تشک بادی یک نفره آبی با کیسه خواب

bestway 67434B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره آبی با کیسه خواب

تشک بادی یک نفره با کیسه خواب بست وی از سری تشک های بادی جدید و مسافرتی این شرکت بوده که از کیفیت و طراحی بسیار خوب و شیکی بهره می برد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با رویه پلی استر بوده که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب مقاوم خواهد بود. این کالا نشیمنگاهی ساده از نوع کامفورت داشته که نشیمنگاهی راحت و لذت بخش را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. اما این تشک بر روی خود به صورت سرخود از یک کیسه خواب یا به اصطلاح پتوی سرخود داشته که از یک طرف توسط زیپ باز و بسته می شود. کیسه خوابی که همانند بدنه اصلی از پلی استر و پشم شیشه ساخته شده است. قسمت فوقانی این تشک نیز کمی برآمدگی به عنوان بالش بادی سرخود دارد. این کالا توسط پمپ های باد دستی مختلف در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی شده و در هر مکانی به راحتی قابل حمل خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره آبی با کیسه خواب

تشک بادی یک نفره آبی با کیسه خواب

تشک بادی یک نفره آبی با کیسه خواب محصولی با کیفیت ساخت شرکت بست وی می باشد که فوق العاده زیبا و چشم نواز ساخته شده است. این محصول به دلیل داشتن کیسه خواب از محبوبیت فوق العاده ای در بین دیگر تشک های موجود در بازار برخوردار است. در ادامه قصد داریم به بررسی دقیق تری از این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ارتباط با طراحی و نوع ساخت این محصول در ابتدا باید گفت که ظاهر این تخت مستطیلی شکل بوده و مانند دیگر محصولات مشابه در بازار می باشد.بدنه این محصول به صورت یکدست ساده طراحی شده است و هیچ گونه طرح و نقش اضافی ای بر روی ان کار نشده است. هم چنین رنگ این تخت به صورت ساده و ابی رنگ می باشد که بسیار چشم نواز است. بر روی تشک این محصول کیسه خواب ان قرار گرفته است که به سادگی می توانید در حین استراحت بر روی این محصول ان را بر روی خود کشیده و خوابی اسوده و راحت را داشته باشید. این کیسه خواب به گونه ای است که بخش های بالایی ان به صورت مشکی رنگ بوده و پایین ان هم نقاطی مشکی رنگ را به خود می بیند. بقیه نقاط این محصول هم به تبعیت از رنگ رویه خود تخت ابی رنگ طراحی شده است که بسیار زیباست. علاوه بر این ها در انتهای رویه کیسه خواب این محصول قسمتی با حروف لاتین نوشته شده است که نشان از مدل این تشک دارد. هم چنین رویه این کیسه خواب دارای شیار هایی بوده و به صورت ساده طراحی نشده است. تمام این موارد باعث شده تا یک محصول فوق العاده را از نظر طراحی شاهد باشیم.

جنس بدنه

از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کنیم این است که این محصول دارای بدنه ای مقاوم بوده و به راحتی اسیب نمی بیند. این محصول دارای رویه ای از جنس PVC طرح چرم می باشد که در عین داشتن زیبایی ، بسیار مقاوم است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم همگی ساخته شده از جنس PVC هستند. در کنار این موارد باید به کف این محصول هم اشاره کرد که از نوع PVC دو لایه ساخته شده است.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد و وزن این محصول هم باید خاطر نشان کرد که طول این تشک 185 سانتی متر و عرض ان 76 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول دارای ارتفاع 22 سانتی متری هم می باشد. هم چنین این تشک مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 136 کیلو گرم وزن را تحمل کند. هم چنین باید به وزن بسته بندی این محصول هم اشاره کنیم که تنها 3.1 کیلو گرم وزن داشته و به سادگی می توان ان را حمل و نقل کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی محصولات بادی کاری فوق العاده اسان و راحت بوده و این محصول هم از این خاصیت بهره می برد. در ابتدا کافی است این محصول را از بسته بنذی خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی و از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. این کار در مدت زمان چند دقیقه انجام می گیرد. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کرد که این محصول را نباید بیش از اندازه باد کرد چون از تحمل وزن ان می کاهد. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول باید خودداری کنید چون این کار باعث اسیب دیدن این تشک می شود. از دیگر مواردی که باید برای مراقبت از این محصول ب هان توجه کنید این است که اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید چون این کار هم باعث سوراخ شدن و پاره شدن تشک خواهد شد. گفتنی است که در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید از ان استفاده کرده و ان را به راحتی ترمیم کنید. هم چنین این محصول دارای دفترچه راهنما هم می باشد که می توانید اموزش های لازم را از ان فرا بگیرید.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره آبی با کیسه خواب محصولی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که دارای برامدگی ای در بالا ترین بخش خود بوده که از ان به عنوان بال می توان استفاده کرد. هم چنین این محصول دارای کیسه حواب سر خود و هم چنین ساک جمل بوده که از مزایای خوب این محصول به شمار  می اید. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
 ضد تعریق
 دارای کیسه خواب سرخود
 دارای برآمدگی به عنوان بالش
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...