تشک بادی کوهنوردی با بالش سرخود

ALPS B01EOLRWNS

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کوهنوردی با بالش سرخود

تشک بادی کوهنوردی با بالش سرخود محصولی از شرکت تولید محصولات کمپینگ ALPS می باشد که تا کنون کالا های فوق العاده با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است. رویه این تشک بادی از جنس وینیل ضد تعریق می باشد که با طراحی موازی عرضی که دارد راحتی بسیار خوبی را حین استفاده از آن برای شخص به ارمغان می آورد.

این کالا از رنگ زرد بهره می برد و در این مدل تنها در این رنگ تولید شده است، تنها مشکل این رنگ روشن کثیف شدن آن است که ممکن است به ظاهر آن لطفه بزند. از مشخصه های اصلی بدنه این تشک می توان به بالش بادی سرخود آن اشاره کرد که برای استفاده در زمان هایی که باید ابزار های کمتری حمل کنید کاملا مناسب می باشد. در کنار ویژگی های خوب این تشک می توان به ابعاد و وزن خوب آن اشاره کرد که باعث می شود این تشک یکی از قابل حمل ترین تشک های بازار به حساب آورد.

نقد و بررسی تشک بادی کوهنوردی با بالش سرخود

نام محصول : تشک بادی کوهنوردی با بالش سرخود کد محصول : ALPS B01EOLRWNS تشک بادی کوهنوردی با بالش سرخود از سری تشک های بادی کم حجم و سبک است که ایده آل برای کوهنوردی و کوهنوردان می باشد . با توجه به طراحی که تشک بادی کوهنوردی با بالش سرخود دارد ، کوهنوردان می توانند تشک را در داخل ساک حمل قرار داده و به سهولت آن را حمل کنند . استفاده از این تشک بادی در داخل چادر مسافرتی نیز میسر است . با استفاده از این تشک بادی در هر نقطه از طبیعت می توانید بستری نرم را برای خوابیدن داشته باشید .

در این بخش نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع ، ویژگی ها ، مزایا و خصوصیات تشک بادی کوهنوردی با بالش سرخود را معرفی کنیم ، پس اگر قصد خرید تشک بادی فوق را دارید در ادامه همراه ما باشید . در مقایسه بین تشک های بادی کمپینگ یا خانگی با تشک بادی کوهنوردی فوق می بینیم که ارتفاع این تشک بادی کم است ، و همچنین عرض آن نسبت به تشک های بادی یک نفره تقریبا کوچکتر است ، اما این نوع طراحی دلیلی دارد که آن هم داشتن حجم بسیار کمتر این تشک بادی به نسبت سایر تشک های بادی می باشد ، استفاده از محصول و راه اندازی آن سریع تر است ، بنابراین کوهنورد به سهولت می تواند از تشک بادی خود استفاده کند . حتی برای راه اندازی این تشک بادی نیازی به هیچگونه پمپ باد نمیباشد ، بلکه فرد می تواند با استفاده از باد دهان از طریق دریچه هوا ، تشک را راه اندازی کند .

اگر چه ارتفاع این تشک بادی کم است اما به دلیل اینکه از جنس منعطف و همچنین طراحی رویه مواج برخوردار است ، بسیار نرم و طبی می باشد . رویه مواج یا به اصطلاح رویه کامفورت این تشک بادی باعث شده است تا فرم پذیری تشک بیشتر از حالت بدون موج باشد ، از این رو اگر در طولانی مدت نیز از تشک بادی استفاده شود فشاری بر روی اندام ها و عضلات نخواهد بود . این تشک بادی برای خواب های کوتاه مدت طراحی نشده و چه بسا می توان برای خواب های شبانه از آن استفاده کرد . همچنین استفاده از تشک بادی کوهنوردی با بالش سرخود محدود به کوهنوردی نبوده و در محیط های دیگر نیز می توانید از محصول استفاده کنید .

تشک بادی کوهنوردی از جنس عالی وینیل ساخته شده است ، وینیل (vinyl) در واقع همان pvc است که با این نام شناخته شده است ، وینیل ها اجناسی منعطف و لاستیکی هستند که ضد حساسیت و ضد آب می باشند ، از این رو در بیشتر شرایط محیطی دوام خوبی دارد ، پس اگر بدنه این تشک بادی خیس شود و یا به مدت طولانی در زیر نورآفتاب قرار گیرد ، پوسیده نمی شود ، همچنین ضد حساسیت بودن جنس بدنه هیچگونه آسیب های پوستی را برای فرد به دنبال نخواهد داشت .

تنها عیبی که پی وی سی دارد لایه های نازک آن است که در برابر اجسام برنده و تیز و حتی زبر آسیب پذیر است . با توجه به این موضوع برچسب هایی با عنوان برچسب تعمییرات محصولات بادی ارائه شده است که می توانید با استفاده از آن ها تشک بادی خود را تعمیر کنید . در صورت استفاده و نگهداری صحیح از تشک بادی سال های سال می توانید از این نوع محصولات استفاده کنید و خواب لذت بخشی را داشته باشید ، به عنوان مثال استفاده از زیرانداز می تواند در حفاظت کف تشک نقش موثری داشته باشد . در صورتی که تشک بادی خیس شد قبل از بسته بندی سعی کنید تا آن را خشک کنید و یا حدالامکان در اولین فرصت تشک بادی را خشک کنید . اگر تشک بادی به صورت جزئی سوراخ شد نیز تا قبل از تعمیر از تشک بادی استفاده نکنید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل 
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپخیر
 نوع پمپ -----
ساک حملبله
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...