تشک بادی کودک طرح فروزن

intex 48776np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک طرح فروزن

تشک بادی کودک طرح فروزن محصولی فوق العاده زیبا و جذاب بوده که به تازگی توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار شده است. این محصول در بین کودکان مخصوصا دختران از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است. طرح روی این تشک برگرفته از انیمیشن محبوب فروزن می باشد که بسیار پر طرفدار است. در کنار این موارد باید به وزن کم این تشک اشاره کرد که شما به سادگی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب از ان استفاده کنید. علاوه بر این ها این محصول ساخته شده از نوع PVC می باشد که بسیار مقاوم بوده و به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین سطح رویه این محصول دارای شیار هایی می باشد که در حین استراحت و خوابیدن کودک بر روی ان از افتادن او جلوگیری کرده و لطافت و نرمی فوق العاده ای را برای او به ارمغان می اورد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

تشک بادی کودک طرح فروزن

تشک بادی کودک طرح فروزن محصولی منحصر به فرد و با کیفیت ساخت شرکت اینتکس می باشد که از تولیدات جدید این شرکت به شمار می اید. این محصول به دلیل داشتن طرح بی نظیر بسیار مورد توجه کودکان قرار گرفته است. علاوه بر این ها داشتن ضخامت بالا برای این محصول یک حسن به حساب می اید که ان را به یکی از پر فروش ترین محصولات بازار تبدیل کرده است. در ادامه این مظلب قصد داریم به بررسی دقیق تری از این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین بخش های این محصول که ان را به یکی از محصولات پر فروش و چشم نواز بازار تبدیل کرده است نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول است. ارگونومی این محصول به صورت مستطیلی شکل طراحی و تولید شده که مانند بیشتر تشک های موجود در بازار می باشد. علاوه بر این ها لبه های این تشک به صورت گرد می باشد که بسیار زیبا تولید شده است. مهم ترین بخش این محصول اما بدون شک به طرح روی این تشک بر می گردد که بر گرفته از انیمیشن محبوب فروزن بوده که در بین کودکان و مخصوصا دختر ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این انیمیشن که در بدو تولیدش به بازار هم بسیار مورد توجه قرار گرفته حالا در بین تولیدات دیگر محصولات هم جای خود را باز کرده است. شخصیت های اصلی این انیمیشن هر سه بر روی این محصول قرار گرفته اند که جلوه فوق العاده ای را به این تشک بخشیده اند. هم چنین در بالای این محصول هم به صورت لاتین نام فروزن حک شده است که در هنگام خرید از اصلی بودن این محصول اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این ها رویه این تشک هم به صورت شیار دارد طراحی شده است که پنج خط موازی با فواصل یکسان بر روی این محصول نقش بسته اند که باعث شده تا سطحی نرم و لطیف را برای کودک شما خلق کند. تمانی این موارد باعث شده تا با خیال راحت این محصول را خریداری نمایید.

جنس بدنه

این تشک بادی در کنار زیبایی هایی که در بالا زا ان صحبت کردیم ، یکی از مقاوم ترین محصولات از نظر جنس هم می باشد که فوق العاده مستحکم ساخته شده است. رویه این تشک ساخته شده از نوع PVC بوده و بخش های کناری این محصول نیز به تبعیت از رویه ان از همان نوع PVC طراحی شده است. علاوه بر این ها کف این محصول هم از نوع PVC دو لایه ساخته شده که بسیار مقاوم است.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این محصول هم اگر بخواهیم صحبت کنیم در ابتدا باید گفت که این تشک دارای طول 157 سانتی متر و عرض 88 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 18 سانتی متر است. علاوه بر این ها این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 60 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند. هم چنین باید به وزن کم این محصول هم اشاره کرد که تنها 2 کیلو گرم بوده و به راحتی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول در ابتدا باید یک پمپ باد یا وسیله ای که بتواند باد را با فشار خارج کند تهیه کنید. پس از ان این محصول را بر روی زمین قرار داده و از طریق محفظه های باد این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. این کار تنها در عرض کمتر از 5 دقیقه انجام می گیرد. باید به این نکته اشاره کرد که این محصول را نباید بیش از اندازه باد کرد چون از تحمل وزن ان می کاهد. هم چنین از جامپینگ بر روی این محصول جدا خودداری نمایید چون باعث افت کیفیت و وارد شدن اسیب های جدی به این محصول می شود. هم چنین اشیا نوک تیز و وسایلی که به هر دلیل ممکن است باعث اسیب دیدن این محصول شوند را باید از کنار این تشک دور کنید. هم چنین بهتر است که در هنگامی که از این تشک استفاده نمی کنید باد ان را خالی کرده و ان را جمع کنید. اگر در هر یک از مراحل نصب و جمع اوری این محصول به مشکل بر حورد کردید می توانید به دفترچه راهنما ان مراجعه کرده و اموزش های لازم را به صورت تصویری مشاهده کنید. هم چنین در کنار بسته بندی این کالا برچسب تعمیرا هم قرار گرفته است که در مواقع اسیب دیدگی می توانید از ان استفاده کرده و ان را ترمیم کنید.

جمع بندی

تشک بادی کودک طرح فروزن محصولی فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که قابل استفاده بر روی اب بوده و دارای سطح مواج می باشد. این تشک مناسب برای استفاده کودکان بوده و به دلیل داشتن وزن کم به راحتی می توان ان را حمل و جا به جا کرد. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 157 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای کودکان
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...