تشک بادی یک نفره سبز با کیسه خواب

bestway 67434G

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره سبز با کیسه خواب

تشک بادی یک نفره با کیسه خواب در رنگ سبز از دیگر تشک های بادی سفری شرکت بست وی برای سنین بزرگسال بوده که ساخته شده از جنس با کیفیت PVC با رویه پلی استر می باشد. محصولی که دارای نشیمنگاهی کامفورت با راحتی بالا بوده که یکی از مناسب ترین نوع تشک  بادی ها برای سفر های مختلف بخصوص استفاده در داخل چادر های مسافرتی خواهد بود. این کالا بر روی خود به شکل سرخود از یک کیسه خواب از جنس پشم شیشه و پلی استر بهره مند بوده که می تواند دمای داخلی را برای مصرف کننده به خوبی نگه دارد. این کیسه خواب قابلیت باز و بسته شدن توسط زیپ را دارا خواهد بود. اما از لحاظ وزن نیز این محصول سبک و حمل آن بسیار آسوده بوده و از آنجایی که از یک ساک حمل نیز برخوردار است، سبب می شود تا به راحتی آن را در هر نوع سفری حمل کرده و استفاده نمود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره سبز با کیسه خواب

تشک بادی یک نفره سبز با کیسه خواب

تشک بادی یک نفره سبز با کیسه خواب یک کالای با دوام . با کیفیت است که ساخت شرمت بست وی می باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده که از ان می توانید در سفرهای خود و هم چنین در منزل و یا هر مکان دیگری به سادگی استفاده کرده و از ان لذت ببرید. در رابطه با خصوصیات این محصول قصد داریم تا به صورت کامل در این مطلب با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید در رابطه با ارگونومی ساخت این محصول با شما سخن بگوییم. این کالا ساخته شده به صورت مستطیلی شکل است. این بدین معناست که از نظر ظاهر بی شباهت به مدل های دیگر نیست. لبه های این محصول ساخته شده به صورت گرد بوده که باعث شده تا از یکنواختی خارج شود. هم چنین رویه اصلی این تشک هم به صورت ساده و صاف پیاده سازی شده است. در قسمت بالایی این محصول هم چنین قسمت برامده ای به چشم می خورد که از ان به عنوان بالش بادی این کالا یاد شده و شما را از این بابت بی نیاز کرده است. هم چنین بر روی این تشک کیسه خوابی هم دیده می شود که به راحتی می توانید با کشیدن ان بر روی خودتان در فواصل سرد ، محیطی گرم را برای حود خلق کنید. ساختار این محصول فوق العاده شکیل بوده و رویه اصلی این تشک هم یکدست سبز رنگ است که بسیار زیباست.

جنس بدنه

در خصوص جنس بدنه این محصول باید به این نکته اشاره کرد که رویه اصلی این کالا ساخته شده از نوع PVC طرح چرم می باشد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از نوع PVCساخته شده و کف این کالا هم به صورت دو لایه طراحی و پیاده سازی شده است. تمام  این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

ابعاد و وزن

این محصول در بسته بندی با وزن 3.1 کیلو گرم ساخته شده است. هم چنین طول این تشک 185 سانتی متر ، عرض ان 76 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 22 سانتی متر است. علاوه بر این ها این محصول قادر است تا 136 کیلو گرم وزن را بر روی خود به سادگی تخمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول در کنار خود دارای پمپ باد نیست. این بدین معناست که شما برای راه اندازی این کالا نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. پس از تهیه این پمپ باد شما می توانید به سادگی و از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول این کالا را در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین برای مراقبت از این کالا در هنگام باد کردن ان باید از زیاد باد زدن این محصول جلوگیری کنید. هم چنین برای مراقبت از این کالا هم باید به این نکته توجه کنید که بهتر است در مواقعی که نیاز به این محصول ندارید ان را خالی کرده و کنار بگذارید. هم چنین از وارد کردن وسایل نوک تیز و همین طور هر گونه شی دیگری که امکان اسیب و صدمه زدن به این محصول را دارد را خودداری کرده و ان ها را دور کنید. با رعایت همین نکات ساده این محصول هیچ گاه دچار اسیب نمی شود.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره سبز با کیسه خواب محصولی ساده ، شکیل و با دوام است که بدنه ای ضد تعریق دارد. هم چنین این محصول دارای کیسه خوا سرخود بوده که از مزایای ان به شمار می رود. علاوه بر این ها داشتن بالش بادی هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول است. اگر شما هم قصد خرید یک تشک با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون تشک بادی یک نفره سبز با کیسه خواب را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید.

نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
 ضد تعریق
 دارای کیسه خواب سرخود
 دارای برآمدگی به عنوان بالش
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...