تشک بادی یک نفره با پمپ سرخود 2018

intex 66927

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره با پمپ سرخود 2018

تشک بادی یک نفره با پمپ سرخود 2018 یکی از جدید ترین تشک های بادی با پمپ باد پدالی تعبیه شده در داخل بدنه بوده که به عنوان یکی از پر طرفدارترین و پر کاربرد ترین تشک های بادی کمپینگ تولید و عرضه شده است. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم و مات در قسمت کف و دیواره ها برای مقاومت در برابر برخورد آب استفاده شده است.

این نوع جنس بدنه در صورت قرار گرفتن در معرض نور آفتاب آسیبی ندیده به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از این کالا در فضای باز استفاده کرد. طراحی قسمت رویه به دلیل مواج بودن باعث در بر گرفتن اعضای بدنه شده و با عبور جریان هوا از تعریق بالای مصرف کنندگان به خوبی جلوگیری خواهد کرد.

این تشک بادی دارای وزن و حجم بسیار کم در حالت جمع شده بوده تا امکان حمل و استفاده از آن در هر مکانی فراهم باشد. محصولی که با داشتن مهلت تست و تعمیر به وسیله فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره با پمپ سرخود 2018

تشک بادی یک نفره با پمپ سرخود 2018

تشک بادی یک نفره با پمپ سرخود 2018 محصولی فوق العاده زیبا و مقاوم ساخت شرکت اینتکس می باشد که در سال جدید میلادی ان را تولید و روانه بازار کرده است. این محصول به خاطر رنگ بندی و طراحی بی نظیرش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم در ارتباط با این تشک جزئیات بیشتری را مطرح کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

مهم ترین نکته در ارتباط با این محصول طراحی بی نظیر ان است. اگر بخواهیم در ارتباط با این موضوع صحبت کنیم در ابتدا باید گفت که ارگونومی ساخت این تشک به صورت مستطیلی شکل است. بر روی تمام سطح این محصول چهار خط صاف از بالا به پایین و یک نصفه خط قرار گرفته است که این محصول را به قسمت های مساوی و موازی هم تقسیم کرده است. در واقع رویه این تشک به شش بخش مساوی تقسیم شده است.

در بالا ترین نقطه این محصول و گوشه ان یک عدد فضای دایره ای شکل قرار گرفته است که برای نشستن و یا حتی قرار دادن بالشت بر روی این محصول تعبیه شده است که فوق العاده نرم است. البته تمام قسمت های این تشک به گونه ای طراحی شده که لطافت و نرمی بی نظیری دارد. روی این تشک بادی اورجینال به صورت یک دست ساخته شده از رنگ سبز یشمی می باشد. بخش های کناری این محصول هم نواری مشکی رنگ و چرمی وجود دارد که سر تا سر این محصول به صورت یک دست کشیده شده است.

در مرکز این محصول و ناحیه پایینی ان دریچه باد مشکی رنگی دیده می شود که عمل باد کردن و تخلیه باد این تشک از این ناحیه صورت می گیرد. نکته مهم این است که از این محصول می توانید به سادگی بر روی اب نیز استفاده کنید. تمامی این موارد باعث شده تا یک تشک یک نفره فوق العاده را شاهد باشیم.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این تشک باید عنوان کرد که این محصول در دسته مقاوم ترین تخت های موجود در بازار قرار گرفته است که تمامی استاندارد های تولید یک تخت مقاوم را دارا می باشد. رویه این محصول ساخته شده از جنس PVC مخملی بوده که بخ صورت ضد تعریق و مواج طراحی گردیده است. هم چنین بخش های کناری این محصول از نوع PVC مات طراحی شده اند. در رابطه با کف این محصول نیز باید عنوان کرد که از نوع PVC دو لایه می باشد که فوق العاده مقاوم بوده و تحمل وزن را بالا برده است. هم چنین این محصول ضد اب تولید شده است.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این تشک نیز می توان این نکته را یاد اور شد که این محصول متناسب با قد اکثریت افراد تولید و عرضه شده است. طول این تشک 191 سانتی متر و عرض ان نیز 99 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 22 سانتی متر می باشد. وزن کلی بسته بندی این کالا 3.37 کیلو گرم می باشد که به سادگی می توان ان را حمل و جا به جا کرد. هم چنین این تشک می تواند تا 140 کیلو گرم وزن را تحمل کند که مناسب برای استفاده افراد سنگین وزن هم بوده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از اسان ترین کار ها راه اندازی و نصب این محصول می باشد که تنها در عرض چند دقیقه انجام می شود. در ابتدا کافی است شما این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از پمپ پدالی سر خود که بر روی این محصول موجود است می توانید از طریق محفظه باد قرار گرفته بر روی ان اقدام به باد کردن این تشک کنید. این تشک دارای دریچه باد DUAL LOCK می باشذ که به سادگی باد از ان خارج نمی شود ولی بهتر است پس از باد کردن دریچه را به طور کامل ببندید.

در صورت داشتن هر گونه مشکل در هنگام نصب این محصول می توانید به دفترچه راهنما ان مراجعه کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید. هم چنین برای مراقبت از این محصول در وهله اول باید اشیا نوک تیز را از ان دور کرده و سپس از جامپینگ و پریدن بر روی ان خود داری کنید. رعایت این دو نکته باعث می شود تا سالیان سال بتوانید از این محصول استفاده نمایید. هم چنین در کنار بسته بندی این تشک برچسب اعمیرات هم قرار دارد که می توانید در صورت بروز مشکل به ان مراجعه کرده و مشکل را رفع نمایید.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره با پمپ سرخود 2018 یک محصول فوق العاده زیبا و مقاوم ساخته شده از جنس PVC می باشد که دارای رویه مواج و ضد تعریق بوده و قابل استفاده بر روی اب نیز می باشد. این محصول مناسب برای استفاده در سفر های کمپینگ و همین طور در منزل است. اگر قصد خرید یک تشک بادی یک نفره را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول با کیفیت را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپپدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 قابل استفاده روی آب استخر
 مناسب سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...