تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی بست وی

bestway 67712/E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی بست وی

تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی بست وی از نمونه تشک های بادی طبی و بسیار عالی کودکان و خردسالان می باشد که توسط شرکت بزرگ bestway طراحی و تولید شده است . این تشک بادی با توجه به وزن و ابعاد بسته بندی کمی که دارد مناسب برای استفاده در خانه و حتی در سفر می باشد ، تا بدین ترتیب بتوانید در هر جایی که نیاز است یک تشک نرم و راحت را برای کودک خود فراهم کنید . این تشک بادی ساختار دو تکه دارد که قسمت داخلی آن را تشک بادی و قسمت بیرونی آن را ساختار عروسکی تشک تشکیل داده است و بدین ترتیب شما می توانید با قرار دادن تشک بادی در داخل تکه عروسکی محصول ، نوعی محافظ بادی برای کودک خود در نظر بگیرید تا کودک در هنگام غلت زدن از روی تشک بیرون نیوفتد . همچنین ساختار و طراحی عروسک خرسی این تشک بادی می تواند برای کودک بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد . جنس استفاده شده در ساخت این تشک بادی از pvc ضخیم با رویه جیر می باشد ، همچنین بست وی برای انعطاف پذیری بیشتر تشک بادی فوق ، رویه آن را به صورت مواج طراحی کرده است ، این نوع رویه ویژگی های منحصر به فردی را به تشک بادی بخشیده است که می توانید آن ها را در نقد و بررسی محصول بخوانید . فروشگاه اینتکس تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی بست وی فوق را با قیمت مناسب برای فروش گذاشته است .

نقد و بررسی تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی بست وی

تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی بست وی از نمونه تشک های بادی جدید و پر طرفدار کمپانی بزرگ بست وی می باشد که با طراحی متفاوت و زیبا تولید شده است . این تشک بادی با توجه به ظاهر و ابعادی که دارد برای کودکان مناسب می باشد که بست وی با آرگونومی ساخت بسیار عالی که بر روی این تشک بادی پیاده کرده است ، بستر مناسبی را برای کودکان فراهم کرده است ، در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با سایر ویژگی های تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی بست وی آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

ساختار و آرگونومی این تشک بادی کودک بسیار مدرن و طبی می باشد به همین دلیل بستر آن ایده آل برای خواب های شبانه کودکان است . ساختار تشک بادی فوق به صورت دو تکه بوده که قسمتی از آن تشک بادی و قسمت دیگر آن دیواره ها و شکل عروسکی محصول می باشد ، این ساختار عروسکی موجب شده است تا کودک رغبت زیادی به استفاده از تشک بادی داشته باشد ، همچنین دیواره های کناری این محصول می تواند تا حدود بسیار زیادی از پرت شدن کودکان به بیرون تشک جلوگیری کند . استفاده از آرگونومی رویه مواج در این تشک بادی کودک باعث شده است تا انعطاف تشک بسیار بالا تر برود ، این انعطاف همچنین باعث می شود تا جریان خون در بدن کودکان حتی در حالت خواب به بهترین روش جریان داشته باشد ، این ویژگی می تواند به رشد کودکان که در سنین رشد هستند بسیار مناسب باشد . به دلیل ساختار خرسی این محصول با نام تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی بست وی شناخته می شود .

جنس محصول

تشک بادی فوق به مانند بیشتر تشک های بادی بزرگسال و ... از جنس بسیار عالی pvc ساخته شده است ، پی وی سی از سری اجناس انعطاف پذیر با استحکام بسیار بالا در برابر ، رطوبت ، فشار ، حرارت و نور خوشید است که می تواند طول عمر بسیار بالایی داشته باشد ، همچنین غیر سمی نبودن مواد اولیه آن موجب شده تا هیچگونه حساسیت های پوستی برای کودک ایجاد نشود . رویه این تشک بادی کودک از یک لایه جیر نیز برخوردار می باشد تا بدین ترتیب سطح تشک نرم تر شود ، همچنین این رویه می تواند تا حد زیادی از عرق کردن بدن جلوگیری کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی بست وی فوق در ابعاد مناسب ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 109 سانتی متر و ارتفاع : 89 سانتی متر ) ساخته شده است ، به همین دلیل می تواند محیط بزرگ و مناسبی را برای کودکان در اختیار بگذارد . رده سنی که برای این تشک بادی در نظر گرفته شده است کودکان 3 تا 6 سال می باشد . تحمل وزن محصول نیز 60 کیلوگرم می باشد که می توان گفت تمامی کودکان می توانند از محصول استفاده کنند . وزن کلی این تشک بادی کودک نیز تنها 3 کیلوگرم است که با حجم بسته بندی کم خود اجازه می دهد تا در صورت نیاز بتوانید محصول را در سفر ها به همراه خود ببرید .

مراقبت و تعمیرات

این تشک بادی همانطور که گفته شد از جنس بسیار مرغوب pvc ساخته شده است اما از آن جا که این جنس ضخیم نبوده و از ساختار لایه لایه برخوردار می باشد ممکن است در برخورد با اجسام تیز و برنده سوراخ شود بنابراین بایستی از تشک بادی به خوبی مراقبت شود . در صورت آسیب دیدن تشک بادی نگران نباشید چرا که می توانید با تهیه چسب تعمیرات اقدام به تعمیر تشک بادی خود کنید . برچسب های تعمیراتی از جنس تشک بادی بوده و با آغشته شدن به چسب مخصوص می تواند درز ایجاد شده در بدنه تشک را بپوشاند . استفاده بزرگسالان از این تشک بادی توصیه نمی شود چرا که وزن بزرگسالان بیشتر بوده و می تواند منجر به ترکیدن محصول شود .

سخن پایانی

بی شک با خرید تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی بست وی می توانید بستر طبی و همچنین زیبا و دوست داشتنی را برای کودکتان فراهم کنید . شما می توانید محصول فوق را با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش عروسکی PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ---
 نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای سطح مواج موازی
 ساختار دو تکه
 دارای یک تشک مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...