تشک بادی کم ارتفاع سفری کلمن

coleman-32142

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کم ارتفاع سفری کلمن

تشک بادی کم ارتفاع سفری کلمن یک محصول بسیار نرم و آرامش بخش می باشد که توسط شرکت کلمن طراحی و ساخته شده است. طراحی این تشک به صورت مستطیلی شکل بوده و اطراف و دور این محصول به رنگ خاکستری، و بدنه آن به رنگ سفید می باشد. اما طراحی بدنه این تشک به صورت مواجی بوده که به همین دلیل باعث عبور هوا در هنگام خوابیدن و استراحت کردن می باشد، که مانع از تعرق می شود. جنس روکش این محصول از پارچه مخملی بوده و جنس خوده این محصول که شامل اطراف این محصول می شود، از وینیل می باشد که بسیار با کیفیت و مقاومت ساخته شده است. برای خرید این محصول ابتدا به سایز و ابعاد آن توجه کرده تا بعد از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول نشوید. ابعاد این محصول عبارت است از: طول: 198 سانتی متر، عرض: 147 سانتی متر، ارتفاع: 20 سانتی متر می باشد. همانطور که مشاهده می کنید قطعه مشکی رنگی به بدنه این محصول متصل شده است که این ساک حمل محصول است. برای راه اندازی این محصول شما به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج دارید تا آن را به سادگی و در عرض چند ثانیه باد و راه اندازی کنید واز داشتن یک تشک بادی با کیفیت و آرامش بخش لذت ببرید. شما هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس ایران خریداری کنید.

نقد و بررسی تشک بادی کم ارتفاع سفری کلمن

تشک بادی کم ارتفاع سفری کلمن

تشک بادی کم ارتفاع سفری کلمن یک محصول با کیفیت و خوش ساخت بوده، که توسط شرکت کلمن طراحی و تولید شده است. شرکت کلمن را معمولا با محصولات با کیفیت و مقاومت بالایش می شناسند و بدون شک محصولاتی که تولید می کند دارای طول عمر بالایی خواهد بود. اگر قصد خرید تشک بادی دارید، و تشک کم ارتفاع سفری کلمن یکی از چند محصول مد نظرتان است، پیشنهاد می کنیم این مقاله را یک بار مطالعه کرده، تا با توجه به تجربه های متخصصان، با مزایا و معایب این محصول آشنا شوید تا با آسودگی خیال، محصول مورد نظر خودتان خریداری کنید و از استفاده آن لذت ببرید. پس با ما و این مقاله، همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

هر محصولی دارای طراحی و ظاهری خاص و مختص به خودش بوده و به همین دلیل، محصولات در دسته بندی خودش، خود را از یکدیگر متمایز می کنند. طراحی این تشک بادی به صورت مستطیل شکل بوده، و سطح بدنه آن به صورت مواجی طراحی و تولید شده است. دلیل این طراحی مواجی ضد تعریق بودن بدنه این محصول می باشد، به صورتی که وقتی بر روی این محصول دراز کشیده اید و در حال استراحت کردن می باشد، این طراحی باعث بوجود آمدن عبود هوا، در بین کمر و سطح این محصول می شود و به همین دلیل مانع از تعرق می باشد. این محصول به رنگ سفید بوده که اطراف و یا دور آن به رنگ خاکستری کار شده است، همچنین محفظه ای در لبه پایینی این محصول قرار دارد تا با استفاده از آن، محصول مورد نظر را باد و راه اندازی کنید. قابل ذکر می باشد که همراه این محصول یک ساک حمل متصل به بدنه بوده، که در عکس این تشک بادی مشاهده می شود. این محصول دارای طراحی و ارگونومی ساخت خوب و قابل قبولی می باشد.

جنس بدنه

اما حتما از این موضوع مطلع می باشید که تنها طراحی و ظاهری زیبای یک محصول، جز ملاک عالی بودن آن محصول نمی باشد و قطعا باید هر محصولی دارای چندین ملاک قابل قبولی باشد تا محصول مورد نظر، ارزش خرید بالایی را داشته باشد. جنس بدنه یکی از آن دلایل بوده که جنس روکش این محصول از پارچه مخملی و جنس بدنه این تشک بادی از وینیل می باشد و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و یا بردن در مسافرت ها مانند استفاده در سطح جنگل و یا کویر از خود نشان می دهد. همانطور که در بالا ذکر شد، شرکت کلمن به محصولاتی با مقاومت بالایش معروف است و متخصصان ما به جنس بدنه این محصول نمره بالایی را می دهند.

ابعاد و وزن

هشدار: قبل از خرید این محصول حتما به سایز و ابعاد این محصول توجه ویژه ای بکنید تا بعد از خرید، دچار مشکلاتی نظیر بزرگ و یا کوچک بودن محصول نداشته باشید. بنابراین ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: طول: 198 سانتی متر،عرض: 147 سانتی متر، ارتفاع: 20 سانتی متر، تحمل وزن: 237 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 6 کیلو گرم می باشد و همانطور که از وزن این محصول مشخص است، بسیار سبک بوده و شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا کنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ برقی و یا دستی دارید، تا آن را درون محفظه این محصول کرده، و در عرض چند ثانیه محصول خود را باد شده و راه اندازی کنید تا از داشتن و استفاده کردن یک تشک بادی خصوصی با کیفیت لذت ببرید. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که سعی کنید تا این نوشیدنی استفاده نکنید زیرا رنگ این محصول سفید بوده و به آسانی لکه دار و کثیف می شود. اما اگر می خواهید طول عمر استفاده از این محصول، بالا برود از وسایلات تیز با فاصله از بدنه این محصول استفاده کنید، تا به بدنه این تشک بادی آسیب وارد نکند و صدمه ای نبیند. اگر در هر صورتی برای این محصول صدمه ای و یا مشکلی پیش آمد شما در قدم اول می توانید این محصول را با برچسب تعمیرات، تعمیر کنید که در داخل خوده جعبه محصول، موجود می باشد. و در مرحله دوم این محصول را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و آن را همانند روز اول تحویل بگیرد.

جمع بندی

تشک بادی کم ارتفاع سفری کلمن یکی از محصولات بسیار شیک و با کیفیت بوده که توسط شرکت معروف کلمن طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ سفید می باشد. بدنه این محصول به صورت مواجی ساخته شده، تا از تعرق بدن شما جلوگیری کند. جنس روکش این محصول از پارچه مخملی و بدنه آن از وینیل بوده و دارای مقاومت بسیار بالای در برابر ساییدگی و یا ایام مسافرت ها دارا امی باشد. اگر می خواهید این محصول خریداری کنید، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه وینیل مخملی
 جنس بخش کناری وینیل 
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -----
ساک حمل
سایر ویژگی ها  دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
قابل استفاده به عنوان تش روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...