تشک بادی کودک طرح اسب تک شاخ بست وی

bestway 67713/E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک طرح اسب تک شاخ بست وی

تشک بادی کودک طرح اسب تک شاخ بست وی از سری تشک های بادی جدید مخصوص کودکان می باشد که کمپانی bestway آن را طراحی کرده است . بست وی با تولید انواع تشک های بادی سعی کرد تا با طراحی متفاوت تشک های بادی زیبا و طرحدار را برای استفاده کودکان تولید کنند که در سال جاری توانست تشک بادی کودک طرح اسب تک شاخ بست وی را به بازار های جهانی عرضه کند . این تشک بادی در واقع به صورت دو تکه طراحی شده است که قسمت تشک بادی آن از بدنه و دیواره های عروسکی قابل جدا شدن است از این رو شما می توانید در صورت نیاز هر دو یا فقط قسمت تشک بادی را راه اندازی کنید . این تشک بادی دارای حجم بسته بندی کوچکی بوده و به همین دلیل می توانید از آن در خانه و یا در سفر استفاده کنید . حداکثر تحمل وزن این تشک بادی 60 کیلوگرم است که به نسبت ابعادی که دارد مناسب برای کودکان سنین 3 تا 6 سال می باشد . تمامی قسمت های این تشک به صورت بادی طراحی شده است که می توانید آن را با استفاده از پمپ باد راه اندازی کنید . جنس استفاده شده در ساخت محصول فوق pvc می باشد . شما می توانید محصول فوق را به صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید .

نقد و بررسی تشک بادی کودک طرح اسب تک شاخ بست وی

تشک بادی کودک طرح اسب تک شاخ بست وی

تشک بادی کودک طرح اسب تک شاخ بست وی از سری محصولات خاص و منحصر به فردی است که در این مقاله قصد داریم به بررسی ان بپردازیم. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا قابلیت جدا شدن تشک به صورت جداگانه را دارا بوده و می توانید از ان به عنوان تشک روی اب هم استفاده کنید. هم چنین به دلیل دارا بودن طرح و نقش فوق العاده زیبا این محصول خصوصا در بین کودکان دختر محبوب بوده و همین امر هم در فروش بالای این محصول اثر گذار خواهد بود.....

طراحی و نوع ساختار

اولین نکته در بحث طراحی این محصول می باشد که با بهره گیری از جدید ترین متد های ساخت و تولید شکل گرفته است. بخش اصلی این محصول به گونه ای تولید شده است که ساختار ان به صورت مستطیلی شکل می باشد. هم چنین بخش جلویی این تشک دارای طرحی اسب تک شاخ بوده و بخش های کناری ان نیز به صورت طرح دار با استفاده از رنگ های شاد شکل گرفته است. این رنگ ها نیز سفید ، صورتی ، زرد و ابی می باشد. هم چنین در بالا ترین بخش این محصول نیز شما می توانید یک عدد تکیه گاه را هم مشاهده کنید که این بخش هم خود به صورت رنگی تولید و عرضه شده است. البته از این بخش می توان به عنوان محل نگهداری لباس کودکان هم استفاده نمود. علاوه بر این ها بخش اصلی این محصول از رنگ بنفش تولید شده و به صورت مستطیلی شکل می باشد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که یک عدد تشک بادی به صورت شیار دار نیز در داخل این بخش قرار می گیرد که می توانید با استفاده از ان کودک خود را در نرم ترین و بهترین حالت ممکن به خواب بسپارید. البته این تشک خود دارای بالش بادی سر خود هم می باشد که از ویژگی های این محصول به شمار می رود. تمامی این نکات از موارد مهمی است که این محصول در بخش طراحی دارا خواهد بود.

ساختار دو تکه

همان طور که در بخش ابتدایی این مطلب به ان اشاره کردیم این محصول با بهره گیری از ساختار دو تکه شکل گرفته است که همین عامل نیز از ویژگی های مهم این کالا به شمار می رود. در واقع شما با استفاده از این قابلیت می توانید این محصول را هم به عنوان تشک بادی و هم به عنوان تشک روی اب و یا یک اسباب بازی بادی کودک در نظر بگیرید که قطعا ویژگی مهم این کالا به شمار می رود. هم چنین در مواقعی که تشک داخلی این محصول دچار اسیب شود و شما نتوانید ان را ترمیم کنید ، با توجه به ابعاد این محصول می توانید یک تشک دیگر را سفارش داده و از بخش اصلی این کالا به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

جنس محصول

بحث جنس و کیفیت یک کالای بادی هم مسئله مهمی است که باید به ان توجه کرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این محصول دارای رویه ای جیر و از نوع PVC می باشد که فوق العاده مقاوم است. هم چنین بخش عروسکی این محصول هم از همین جنس شکل گرفته است. بخش مهم بعدی که فوق العاده در انتخاب این محصول اثر گذار است ، کف این کالاست که به صورت دو لایه و از نوع PVC طراحی گردیده است. این بخش ضخامت فوق العاده ای دارد و به سادگی اسیب نخواهد دید.

شیوه راه اندازی

اگر نگاهی کلی به این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که بخش های مختلف این محصول هر یک به صورت جداگانه باد خواهد شد. در همین راستا شما می بایست در ابتدا یک عدد پمپ باد تهیه نموده و با استفاده از ان و از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول اقدام به باد کردن تک تک هر یک از بخش های این تشک بادی کنید. نکته مهم در این قسمت به اندازه باد کردن بخش های مختلف این محصول می باشد که باید توجه ویژه ای به این مسئله کنید.

شیوه خرید

تشک بادی کودک طرح اسب تک شاخ بست وی را می توانید هم اکنون در سریع ترین زمان ممکن از سایت فروشگاه اینتکس در ایران با کمترین قیمت ممکن خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 196 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 84 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش عروسکی PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ---
 نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای سطح مواج موازی
 ساختار دو تکه
 دارای یک تشک مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...