تشک بادی یک نفره بالش دار 2018 با پمپ سرخود

intex 66779

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بالش دار 2018 با پمپ سرخود

تشک بادی یک نفره بالش دار ۲۰۱۸ با پمپ سرخود یکی از بهترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که می تواند برای استفاده در منزل ، ویلا و حتی محل کار بهترین وسیله برای استراحت های طولانی مدت باشد. این تشک بادی یک نفره اینتکس  در واقع در مدل های بدون پمپ باد نیز تولید شده که از این نظر تشک های بالش دار 2018 مشکی اینتکس را به دو دسته تقسیم کرده است.

این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از طراحی مواج برخوردار خواهد بود. این نوع طراحی بدنه به خوبی اعضای بدن را در بر گرفته تا با عبور بهتر جریان هوا از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری کند. یکی از ویژگی های پر مزیت این تشک در واقع در داشتن پمپ باد برقی دو کاره سرخود بوده که علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا امکان تخلیه باد در کمترین زمان را نیز خواهد داشت. برای حمل راحت تر این تشک یک ساک حمل مخصوص در بسته بندی آن قرار داده شده تا این تشک را به هر مکان مورد نظری حمل کنید. این تشک بادی به وسیله فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

تشک بادی یک نفره بالش دار با پمپ سرخود

تشک بادی یک نفره بالش دار ۲۰۱۸ با پمپ سرخود از سری تشک های ساده و شکیل شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مزایای زیادی را با خود به همراه دارد که باعث شده در بین مصرف کنندگان از مجبوبیت خاصی بر خوردار باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی دقیق تری از این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

به جرات می توان گفت که یکی از شکیل ترین محصولات شرکت اینتکس که در عین سادگی ، زیبایی های خاص خودش را دارا می باشد همین تشک است. این محصول ارگونومی مستطیلی شکلی داشته و دارای رویه مواج است. اگر بخواهیم به صورت دقیق تر ان را مورد بررسی قرار دهیم باید گفت که پنج خط موازی و هم اندازه هم بر روی این تشک به چشم می خورد که این محصول را به شش قسمت مساوی تقسیم کرده است. این ابتکار باعث شده تا رویه این تشک دارای نرمی و لطافت بالایی شود. بالا ترین نقطه این تشک به گونه ای طراحی شده که قسمتی برامردگی دارد و حتی نیاز به استفاده از بالش به صورت جداگانه نیز ندارد.

هم چنین اگر بخواهید از بالش شخصی خود استفاده کنید با توجه به برامدگی موجود در این قسمت نگران پایین افتادن و یا سر خوردن ان نیستید. پایین این تشک نیز دارای همین مقدار برامردگی می باشد که در هنگام استراحت پاهای شما را مقداری بالا تر قرار می دهد تا خون داخل ان جریان پیدا کند و ارامش کافی را بگیرید. در رابطه با بخش های کناری این محصول نیز می توان گفت که نواری مشکی رنگ و براق چرمی دور تا دور این محصول را در بر گرفته است که بر روی ناحیه سمت راست این تشک با رنگ سفید و با حروف لاتین نام کارخانه تولید کننده این محصول یعنی اینتکس حک شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول استاندارد و زیبا را شاهد باشیم.

جنس بدنه

این محصول از مقاوم ترین محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد. رویه این تشک ساخته شده از جنس PVC مخملی بوده که در عین زیبایی از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. بخش های کناری این محصول نیز ساخته شده از نوع PVC مات هستند که فوق العاده مستحکم می باشد. اما مهم ترین بخش این محصول کف ان است که ساخته شده از جنس PVC دو لایه بوده و تحمل وزن را در این محصول بالا برده است.

ابعاد و وزن

این تشک بادی دارای طول ۱۹۱ سانتی متر و عرض ۹۹ سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این تشک نیز ۲۳ سانتی متر است. این اعداد به گونه طراحی شده اند که تقریبا اکثر افراد می توانند از ان استفاده کنند. هم چنین این تشک دارای وزن 4.37 کیلو گرم می باشد که فوق العاده سبک بوده و حمل و جا به جایی ان را اسان کرده است. علاوه بر این ها این محصول می تواند تا ۱۳۶ کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که یکی از مزایای ان است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی اکثر محصولات بادی کاری اسان و راحت می باشد که در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. این تشک نیز از این قائله مستثنی نبوده و بسیار اسان راه اندازی می شود. در ابتدا کافی است این محصول را از بسته بندی خود خارج کنید. سپس با استفاده از پمپ باد برقی سرخود و از طریق دریچه باد تعبیه شده بر روی این تشک اقدام به باد کردن ان کنید. این نکته حائز اهمیت می باشد که نباید این محصول را بیش از اندازه باد کنید چون از تحمل وزن ان می کاهد.

هم چنین رعایت این دو نکته بسیار مهم است که از پریدن بر روی این محصول خود داری کرده و هم چنین اشیا نوک تیز را از ان دور کنید. هم چنین می توانید بر روی این محصول ملافه و یا پارچه پهن کنید تا از ریختن مایعات و یا نشستن گرد و غبار روی ان جلوگیری کنید. گفتنی است که این محصول دارای برچسب تعمیرات می باشد که در صورت سوراخ شدن و یا اسیب های احتمالی می توانید از ان استفاده کرده و مشکل را بر طرف کنید. هم چنین درون بسته بندی این محصول دفترچه راهنما هم وجود دارد که می توانید از ان استفاده کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید.

جمع بندی

تشک بادی یکنفره بالش دار ۲۰۱۸ با پمپ سرخود یک محصول مقاوم دارای رویه مواج وضد تعریق بوده که قابلیت مکش باد توسط پمپ را دارا می باشد و در مدت زمان کوتاهی راه اندازی می وشد. هم چنین این محصول دارای بالش بادی سر خود نیز بوده که جزو مزایای ان به حساب می اید. اگر قصد خرید یک تشک بادی یک نفره را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را با قیمت استثنایی از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 قابلیت مکش باد توسط پمپ
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...