندی متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پرفروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را تجربه نمایید . در بخش جلویی این تشک بادی یک عدد محفظه باد تعبیه شده است که توسط آن و به کمک انواع پمپ های بادی دستی و یا برقی می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید . همچنین به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشل و توسط آن در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و از روز زیبای خود در کمپینگ لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از پی وی سی می باشد که یکی از رایج ترین جنس های استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا درکنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . دربخش کف این محصول به دلیل اینکه فشار بیشتری را متحمل می شود از پی وی ی دولایه استفاده شده است تا استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش دهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی از استانداردهای جهانی پیروی می کند و دارای ابعاد ایده آلی نیز می باشد . ابعاد تشک بادی کمپ یک نفره آئروبد به اندازه های ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 76 سانتی متر و ارتفاع : 13 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر تشک های بادی کمپینگ از ابعاد ایده لی برخوردار است . وزن ین محصول به همراه بسته بندی زیبا و شکیلی که دارد به 3 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما نیز به شمار بیاید زیرا پس از خالی شدن باد به راحتی و درون یک کوله پشتی کوپک نیز جای می گیرد . این تشک بادی دارای قابلیت تحمل وزن تا 136 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . 

جمع بندی :

تشک بادی کمپ یک نفره آئروبد یکی از راحت ترین و زیبا ترین تشک های بادی کمپینگ می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد از همین رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران تشک های بادی باز کند . این تشک بادی دارای جنس رویه پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . همچنین وزن ان محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل جملی که دارد به 3 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی می باشد . تشک بادی کمپ یک نفره آئروبد با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -----
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...