تشک بادی یک نفره بالش دار 2018 با پمپ 220 ولت

bestway 67556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بالش دار 2018 با پمپ 220 ولت

تشک بادی یک نفره بالش دار 2108 با پمپ باد 220 ولتی یکی از جدید ترین تشک های بادی شرکت بست وی با طراحی راحت و مواج بوده که برای استفاده در منزل ، محل کار و حتی مسافرت ها بسیار کاربردی می باشد. این تشک بادی مدل جدید از تشک های بالش دار بست وی طوسی رنگ بوده که از نظر رنگ و کمی در کیفیت ساخت تغییراتی داشته است. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که از ساختار بدنه دو لایه برخوردار می باشد. سطح رویه آن را روکش جیر و سایر قسمت های بدنه را روکش طرح چرم تشکیل داده است تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. اما استفاده از روکش جیر در سطح رویه و طراحی مواج موجب ایجاد محلی راحت و نرم برای خواب شده و به دلیل عبور بهتر جریان هوا تا حدودی در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان نیز مقاوم خواهد بود. از ویژگی های خحوب این تشک بادی می توان به بالش بادی تعبیه شده روی بدنه اصلی به صورت سرخود اشاره نمود. یک پمپ باد برقی نیز روی بدنه اصلی تعبیه شده که توسط برق 220 ولت کار می کند. این پمپ باد قابلیت مکش باد را دارد. برای حمل و جا به جایی آسوده تر این تشک بادی یک نفره همانند تخت های بادی یک ساک حمل برای آن در نظر گرفته شده است. 

تشک بادی یک نفره بالش دار 2018 با پمپ 220 ولت به عنوان یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می تواند در نگاه اول نظر شما را به سوی خود جلب کند. این تشک بادی دارای ساختار بسیار خوبی می باشد و بدون شک می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. مهم ترین تفاوت این تشک با سایر تشک های بادی پمپ برقی سرخود بر روی بدنه می باشد که در مدت زمان بسیار کوتاهی و با برق ۲۲۰ ولت که در ایران مرسوم است می توانید این تشک بادی را باد کرده و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این محصول به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

ساختار اصلی این تشک بادی در مقایسه با تمامی محصولات فوق العاده بوده و بدون شک می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. بخش اصلی بدنه آن دارای با رنگ مشکی بسیار زیبایی که دارد می تواند نظر شما را جلب کرده و برای استفاده در شرایط مختلفی مناسب باشد. لایه های رویه این تشک بادی داری ساختار موازی طولی بوده و به دلیل جنس مخملی که دارد کاملا ضد تعریق می باشد. همچنین برآمدگی بالای آن می تواند نقش بالش سرخود را برای آن ایفا کند. بخش های کناری آن تنها از لایه های وینیل ساخته شده اند و روکش مخملی در ان دیده نمی شود که این مزیت را برای آن به همراه دارد که به سادگی می توان آن را تمیز کرد. لایه های وینیل موجود در قسمت کناری یک لایه هستند اما لایه های وینیل زیرین دو لایه است تا فشار وارده را به خوبی تحمل کند. همچنین برای افزایش مقاومت بدنه این محصول از چسب و حرارت برای پرس های بدنه استفاده شده است. بر روی قسمت بالایی بدنه این تشک بادی یک پمپ برقی قرار داده شده است که می تواند تشک را در مدت زمان دو الی سه دقیقه به صورت کامل باد کرده و آماده استفاده کند. 

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول کاملا استاندارد بوده و برای استفاده یک نفره با تمامی محصولات قابل رقابت است. طول آن برابر با ۱۸۸ سانتی متر و عرض آن نیز برابر با یک متر است که در تمامی محصولات استاندارد اینتکس و بست وی در این رده قرار میگیرد. ارتفاع تشک بادی نیز بیش از آنچه در سایر محصولات قرار دارد ۳۰ سانتی متر بوده که یک برتری برای آن به حساب می آید. البته پمپ برقی را هم می تواند مزید بر علت دانست. این محصول به دلیل وجود یک پمپ برقی ۲۲۰ ولتی وزن بیشتری در مقایسه با سایر تشک های بادی دارد اما راه اندازی ساده تر موردی است که می تواند در کفه ترازو سنگینی کند. با این وجود می توان این تشک بادی را به سادگی حمل کرده و در شرایط مختلف راه اندازی و استفاده کرد. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این تشک بادی ۱ نفره در ابتدا لازم است تا آن را بر روی سطحی صاف و کاملا استاندارد قرار دهید. این سطح باید عاری از هرگونه شئ تیز باشد تا موجب صدمه دیدن تشک نشود. بخش اصلی بدنه را از بسته بندی خارج کرده و بر روی این محل قرار دهید. در مرحله بعدی نوبت به باد کردن تشک می رسد. در صورتی که به پریز برق ۲۲۰ ولتی دسترسی داشته باشید می توانید از پمپ برقی بهره ببرید که تشک را در زمان بسیار کوتاهی باد کرده و آماده استفاده می کند اما اگر به پمپ برقی دسترسی ندارد می توانید از پمپ باد دستی در این محصول بهره گیرید و در زمان بسیار کوتاهی تشک را باد کرده و استفاده کنید. به علاوه در صورتی که پمپ باد دستی باب میل شما نیست می توانید از پمپ باد های برقی فندکی و یا شارژی نیز در این محصول استفاده کنید. تمامی این محصولات را می توانید از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری کنید. 

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی 220 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای پمپ باد دو کاره
 دارای بالش بادی سرخود
 مناسب سنین مختلف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...