تشک بادی کودک موزیکال

bestway 67496

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک موزیکال

تشک بادی کودک موزیکال در نوع مستطیلی یکی از جالب ترین و شیک ترین تشک های بادی تفریحی مخصوص اتاق کودک میباشد که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی در رنگ آبی که از لبه های بادی برای محافظت از مصرف کننده بهره برده و نشیمنگاهی مواج به شکل موازی دارد. محصولی که در قسمت فوقانی خود از یک تکیه گاه بادی سرخود بهره برده که می تواند برای تکیه دادن بسیار مناسب باشد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن یک چراغ چند رنگه بر روی لبه بدنه بوده که به زیبایی این کالا می افزاید. این کالا برای استفاده  کودکان زیر 10 سال میباشد.

تشک بادی کودک موزیکال

تشک بادی کودک موزیکال دار محصولی شیک و کودک پسند از شرکت بست وی بوده که در رنگ و طرح بسیار شاد و مناسبی بهره می برد. این نوع تشک بادی از جدید ترین تشک های بادی این شرکت محسوب شده و از فروش بسیار خوبی برخوردار شده است. این کالا نه تنها به عنوان تشک بادی بلکه به عنوان استخر توپ نیز قابل استفاده خواهد بود. قابلیت هایی این کالا داشته می تواند به خوبی رضایت فرزندان شما را جلب کند. در ادامه همراه ما باشید تا توضیحات بیشتر این تشک بادی بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این تشک مانند برخی از تشک های بادی کودک دارای دیواره و تکیه گاه بادی بوده که به صورت سرخود روی بدنه اصلی تعبیه شده اند. این دیواره های بادی باعث می شود تا فرزندان کوچک شما هنگام خواب از این تشک به بیرون خارج نشوند. در واقع محافظ خوبی برای چنین مواقعی خواهد بود. علاوه بر این عمقی که در داخل بدنه تشک ایجاد کرده سبب می شود تا از آن به عنوان استخر توپ سرگرمی نیز استفاده شود. یک تکیه گاه بادی  در قسمت فوقانی تشک قرار داده شده تا برای راحت خوابیدن سر را به آن تکیه داد. اما سطح رویه این تشک به صورت مواج طراحی شده تا هنگام خوابیدن روی آن، کودکان شما احساس بسیار راحتی را داشته باشند. یک دستگاه موزیکال با چراغ های رنگی سرخود روی لبه بدنه تشک نیز برای سرگرمی کودکان تعبیه شده است. این دستگاه با باتری کار کرده و جلوه زیبایی را به محصول شما در فضای کم نور می دهد.

جنس بدنه

جنس بدنه تشک موزیکال از نوع PVC با روکش طرح چرم و مخمل بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه انعطاف خوبی داشته به همین دلیل در حجم بسیار کوچکتری قابل جمع شدن می باشد. همچنین استفاده از آن در فضای باز نیز هیچ آسیبی به بدنه وارد نخواهد کرد. تمام قسمت های بدنه به جز سطح رویه از روکش طرح چرم استفاده و در قسمت رویه نیز از روکش مخمل برای جلوگیری از تعریق بالا و ایجاد نشیمنگاهی نرم استفاده شده است.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تشک موزیکال برابر (طول: 132 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده کودان و نوجوانان خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و به دلیل داشتن دیواره های بادی می توان از آن برای سنین خردسال و نوزادان نیز استفاده کرد. ارتفاع این تشک تا تکیه گاه آن بوده و خود سطح رویه یا نشیمنگاه ضخامت 10 سانتی متری دارد. تحمل وزن این تشک بر اساس جنس بدنه و ابعاد آن بوده که معادل 90 کیلوگرم می باشد. گرچه در صورت استاندارد باد کردن بدنه می توان تا 10 کیلوگرم نیز به آن افزود. همچنین وزن بسته بندی این محصول نیز 1.9 کیلوگرم بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی در هر مکانی خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست آن را در سطحی مطمئن و صاف پهن کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که هیچ آسیبی به آن وارد نشده و به خوبی شکل بگیرد. همچنین دقت داشته باشید که از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام هرگونه عمل پرش و جامپینگ روی آن خودداری کنید. برای خالی کردن باد تشک می توانید به صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

جمع بندی

تشک بادی موزیکال کودک تولید شده در رنگبندی های مختلف توسط شرکت بست وی که برای سنین کودکان و نوجوانان طراحی شده است. این محصول دارای دیواره و تکیه گاه بادی سرخود بوده و از یک دستگاه موزیکال چارغ دار بر روی خود بهره می برد. محصولی که محلی مناسب برای خوابیدن و نشستن فرزندان شما فراهم کرده و به دلیل سبک بودن خود به راحتی در هر مکانی بخصوص مسافرت ها قابل استفاده خواهد بود. این کالا با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوع تشکی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -
 وزن 1.9 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب سنین مختلف
 دارای تکیه گاه سرخود
 نشیمنگاه مواج موازی
 دارای چراغ چند رنگ سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...