تشک بادی کوهنوردی سرمه ای

Mountain Warehouse B01BTZ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کوهنوردی سرمه ای

تشک بادی کوهنوردی سرمه ای یکی از محصولات جدید و فوق العاده از شرکت Mountain Warehouse می باشد که مهم ترین ویژگی آن را می توان کیفیت فوق العاده بالای آن به دلیل بهره گیری از لایه های PVC  دانست. این محصول می تواند در شرایط بسیار سختی همچون کوهنوردی و یا جنگل مورد استفاده قرار گیرد. بدنه اصلی محصول کاملا سرمه ای می باشد و بخش زیرین آن از لایه های براق به منظور تمیز شدن ساده تر آن ساخته شده و قسمت بالایی آن کاملا جیر و ضد تعریق می باشد به علاوه برای راحتی بیشتر از طرح های مواج استفاده شده است تا در مسافرت و دور از خانه نیز حسی مشابه تشک های منزل به شما منتقل شود.

نقد و بررسی تشک بادی کوهنوردی سرمه ای

تشک بادی کوهنوردی سرمه ای

تشک بادی کوهنوردی سرمه ای محصولی فوق العاده با کیفیت و جذاب می باشد که مناسب استفاده در سفر های شما می باشد. این محصول به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده و بدنه ای کاملا مقاوم دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم این محصول را به طور کامل بررسی کرده و به نقد و جزئیات این محصول را برای شما باز گو کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول است که بسیار زیبا و جذاب تولید و عرضه شده است و باعث شده تا این تشک در دسته پر فروش ترین محصولات موجود در بازار قرار گرفته باشد. در ابتدا باید گفت که این تشک ارگونومی ساخت مستطیلی شکل داشته و از این بابت شبیه اکثر محصولات مشابه است. گوشه های این تشک به صورت گرد طراحی شده است. در انتهای این محصول و در بخش مرکزی ان محفظه باد این تشک تعبیه شده است که به راحتی می توانید از ان طریق این محصول را راه اندازی کنید. هم چنین در ارتباط با رویه این تشک هم باید عنوان کرد که در پنج ستون و هشت سطر در فواصل هم اندازه و یکسان شیار های دایره ای شکلی تعبیه شده است که با یک خط به همدیگر متصل شده اند و به گونه ای قرار گرفته اند که در هنگام استراحت و خوابیدن بر روی ان فوق العاده نرم و لطیف باشد. علاوه بر این ها این محصول دارای رنگ سورمه ای بوده و به صورت یکدست از همین رنگ طراحی و تولید شده است که به راحتی کثیف نمی شود. تمامی این موارد باعث شده تا محصولی فوق العاده با کیفیت را شاهد باشیم.

جنس بدنه

از دیگر موارد مهم در انتخاب یک محصول جنس بدنه ان است که بسیار مورد توجه خریداران قرار می گیرد. در ارتباط با این محصول هم باید عنوان کرد که رویه این تشک ساخته شده از نوع PVC مخملی می باشد که فوق العاده مقاوم است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم ساخته شده از نوع PVC براق می باشد. در ارتباط با کف این محصول هم باید عنوان کرد که ساخته شده از نوع PVC دو لایه است. تمامی این عوامل نشان از بدنه مستحکم این کالا دارد.

ابعاد و وزن

در این ارتباط نیز باید گفت که طول این تشک 191 سانتی متر و عرض ان 137 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 26 سانتی متر است. این مخصول مناسب برای استفاده دو نفر بوده و می تواند تا 200 کیلو  گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که بسیار معقول و استاندارد است. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم به راحتی می توان این کالا را حمل و نقل کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی از این محصول باید گفت که کاری فوق العاده ساده و اسان است. در انتهای این تشک محفظه بادی قرار گرفته است که از طریق ان و با استفاده از یک پمپ باد شخصی به راحتی می توانید این تشک را باد کنید. این کار در عرض چند دقیقه انجام می گیرد. در کنار این موارد باید عنوان کرد که نباید این محصول را بیش از اندازه باد کنید چون از تحمل وزن این کالا می کاهد. هم چنین پس از باد کردن باید محفظه باد را ببندید تا باد داخل این تشک از ان خالی نشود. برای مراقبت از این محصول هم بهتر است پس از هر بار مصرف این کالا راجمع اوری کنید تا در معرض اسیب قرار نگیرد. هم چنین اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید تا سوراخ نشود. علاوه بر این ها از پریدن بر روی این تشک جدا خودداری نمایید تا دچار افت کیفیت نشود. با رعایت این نکات چندین سال می توانید با کیفیت عالی از این تشک استفاده کرده و بر روی ان به استراحت بپردازید.

جمع بندی

تشک بادی کوهنوردی سرمه ای محصولی زیبا و جذاب می باشد که دارای سطح مواج و ضد تعریق بوده و بر روی خود بالش بادی سر خود را می بیند. هم چنین از این محصول می توان بر روی اب هم استفاده کرد که جزو مزایای خوب این تشک می باشد. اگر قصد خرید یک تشک بادی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 26 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC براق
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ-
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...