تشک بادی یک نفره آبی دو تکه کودک

JL027311-B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره آبی دو تکه کودک

تشک بادی یک نفره آبی دو تکه کودک یکی از مناسب ترین تشک های بادی تولید شده به وسیله شرکت جیلانگ بوده برای سنین کودکان، خردسالان و حتی نوزادان استفاده می شود. این محصول یکی از مناسب ترین وسیله های استراحت و خواب فرزندان شما بوده که دارای کیفیت مناسبی نسبت به قیمت خود می باشد. محصولی که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر داشته و از روکش طرح چرم برای قسمت کف آن به منظور مقاومت در برابر برخورد آب بهره می برد. اما روکش جیر مورد استفاده در قسمت رویه در کنار طراحی مواج و موازی این قسمت در ایجاد محلی بسیار راحت برای نشستن و یا خوابیدن بسیار تاثیر گذار خواهد بود. همچنین به دلیل اینکه هوا در طراحی مواج بهتر جریان پیدا می کند از تعریق بالا مصرف کنندگان نیز جلوگیری خواهد کرد. این تشک بادی در درون خود از یک تشک بادی دیگر نیز بهره می برد که به شکل مجزا راه اندازی شده و در در کف بدنه اصلی قرار می گیرد. این محصول با داشتن رنگبندی مختلف می تواند گزینه مناسبی نیز برای استفاده در مسافرت ها نیز باشد.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره آبی دو تکه کودک

تشک بادی یک نفره آبی دو تکه کودک

تشک بادی یک نفره آبی دو تکه کودک یک محصول جدید و جذاب است که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این محصول به گونه ای ساخته شده که شما می توانید کودک خود را در داخل ان قرار داده و خوابی نرم و ارام را برای ان به ارمغان اورید. رنگ جذاب این محصول هم به گونه ای ساخته شده که در روحیه کودک شما تاثیر بسطایی خواهد داشت. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم.

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید این کالا ظاهری مستطیلی شکل دارد. این بدین معناست که دقیقا شبیه به تشک های بزرگسال بوده و با بهره گیری از همان شکل و شمایل به بازار عرضه شده است. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتری از این محصول بپردازیم باید عنوان کرد که این کالا دارای رویه مواج و موازی می باشد. خطوط رویه اصلی این محصول به گونه ای است که دقیقا موازی هم بوده و سطح یکنواخت و مواجی را برای کودک شما خلق می کند. همین مواج بودن رویه باعث شده تا این کالا به صورت ضد تعریق ساخته شده باشد. هم چنین رنگ این بخش هم به صورت یکدست ابی می باشد. در کنار این موارد باید به بخش های کناری این کالا هم اشاره نمود که بخش داخلی ان سفید رنگ بوده و رویه های دیگر این محصول نیز ابی رنگ است. هم چنین دور تا دور این تشک به صورت لبه بادی و با ارتفاع بلند تری نسبت به رویه اصلی این تشک ساخته شده است که باعث می شود کودک شما در حین خواب از روی تشک به بیرون پرت نشود.

جنس بدنه

از خصوصیات مهم این محصول که باید به ان اتکا کرد جنس بدنه فوق العاده این محصول است که از نوع PVC مخملی طراحی و تولید شده است. هم چنین بخش های کناری این کالا هم به صورت PVC طرح چرم تولید گردیده که کیفیت بی نظیری دارد و در عین حال بسیار جذاب و دیدنی است. هم چنین کف این محصول هم به صورت دو لایه ساخته شده که تحمل وزن این محصول را افزایش داده است.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این تشک در بسته بندی با ابعاد 30 در 25 در 7 سانتی متر طراحی و تولید شده است. طول این محصول در حالت راه اندازی شده 152 سانتی متر و عرض ان نیز 89 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این کالا هم 18 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به تحمل وزن این محصول هم اشاره کرد که تا 60 کیلو گرم وزن را می تواند به راحتی بر روی خود تحمل کند

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که این محصول برای باد شدن نیاز به یک عدد پمپ باد دارد. شما پس از تهیه این محصول باید یک پمپ باد هم به صورت جداگانه خریداری نمایید تا بتوانید این کالا را به سادگی باد کنید. هم چنین برای این کار نیز باید به دنبال دریچه باد موجود بر روی این محصول گشته و پس از پیدا کردن ان به سادگی این کالا را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی نمایید. در کنار این موارد باید به نحوه مراقبت از این تشک هم اشاره کرد. در کنار بسته بندی این محصول یک عدد دفترچه راهنما قرار گرفته است که تمام نکات در خصوص راه اندازی این محصول در داخل ان نوشته شده است. هم چنین در حالت کلی باید از وسایل نوک تیز ، وسایل داغ ، پریدن و جامپینگ و هم چنین وارد کردن وزن بیش از حد به این محصول جلوگیری کنید تا اسیب نبیند.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره آبی دو تکه کودک یک محصول زیبا و جذاب است که دارای یک تشک مجزا بوده و ساخت شرکت جیلانگ می باشد. این محصول هم چنین در کنار خود برچسب تعمیرات هم موجود دارد که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم کرده و از ان استفاده کنید. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 152 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت جیلانگ
 دارای سطح موازی
 ابعاد بسته بندی: 30×25×7 سانتی متر
 دارای یک تشک مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...