تشک بادی یک نفره الیاف دار با عرض 99

intex 64702

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
2,600,000
16%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره الیاف دار با عرض 99

تشک بادی یک نفره الیاف دار اینتکس با عرض 99 سانتی متر یکی دیگر از سری تشک های بادی جدید این شرکت بوده که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی و روکش مخمل می باشد. محصولی با نشیمنگاهی مواج که به همراه روکش مخمل قابلیت ضد تعریق بودن را برای این کالا به همراه خواهد داشت. این کالا در واقع سایز کوچکتر تشک های الیاف دار از نظر عرض بدنه بوده که می تواند به راحتی یک نفر را در خود جای دهد . وجود کیفیت بالا و مقاومت خوب در این محصول قابلیت استفاده از آن در سفر های مختلف را به ما داده است.

استفاده از این تشک بادی اینتکس میتواند خوابی راحت ، و آرام بخش را برای فرد استفاده کننده به ارمغان بیاورد این تشک خواب بادی در نوع خود بی نظیر است و کیفیت بسیار مرغوب و عالی دارد که قیمت بسیار ارزان و مناسبی هم دارد این محصول در سال ۲۰۲۰ هم تولید و عرضه میشود که از نظر ظاهری دقیقا همین کالاست اما با کمی ضخامت بیشتر و وزن سنگین تر که میتواند برای استفاده در سفر ، و منزل مورد مصرف قرار بگیرد.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره الیاف دار با عرض 99

تشک بادی یک نفره : بدنه این محصول از جنس شمعی و پی وی سی با خطوط موازی و مواج طراحی شده است. همین خطوط مواجی که برروی تشک تعبیه شده به منظور خاصی اعم از ایجاد سیستمی راحت و ایمن و طبی برای سلامت ستون فقرات افراد و ضد تعرق بودن برای جلوگیری کردن از عرق در هنگام خواب شود. جنس مقاوم این تشک هر نوع ضربه و پرش را تحمل می کند. رنگ رویه تشک به رنگ شیری بسیار زیبا  است بنابراین هر نوع سلیقه را مجذوب خود خواهد کرد و موجب آن شده تا به آسانی با هر نوع طراحی منزلی هماهنگ باشد. 

پمپ این تشک بادی از نوع دستی و مجزا می باشد که می توان با حداقل زمان یک دقیقه تال حداکثر زمان ۳ دقیقه راه اندازی گردد. تشک بادی، از شکل ظاهری زیبایی برخوردار است. رویه تشک بادی مواج و ضد تعرق است و قابل شستشو. پس خانم های عزیز نگرانی برای شستشوی تشک بادی نداشته باشند زیرا به سهولت با مقداری صابون و یا شامپوهای شستشوی ملایم و آب هر نوع کثیفی  از تشک زدوده خواهد شد و بعد از خشک شدن دوباره میتوانید با خیال راحت از تمیزی تشک، از ان استفاده نمایید. 

این تشک بادی اینتکس تحمل وزن معادل ۲۷۳ کیلوگرم دارد. سازنده این محصول بادقت بسیار بالا و با اضافه نمودن ویژگی ها و کیفیت عالی مواد، تحمل وزن بسیار فوق العاده و بالایی را به این تشک بادی داده تا در اختیار شما عزیران قرار گیرد. که می توان با این ویژگی عالی یک نفر وحتی دونفر به سهولت برروی این تشک به استراحت بپردازند بدون آنکه نگرانی برای تحمل وزن تشک داشته باشند.

وزن سبک این تشک، شما را در سفرهایی مانند کوهپیمایی ها و سفرهایی که با وسایل نقلیه ای مانند دوچرخه و موتور صورت میگیرد آسوده خاطر خواهد کرد. که حجم کوچکی را خواهد گرفت و وزن سبکی داشته و متحمل وزن بسیار زیادی در سفرهای خود نخواهید بود.

 

ابعاد

 

 این محصول با ابعاد طول ۱۹۱ سانتی متر و عرض ۹۹ سانتی متر و ارتفاع بسیار کوتاه ۲۵سانتی متر قابل مصرف برای یک فرد بالغ است. این تشک بادی به منظور استفاده خانگی و سفری عرضه شده است و این محصول قابل حمل است و از وزن سبکی برخوردار است. وزن سبک این محصول موجب شده است که مصرف کنندگان عزیز علاوه بر آنکه از این محصول در منازل خود استفاده نمایند حتی  در سفرهای کوتاه مدت و طولانی مدت خود نیز از این محصول بی رقیب و زیبا بهره کافی را ببرند. 

نحوه راه اندازی : این تشک بادی به گونه ای طراحی شده که به سهولت با پمپ بادی همراه خود محصول بتوان آن را به راحتی به تشک اماده برای استراحت تبدیل نمایید و لذت خواب ارام را تجربه نمایید. همانند سایر محصولات بادی، این تشک نیز با پمپ دستی با اتصال به دریچه باد موجود برروی تشک و پمپاژ باد درون تشک در گذشت زمانی کمتر از ۳ دقیقه، آماده استفاده خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض  99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ------
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
 دارای نشمینگاه مواج موازی
 ابعاد بسته بندی: 10× 28× 35 سانتی متر
 قابلیت ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...