تشک بادی یک نفره جیلونگ

jilong 27121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره جیلونگ

تشک بادی یک نفره جیلونگ یکی از جدیدترین تشک های بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و طرح چرم می باشد. محصولی که از نشیمنگاهی مواج بهره برده و به دلیل داشتن رویه مخمل قابلیت مقاومت در برابر تعرق را به همراه خواهد داشت. محصولی که می تواند در هر مکانی بخصوص مسافرت ها استفاده شود. برای راه اندازی این تشک کافیست از بخش پمپ های باد یک پمپ مناسب تهیه کرده و سپس از طریق دریچه بزرگی که بر روی بدنه تعبیه شده اقدام به راه اندازی نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره جیلونگ

تشک بادی یک نفره جیلونگ محصولی با کیفیت و همچنین یکی از جدیدترین محصولات این شرکت می باشد . جنس رویه ی این محصول از PVC سه لایه بوده و دارای مقاومت بالایی می باشد . در ادامه به توضیح مفصلی درباره ی این محصول خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت 

طراحی ساخت و ارگونومی این تشک به صورت مستطیلی بوده و با توجه به طرح مربعی روی تشک باعث عبور جریان هوا شده و موجب این می شود تا در هنگام استفاده از آن بدن شما دچار تعریق نشود و خواب و استراحی آسوده داشته باشید . دیواره های داخلی این تشک نیز موجب بالا رفتن مقاومت این تشک شده تا در هنگام استفاده از آن نگران ایجاد مشکل برای تشک نباشید و به راحتی از آن استفاده کنید . رنگ این محصول ترکیبی از رنگ قرمز و سفید می باشد که در کنار هم زیبایی خاصی را به تشک شما می بخشد . 

جنس بدنه 

جنس رویه ی تشک بادی یک نفره جیلونگ از PVC سه لایه و روکش آن از مخمل ضدتعریق می باشد که در هنگام استفاده بدن شما تعریق نمی کند و می توانید با لذت بسیار از آن استفاده کنید . در داخل این تشک دیواره هایی تعبیه شده است تا در مقابل وزن بالا تحمل تشک را بالا ببرد و نگرانی از بابت ایجاد مشکل برای تشک برای شما به وجود نیاید . جنس کناره های این تشک از طرح چرم بوده و به همین دلیل می توان این تشک را به عنوان تشکی ضدآب نام برد و از آن در آب استفاده کرد . 

ابعاد و تحمل وزن 

تشک یک نفره جیلونگ دارای ابعاد ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 73 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد . این ابعاد شامل تمام قسمتهای این محصول می باشد و دارای قسمت های اضافه نمی باشد . وزن 2 کیلوگرمی این محصول موجب این می شود که بتوان این تشک را به هر مکانی انتقال داد و ار آن استفاده کرد . تحمل وزن این محصول 120 کیلوگرم می باشد که برای یک تشک یک نفره وزنی مناسب بوده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد .

سایر ویژگی ها 

ویژگی های این محصول را در قسمت های بالا توضیح دادیم . از جمله این ویژگی ها به روکش ضدتعریق و همچنین ضدآب بودن تشک می توان اشاره کرد . وزن کم این محصول نیز یکی از ویژگی های این تشک محسوب می شود که می توان به کمک این ویژگی ، تشک را به همراه خود به سفر برد و از آن استفاده کرد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

برای راه اندازی این محصول باید تشک را در محلی صاف قرار داده و سپس پمپ باد را به آن متصل کرد و آن را باد نمود . در هنگام باد شدن می توانید با فشار دادن تشک آن را به میزان دلخواه باد کرد و از آن استفاده کرد . در رابطه با مراقبت از تشک نیز باید تشک را از اشیاء تیز و اجسامی که به تشک آسیب می رساند دور کرد تا موجب آسیب به تشک نشود . البته در صورت بروز مشکل برای تشک نیز می توانید به کمک برچسب تعمیرات آن را تعمیر کرد و از آن استفاده نمود . 

جمع بندی 

تشک بادی یک نفره جیلونگ یک محصول ایده عال برای کسانی می باشد که به یک تشک با وزن کم و کیفیت بالا نیاز دارند و می خواهند تشک را همراه خود جابجا کنند . برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی درباره ی این محصول می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند . 

نوع خانگی ، سفری
 طول 191 سانتي متر
 عرض 73 سانتي متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC با روکش مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساک حمل 
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت جیلونگ
 وزن: 2 کیلوگرم
 دارای نشیمنگاه مواج
 قابلیت ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 10 * 25 * 30 سانتی متر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...