تشک بادی یک نفره بزرگ

Coleman 2000018314

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بزرگ

تشک بادی یک نفره بزرگ محصولی از شرکت کلمن می باشد که با رویه کاملا براق طراحی و تولید شده است که آن را از سایر محصولات کلمن متمایز می کند. این محصول بدون پمپ باد متصل به بدنه کاملا پرتابل می باشد و می توان آن را به عنوان تشک بادی روی آب نیز استفاده نمود. جنس این تشک بادی کاملا خوب بوده و برای استفاده طولانی مدت کاملا خوب می باشد. قسمت کناری آن از جنس وینیل می باشد که در عین انعطاف بسیار خوب مقاومت بالایی نیز دارد، قسمت بالایی و پایینی نیز از وینیل دو لایه ساخته شده است. ساختار داخلی این تشک به صورت استوانه ای می باشد که در کالا های استاندارد شرکت های بزرگی نظیر اینتکس و بست وی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. دیچه تخلیه هوا این محصول از نوع دابل لاک می باشد که در صورت باز بودن درچه دوم باد داخلی آن تخلیه نشده و مانع از خروج هوا می شود. تحمل وزن این کالا همانند تشک های دو نفره می باشد و ابعاد آن نیز از تمام تشک های بادی یک نفره بزرگ تر می باشد که باعث می شود فضای استراحت بیشتری داشته باشید. 

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره بزرگ

تشک بادی یک نفره بزرگ

تشک بادی یک نفره بزرگ یکی از سبک ترین و مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها بوده که تولید شده توسط شرکت کلمن می باشد. شرکت کلمن که همیشه اقدام به تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات بادی کرده این محصول را نیز در بهترین نوع خود تولید کرده است که از ساختار بدنه با کیفیتی بهره مند می باشد تا امکان استفاده در فضای باز را با خیالی آسوده فراهم کند. البته گفتنی است که این تشک یک نفره به دلیل داشتن عرض زیاد می تواند برای دو نفر نیز استفاده شود. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این تشک بادی به صورت مستطیلی شکل بوده که از بدنه ای تک رنگ برخوردار می باشد. قسمت رویه این تشک به شکل مواج و مشبک طراحی شده تا به خوبی اعضای بدن را پوشش داده و موجب عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا شود. این نوع طراحی مواج که در بسیاری از تشک های بادی نیز استفاده شده است تاثیر بسزایی در راحتی استفاده مصرف کنندگان از نوع محصولات خواهد گذاشت. اما طراحی لایه های درونی به صورت گرد بوده که به دلیل تعداد بالای خود باعث افزایش استحکام بدنه شده است. وظیفه اصلی این لایه های درون بدنه تحمل فشار ناشی از باد و وزن زیاد بوده که نقش کلیدی در ساخت این محصول دارد. در قسمت دیواره افقی بدنه دریچه باد با سیستم Dual Lock تعبیه شده که در صورت باد بودن درب آن به هیچ وجه باد از تشک خارج نخواهد شد.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه ساخته شده این تشک بادی کلمن از نوع پلاستیک وینیل بوده که نوعی ماده سبک تر نسبت به پلاستیک PVC می باشد. بدنه ای که دارای ضخامت و کیفیت قابل قبولی بوده و به دلیل داشتن روکش تمام طرح چرم بدنه ای ضد آب را فراهم کرده است تا امکان استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها را نیز فراهم سازد. این تشک در برابر شرایط جوی مختلف و قرار گرفتن در معرض نور گرمای آفتاب مقاوم بوده تا به راحتی از آن در فضای باز بخصوص در مسافرت ها نیز استفاده نمایید. یکی از ویژگی های خوب این نوع جنس بدنه داشتن انعطاف بالا به منظور جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تشک بادی یک نفره بزرگ کلمن معادل (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 133 سانتی متر ، ارتفاع: 19 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده یک نفر و یا دو نفر در سنین کودکان و نوجوانان خواهد بود. در واقع این ابعاد شامل حالت باد شده این تشک بوده که در صورت جمع کردن آن این ابعاد نیز حجم بسیار کمی را به خود خواهد گرفت تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. یکی از متفاوت ترین تشک های بادی از نظر ابعاد این تشک کلمن بوده که با وجود ظرفیت یک نفره از عرض بالایی برخوردار بوده تا در مواقعی امکان استفاده برای دو نفر نیز فراهم شود. این تشک تحمل وزن 200 کیلوگرمی داشته که مقداری بسیار مناسب برای چنین تشکی محسوب می شود. البته هر چقدر باد بدنه را افزایش دهید به دلیل فشار روی لایه های داخلی از مقدار تحمل وزن تشک نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز حدود 2 کیلوگرم بوده که وزنی سبک برای این کالا محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست یک پمپ باد متناسب با حجم بدنه از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد روی بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این تشک را باید تا زمانی ادامه دهید که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از اندازه به این محصول باد زده نشود تا فشاری روی درز ها نباشد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان به این تشک آسیب خواهد رسید. برای خالی کردن باد تشک می توانید به دو صورت دستی و یا توسط انواع پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند عمل تخلیه را انجام داد. برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از این نوع محصولات بادی می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمایید. علاوه بر این استاندارد باد زدن به این تشک می تواند تاثیر بسیاری در سلامتی آن داشته باشد.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره بزرگ محصولی از شرکت کلمن برای استفاده در مسافرت ها و همچنین روی آب استخر بوده که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی بهره مند می باشد. این تشک بادی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی و جمع کردن بوده و به راحتی به دلیل حجم کم خود در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. این تشک را می توان به عنوان تشک بادی کمپینگ در چادر های مسافرتی نیز استفاده نمایید. محصولی که دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوع مسافرتی، کوهنوردی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 133 سانتی متر
 ارتفاع 19 سانتی متر
جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاد در مسافرت
 قابل استفاده به عنوان تشک روی آب
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...