تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ داخلی

intex 64760E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ داخلی

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ داخلی از جمله جدیدترین تولیدات سال 2020 از این کمپانی بزرگ بوده که با طراحی بدنه طبی و استاندارد و دوام بالای بدنه روانه بازار شده است. این تشک بادی زیبا می تواند وزنی بالغ بر 136 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کرده پس برای استفاده یک نفره توصیه می شود. البته این توان وزن ارتباطی با وزن محصول نداشته و این تشک بادی شیک تنها 2.5 کیلوگرم وزن دارد. محصول از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده که رویه اصلی آن از خطوط موازی برخوردار بوده و دارای ساختاری مواج می باشد.

این ساختار مواج با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن افراد در زمان استفاده اجتناب خواهد کرد. در بخش انتهای این تشک بادی محل دایره شکل مشخص شده که در واقع پمپ باد داخلی و پدالی محصول به شمار می رود. با تعبیه این پمپ دیگر نیازی به خرید تجهیزات اضافی و یا برای استفاده از محصئل نیاز به برق نخواهید داشت.

برای راه اندازی محصول تنها کافی بوده این بخش دایره شکل را مدت بسیار کوتاهی با پاهای خود فشار بدهید. بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی با رویه جیر بوده که از دوام و نرمی بالا برخوردار می باشد. از این محصول به دلیل راه اندازی آسان و وزن کم می توانید در سفر های مختلف و کمپینگ استفاده کنید. برای خرید تشک بادی یک نفره می توانید به نمایندگی مرکزی محصولات بادی مراجعه نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ داخلی

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ داخلی کد محصول : intex 64760E انتخاب تشک ایده آل و طبی یکی از راه های خواب آرام و لذت بخش می باشد که بیشتر افراد ممکن است در انتخاب آن ها اشتباه کنند . تشک های پشمی را می توان در دسته تشک های سنتی قرار دارد که کم تر از آن ها استفاده می شود ، اما نسل های جدیدی از تشک ها مانند تشک های بادی طراحی و تولید شده اند که از نظر طبی ، سطح بسیار خوبی دارند که می توانید با هزینه بسیار کم آن ها را خریداری کنید و به صورت مداوم از آن ها برای خواب های شبانه استفاده کنید .

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ داخلی یکی از مناسب ترین تشک های بادی مخصوص مصارف خانگی می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس با گارانتی تعمیر خریداری کنید . این تشک بادی بر خلاف بسیاری از تشک های بادی دارای پمپ باد سرخود می باشد که به شما این اجازه را می دهد تا با سرعت بیشتر تشک را باد کنید . نوع پمپ باد سرخود این تشک بادی به صورت پدالی می باشد و نیازی به انرژِی برق ندارد ، برای باد کردن تنها نیاز است تا شما به وسیله پا ، پمپ پدالی را به حرکت درآورده و باد را به داخل تشک بادی پمپاژ کنید .

وجود این پمپ باد پدالی و غیر برقی به شما این اجازه را می دهد تا از تشک بادی خود حتی در سفر ها نیز استفاده کنید . تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ داخلی از معدود تشک های بادی اینتکس می باشد که دارای چنین پمپ بادی می باشد . برای تخلیه باد نیز تنها کافیست تا دریچه تخلیه را باز کرده و از آن طریق باد تشک را خالی کنید . اینتکس برای ساخت این تشک بادی از طراحی رویه مواج ( کامفورت ) و لایه های موازی درونی فایبرتک با الیاف ابریشمی استفاده کرده است .

رویه مواج این تشک که قابل مشاهده می باشد ، باعث افزایش انعطاف تشک بادی شده و می تواند فرم پذیری بهتری را به تشک ببخشد ، همچنین تا حد زیادی می تواند از عرق کردن بدن و فشار وارده به اندام ها بکاهد . با توجه به ویژگی هایی که رویه مواج دارد شرکت های بزرگی چون اینتکس و بست وی از آن برای ساخت دیگر محصولات بادی مانند تخت بادی و حتی نشیمنگاه های بادی مانند کاناپه بادی و مبل بادی نیز استفاده کرده اند .

وجود لایه های موازی در درون تشک بادی باعث استحکام و دوام بیشتر تشک بادی شده است ، این نوع طراحی کمک کرده است تا تشک از حالت توخالی بودن خارج شود و بتواند وزن های بیشتری را تحمل کند و در عین حال لرزش کمتری داشته و باد را به صورت متعادل در تمامی قسمت های تشک بادی پخش کند .

این ویژگی به شما کمک می کند تا با فشار دادن لبه های کناری تشک و یا نشستن در کناره ها ، افت زیادی را از تشک بادی نداشته باشید . این تشک بادی در واقع از بدنه پی وی سی ساخته شده است ، لایه های پی وی سی یکی از مقاوم ترین لایه ها برای ساخت محصولات بادی به خصوص محصولات بادی جدید می باشد ، زیرا علاوه بر خاصیت لاستیکی و انعطاف پذیری بالا ، از مواد غیر شیمیایی ساخته شده و کاملا ضد حساسیت است . به همین دلیل نیز هیچ ضرری برای سلامت انسان ندارد ، تمامی قسمت های این تشک بادی مانند کف ، بدنه و لایه های داخلی که از الیاف ابریشمی ساخته شده است نیز از مواد اولیه پی وی سی ساخته شده است .

دیواره های این تشک خواب بادی از پی وی سی طرح چرم و رویه آن از یک لایه پارچه جیر پوشیده شده است تا سطح تشک انعطاف بالایی را داشته باشد . تشک های بادی به مانند بسیاری از محصولات بادی شرکت اینتکس ، قابل تعمیر هستند ، زیرا شرکت اینتکس به توجه به آسیب پذیر بودن محصولات بادی ، برچسب های تعمیراتی را ارائه کرده است که با استفاده از آن می توانید سوراخ های ایجاد شده در بدنه تشک را تعمیر کنید ، تعدادی از این برچسب ها در داخل جعبه محصول وجود دارد ، اما شما می توانید تعداد بیشتری را در هنگام خرید تشک بادی یک نفره خود ، تعداد بیشتری بسته تعمیرات را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپپدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...