تشک بادی یک نفره زرد با کیسه خواب

bestway 67434Y

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره زرد با کیسه خواب

تشک بادی یک نفره سفری با کسیه خواب یکی از تشک های بادی جدید و با کیفیت شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه پلی استر می باشد. تشکی شیک و با دوام برای سنین بزرگسال که در بهترین شکل خود طراحی شده و از ارگونومی استفاده بسیار راحتی بهره مند است. این کالا همچون مدل های دیگر خود از رویه کامفورت با راحتی بالایی برخوردار بوده که هنگام استفاده از آن لذت بی وصفی را تجربه خواهید کرد. اما بر روی این تشک بادی یک کیسه خواب سرخود تعبیه شده که توسط زیپ با و بسته می شود. کیسه خوابی که از پشم و شیشه و رویه پلی استر طراحی و ساخته شده که می تواند به خوبی افراد مصرف کننده را در خود گرم نگه دارد. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به راحتی و سادگی راه اندازی این تشک و همچنین وزن بسیار مناسب آن برای حمل توسط ساک مخصوص اشاره نمود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره زرد با کیسه خواب

تشک بادی یک نفره زرد با کیسه خواب

اگر شما هم قصد خرید یک تشک بادی برای استفاده در سفر های خود را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون تشک بادی یک نفره زرد با کیسه خواب را مشاهده کنید تا شاید در خرید شما تاثیر بگذارد. این محصول به گونه ای ساخته شده که مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و کیفیت فوق العاده بالایی دارد. در همین خصوص قصد داریم تا در ادامه این مطلب به بررسی کامل این کالا پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید..........

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید به این نکته اشاره نمود که ساختار کلی این محصول دقیقا هم شکل با تشک های دیگر موجود در بازار است و شکلی مستطیلی دارد. این بدین معناست که این محصول نیاز شما از بابت داشتن یک تخت خواب با دوام را فراهم کرده است. یکی از مواردی که باید به ان اشاره نمود ساختار رویه اصلی این محصول است که به صورت ساده و صاف پیاده سازی و تولید شده است. هم چنین رویه اصلی این کالا ساخته شده از رنگ یکدست زرد می باشد که بسیار چشم نواز است. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا این است که بر روی این تشک یک عدد رو انداز وجود دارد که ان نیز ساخته شده از دو رنگ زرد و مشکی می باشد که مدل این محصول هم با رنگ سفید بر روی ان حک شده است. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا هم چنین ضد تعریق بودن این محصول است که باعث شده تا بتوانید به سادگی به ان اطمینان کنید.

جنس بدنه

جنس بدنه هم یکی دیگر از خصوصیاتی است که یک محصول باید تمام استاندارد های موجود را در این باره رعایت کند. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول رویه ای ساخته شده از جنس PVC طرح چرم دارد. علاوه بر این ها کف این تشک هم از نوع PVC  دولایه است که فوق العاده مقاوم بوده و بسیار با دوام است. در همین خصوص باید به بخش های کناری این کالا هم اشاره کرد که به تبعیت از این محصول از نوع PVC طراحی و تولید شده است.

ابعاد و وزن

در مبحث ابعاد و وزن باید به این نکته اشاره کرد که این محصول در طول 185 سانتی متر ، عرض 76 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 22 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین بسته بندی کلی این کالا هم 3.1 کیلو گرم وزن دارد که به راحتی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا تحمل وزن ان است که قادر است تا 136 کیلو گرم وزن را به سادگی هر چه تمام تر بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این محصول نیاز به یک عدد پمپ باد دارید. پس از تهیه پمپ باد و بسته به نوع ان می توانید به راحتی در عرض کمتر از 5 دقیقه این محصول را به صورت کامل راه اندازی کرده و بر روی ان به استراحت بپردازید. برای انجام این کار هم باید به این نکته اشاره کرد که در کنار این محصول یک عدد دفترچه راهنما قرار گرفته است که می توانید به سادگی اموزش های لازم را از ان فرا گرفته و سپس اقدام به استفاده از ان کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول نیز باید یک سری نکات ساده را رعایت کنید. برای همین منظور باید از ضربه طدن و هم چنین سوراخ کردن این تشک بپرهیزید. هم چنین در مواقعی که از این محصول استفاده نمی کنید به طور کامل ان را جمع اوری کرده و کنار بگذارید.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره زرد با کیسه خواب یک محصول بسیار شکیل و با دوام است که ضد تعریق بوده و دارای کیسه خواب سر خود و همچنین یک عدد بالش نیز می باشد. این محصول ساخت شرکت بست وی بوده و بسیار سبک می باشد. در کنار این محصول هم چنین یک عدد ساک حمل هم قرار دارد که به راحتی می توانید این محصول را حمل و نقل کنید. این تشک فوق العاده را می توانید هم اکنون از نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
 ضد تعریق
 دارای کیسه خواب سرخود
 دارای برآمدگی به عنوان بالش
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...