تشک بادی یک نفره با ساک حمل سرخود

Coleman 2000018348

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره با ساک حمل سرخود

تشک بادی یک نفره با ساک حمل سرخود محصول شرکت کلمن می باشد که با جدید ترین و پیشرفته ترین طراحی های روز دنیا همراه شده است، این کالا جایگزین بسیار خوبی برای تشک های سنتی در زمان های مسافرت می باشد و می تواند تا حد بسیار زیادی از حمل بار اضافه توسط شخص یا خانواده جلوگیری می کند. ابعاد بسته بندی این کالا فوق العاده کوچک بوده و به سادگی در سال حمل همراه خود و یا کوله پشتی جای میگیرد. این محصول بدون پمپ باد برقی متصل به بدنه تولید شده است و این حسن را به همراه دارد که وزن تشک به تنهایی تا حد قابل توجهی کاهش می یابد. از این رو می توان این تشک بادی یک نفره را در میان سبک ترین و با کیفیت ترین تشک های بازار قرار داد. رویه آن از وینیل مخملی می باشد و کاملا ضد تعریق می باشد و به دلیل ساختار مواج رویه آن راحتی بسیار خوبی را در زمان استفاده به همراه دارد. به علاوه قسمت های زیرین و کناری آن نیز دارای لایه های فوق العاده ضخیم و براق از وینیل هستند که در عین مقاومت بسیار خوب در برابر فشار، زمانی که کثیف شده باشد نیز به سادگی قابل پاکسازی است. لایه های وینیل مشکلی در برخورد مستقیم با آب ندارند از این رو تشک بادی چند کاره را می توان به عنوان تشک روی آب نیز استفاده نمود. 

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره با ساک حمل سرخود

تشک بادی یک نفره با ساک حمل سرخود

تشک بادی یک نفره با ساک حمل سرخود از سری تشک های بادی کمپینگ از شرکت کلمن امریکا بوده که از ساختاری مشابه با دیگر تشک های بادی یک نفره کلمن بهره مند می باشد. این تشک بادی به سبک و کم حجم بودن معروف بوده تا امکان جا به جایی آسوده تری را فراهم سازد. این نوع تشک های بادی علاوه بر داشتن کیفیت ساخت مناسب راحتی بالایی را در زمان استفاده خواهند داشت. در واقع تشک های بادی یک نفره با این نوع طراحی تفاوتی جز ارتفاع با تخت های بادی یک نفره نداشته به همین دلیل از نظر ساختاری و راحتی استفاده بخصوص در سفر های می توان روی چنین تشک های بادی حساب ویژه ای باز کرد. در ادامه برای آشنایی با جزئیات ساخت آن به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این تشک بادی همانطور که اشاره کردیم تفاوت خاصی با دیگر تشک های بادی یک نفره نداشته و به صورت مستطیلی تولید شده است. تشکی که طراحی رویه آن به صورت مواج و مشبک بوده تا باعث عبور بهتر جریان هوا شود تا در نهایت در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاومت لازم را به عمل آورد. این نوع طراحی رویه به خوبی اعضای بدن را پوشش می دهد تا محلی راحت برای خواب و استراحت های طولانی مدت فراهم کند. در دیواره افقی بدنه یک دریچه باد Dual Lock تعبیه شده که در صورت باز بودن این دریچه باد هوایی از تشک خارج نخواهد شد. علاوه بر این ساک حمل این محصول نیز به بدنه اصلی متصل بوده تا کار را برای مصرف کنندگان به منظور جمع کردن بدنه راحت تر کند.

جنس بدنه تشک

این تشک بادی کمپینگ کلمن ساخته شده از جنس وینیل بوده که از دو نوع روکش مختلف بر روی خود بهره مند است. در واقع وینیل نوعی پلاستکی بر گرفته شده از نوع PVC بوده که از وزن مناسب ترین برخوردار می باشد. قسمت رویه این بدنه دارای روکش جیر بوده که علاوه بر ایجاد محلی راحت و نرم برای خواب موجب جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان خواهد شد. برای قسمت کف و دیواره ها نیز از روکش طرح چرم به کار برده شده تا مقاومت بالایی در برابر برخورد آب داشته باشد. به همین دلیل امکان استفاده روی آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها را نیز فراهم کرده است. این نوع جنس بدنه از انعطاف بالایی برخوردار بوده که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم می کند تا به راحتی آن را در هر مکان مورد نظری حمل و جا به جا کرد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این تشک کمپینگ یک نفره دارای ابعاد (طول: طول: 185 سانتی متر ف عرض: 97 سانتی متر ، ارتفاع: 20 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده تمامی سنین خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد باد شده این کالا بوده که در صورت تخلیه باد بدنه و جمع کردن تشک این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر فضای مورد نظری جای بگیرد. تشکی که با داشتن تحمل وزن 136 کیلوگرمی در میان قماوم ترین تشک های بادی یک نفره قرار می گیرد. البته در صورتی که بیش از حد به این محصول باد زده شود به دلیل فشار روی درز های بدنه از مقدار تحمل وزن این تشک نیزکاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 1.8 کیلوگرم بوده که وزنی سبک محسوب شده با این حال به دلیل داشتن ساک حمل این مقدار وزن در زمان حمل کمتر احساس خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی کلمن کافیست ابتدا از فروشگاه اینتکس یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی فراهم کرده در انتها با توجه به اندازه دریچه باد نازل پمپ باد مربوطه را وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای خالی کردن باد بدنه می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که عمل مکش باد را انجام می دهند عمل تخلیه را انجام داد. یکی از مهمترین روش های مراقبت از این تشک بادی جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی آنها می باشد. علاوه بر این استاندارد باد زدن به آن نیز می تواند در سلامتی تشک بسیار موثر باشد.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره کلمن با ساک حمل سرخود از سری تشک های بادی مسافرتی کمپینگ بوده که قابلیت استفاده از آن روی آب نیز به عنوان تشک تفریحی آبی فراهم خواهد بود. این محصول دارای وزن و حجم کمی بوده و قابلیت راه اندازی در کمترین زمان ممکن را خواهد داشت. تشکی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر از سوی شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

 نوع مسافرتی، خانگی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه وینیل مخملی
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها ضد تعریق
 مناسب مسافرت
 دارای موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...