تشک بادی کمپ یک نفره TexSport

TexSport 22200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپ یک نفره TexSport

تشک بادی کمپ یک نفره محصولی از شرکت TaxSport می باشد که از مواد فوق العاده با کیفیتی ساخته شده است تا بتوان از آن در شرایط سختی همچون مسافرت و ... استفاده کرد. بدنه این محصول از PVC سنگین ساخته شده و ضخامت لایه های آن از محصولات معمولی بازار بسیار بیشتر است. از این رو می توان آن را یکی از بهترین و با کیفیت ترین های بازار دانست که توانسته نظر بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کند. این محصول دارای دو دریچه تخلیه می باشد، باد کردن محفظه تشک توسط دریچه بزرگ انجام می شود و در انتها برای سفت تر کردن و باد زدن بیش از حد توان استاندارد تشک می توانید از دریچه کوچک دوم استفاده کنید که از خروج هوا جلوگیری می کند و با استفاده از تبدیل کوچک پمپ باد برقی یا دستی می توانید آن را باد کرده و استفاده کنید. 

نقد و بررسی تشک بادی کمپ یک نفره TexSport

تشک بادی کمپ یک نفره TexSport

تشک بادی به عنوان یک کالا با حجم بسیار کوچک پیش از نصب و با راحتی بسیار خوبی که دارد می تواند ابزار بسیار خوب و کار آمدی در میان محصولات بادی باشد. از این رو شرکت های مختلفی نظیر اینتکس، کلمن اینستا بد، بست وی و ... حساب ویژه ای روی آن باز کرده اند و کالا های بسیار خوب و مرغوبی را به دست مشتریان می رسانند. اینستا بد نیز یکی از این شرکت هاست و با تولید برخی از تشک ها در ابعاد و اندازه های مختلف تلاش کرده تا در کنار درآمد زایی برای خود به رفع نیاز های مشتریان نیز بپردازد. در ادامه قصد داریم تا کوچکترین تشک این شرکت یعنی تشک بادی یک نفره را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت تشک

این تشک بادی از ظاهر شکیل و زیبایی و بهره مند است، این ظاهر آن را از سایر محصولات شرکت اینتکس و یا کلمن متمایز می کند. رویه آن از رنگ سبز و کناره های آن نیز از سبز تیره ساخته شده است. این رویه حالت جیر داشته تا تشک را برای مصارف مختلفی همچون مسافرت و کمپینگ مناسب کند. علاوه بر این جیر بودن رویه تاثیر بسزایی در ضد تعریق شدن تشک دارد. در کنار جنس، طرح رویه بدنه نیز از مهم ترین عوامل طراحی یک تشک بادی به حساب می آید که در این مدل از نوع مواج می باشد که بر اساس تحقیقات بسیاری که توسط شرکت های مختلف شده است در کنار موازی عرضی بهترین نوع رویه به حساب می آید. قسمت پایینی تشک نیز میزبان والف دابل لاک بوده که راه اندازی و نصب آن را بسیار ساده می کند.

جنس بدنه تشک

مواد ساخته شده در تشک هایی که در کمپینگ استفاده می شوند بسیار مهم است چراکه در شرایط سخت تری به ایفای نقش خواهند پرداخت. تشک های کمپینگ باید برای استفاده بر روی سنگریزه و یا شاخ و برگ درختان بهینه شده باشد و انجام آن بدون مشکل امکان پذیر باشد. از این رو شرکت تکس اسپورت لایه های بسیار ضخیمی از جنس پی وی سی برای این محصول تدارک دیده است که در تست های انجام شده مقاومت بسیار خوبی را به همراه داشته است. طبق اعلام رسمی شرکت بخش زیرین از دو لایه و بخش کناری نیز از یک لایه ضخیم ساخته شده. در کنار این موارد رویه نیز از سه لایه مجزا که دو لایه آن از پی وی سی و یک لایه آن نیز از ماده جیر ضد تعریق است ساخته شده است که باعث می شود در استفاده های طولانی مدت تشک به صورت کامل ضد تعریق باشد. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

در تشک های یک نفره معمولا عرض کالا یک و طول آن نیز دو متر است، تکس اسپورت نیز با آگاهی از این مسئله تشکی در ابعادی مشابه تولید کرده است که طول آن 188 سانتی متر و عرض آن نیز 99 سانتی متر است. انتخاب این ابعاد و عدم انتخاب ابعاد بزرگ تر می تواند به دلیل این باشد که اکثر افراد قد کمتر از 188 سانتی متر دارند و برای حمل ساده تر تشک لازم است که مواد کمتری در ساخت آن استفاده شود و در نتیجه آنچه حمل می شود حجم کمتر، راه اندازی ساده تر و وزن سبک تری دارد. این تشک بادی تنها 3.1 کیلوگرم وزن داشته و می تواند وزن بیش از 130 کیلوگرم را نیز به سادگی تحمل کند.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی ابتدا یک سطح کاملا مسطح را بیابید، این سطح باید عاری از هر گونه شئ تیز باشد و فضای کافی برای قرار گیری اولیه تشک را نیز داشته باشد. پیش از نصب بهتر است با جارو کردن و یا دستمال کشیدن محیط از پاک بودن آن اطمینان حاصل کنید. در ادامه تشک را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. سپس نوبت به باد کردن آن می رسد. بسته به پمپ باد برقی یا دستی که تهیه کرده اید و با استفاده از تبدیل متوسط پمپ باد می توانید در مدت زمان کمتر از 2 دقیقه به سادگی تشک را باد کرده و پس از بستن دریچه تخلیه هوا از آن استفاده کنید. یکی از مزیت های این تشک داشتن دو دریچه باد کوچک و بزرگ بوده تا با نازل های مختلف پمپ های باد به راحتی این محصول را راه اندازی نمایید.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره کمپ از شرکت TexSport یکی از بهترین تشک های بادی یک نفره با عرض یک متر برای استفاده در چادر های مسافرتی و استفاده در فضای باز در شرایط جوی مختلف بوده که دارای ساختار بدنه و کیفیت بالایی می باشد. این تشک همچون تشک های بادی کمپینگ سایر برند ها دارای طرفداران و خریداران زیادی بوده تا نشان دهد در میان بهترین نوع تشک های باد یک نفره کمپینگ قرار گرفته است. این محصول دارای مزیت هایی همچون داشتن دو دریچه باد بوده و به راحتی به دلیل داشتن وزن و حجم کم قابل حمل خواهد بود. شرکت اینتکس این محصول را با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر به تمامی نقاط ایران در کمترین مدت زمان ممکنن عرضه می کند.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ-----
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...