تشک بادی کودک به همراه بالش

intex 48771

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک به همراه بالش

تشک بادی کودک به همراه بالش یکی دیگر از سری تشک های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 در بازار جهانی عرضه شد. این محصول دارای طراحی زیبا و ساده ای می باشد که به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد توانسته است تا رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از محصولات پرفروش این شرکت شود. جنس بدنه این محصول از PVC با روکش مخمل بوده که این روکش باعث نرم تر شدن سطح آن شده است تا شما بتوانید استراحتی آسوده را بر روی این تشک داشته باشید. یکی از مزیت هایی که بین تشک های بادی با روکش مخملی نسبت به تشک های بادی با روکش چرم مصنوعی وجود دارد این است که هنگام دراز کشیدن بر روی این تشک ها و در صورت برخورد بدن با سطح تشک هیچ صدایی تولید نمی شود. جنس قمت بخش کناری این تشک بادی نیز از PVC بوده که مقاومت بسیار بالایی داشته و در برابر فشار دچار پارگی نمی شود و شما می توانید مدت زمان طولانی از این محصول استفاده کنید. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده که باعث ضد تعریق شدن آن شده است. این سطح مواج سبب می شود تا شما هنگامی که بر روی تشک دراز میکشید هوا از بین فضای ایجاد شده بیشن بدن شما و تشک جریان داشته باشد و بدن شما عرق نکند. علاوه بر برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما، یک عدد بالش نیز بر روی این تشک بادی موجود می باشد که دقیقا همرنگ و همجنس تشک است. از این محصول می توان در منزل، اتاق خواب، محل کار، خانه های دانشجویی استفاده نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری فرمایید.

نقد و بررسی تشک بادی کودک به همراه بالش

تشک بادی کودک به همراه بالش یکی دیگر از سری تشک های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که با تازگی در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت تشک بادی :

یکی از اصلی ترین کار هایی می باشد که برای تولید هر محصولی باید به آن پرداخت. فرم کلی این تشک به شکل مستطیل بوده و دارای سه رنگ نارنجی، صورتی و آبی می باشد. همچنین این تشک یک مزیتی که نسبت به سایر تشک ها دارد این است که دارای یک عدد بالش نیز می باشد. بدنه این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. این تشک بادی به دلیل طراحی جذاب و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت اینتکس تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

مهمترین نکته ای که تمامی افراد برای خرید یک کحصول مد نظر دارند، جنس آن محصول است. طبیعی ست که همه ما نگرانی هایی از بابت دوام، تغیر شکل ندادن، مقاوم بودن و ... داریم که شرکت اینتکس توانسته است با تولید همچین تشک بادی با کیفیتی تمامی این نگرانی ها را بر طرف کرده و محصولی با کیفیتی را به مشتریان خود عرضه کند. رویه این محصول از PVC مخمل بوده که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و انواع دمای هوا دارد. بخش کناری آن نیز از PVC مات بوده که دوام آن بسیار بالا می باشد تا تحت فشار دچار پارگی و پوسیدگی نشود. کف آن نیز از جنس PVC دو لایه بوده که مقاومت آن هم در برابر فشار بسیار بالا می باشد. 

 

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

این تشک بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمی را در منزل اشغال می کند. این محصول در ابعادی از جمله طول: 157 سانتی متر، عرض: 88 سانتی متر و ارتفاع: 18 سانتی متر می باشد. وزن آن نیز 2 کیلو گرم بوده که به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. این محصول می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تشک های ثابت باشد. همچنین به دلیل ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد می توان آن را با خود مسافرت نیز برد. همینطور این تشک بادی قابل استفاده در منزل، اتاق خواب، محل کار، مهد کودک ها و چادر های مسافرتی می باشد. این تشک بادی برای سنین 3 تا 10 سال طراحی و ساخته شده است.

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول شما به تنها وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد می باشد که برای تهیه آن می توانید به سایت تهران اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن فرمایید و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری فرمایید. پس از تهیه پمپ تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای آن را باز کرده و سری پمپ را در آن جا قرار می دهید. حال شروع به باد زدن آن می کنید. پس از این که تشک به اندازه کافی باد شد، سری پمپ را از دریچه هوا جدا کرده و درب آن را می بندید. حال می توانید از این تشک بادی استفاده کنید. 

مراقبت و نگهداری :

این تشک بادی همانند سایر محصولات بادی دارای یک سری حساسیت می باشد که با رعایت این نکات می توانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده کنید. به هیچ عنوان بر روی آن پرش و جامپینگ نکنید. از برخورد هر گونه جسم تیزی با بدنه آن خود داری فرمایید. به هیچ عنوان آن را در معرض حرارت قرار ندهید. همچنین هنگام باد زدن تشک ح.استان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید چرا که فشار زیادی به بدنه آن وارد شده و پس از مدتی به مرور درز های آن از یکدیگر جدا شده و دیگر قابل استفاده نمی باشد.

جمع بندی :

 تشک بادی کودک به همراه بالش یک وسیله بسیار کاربردی می باشد که مناسب استفاده کودکان است. این محصول با قیمت ارزان در فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس به فروش می رسد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 سنین 3 تا 10 سال
 طول 157 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ------
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
ابعاد بسته بندی: 28×21×9 سانتی متر
 دارای یک عدد بالش
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...