تشک بادی یک نفره صورتی دو تکه کودک

JL027311-P

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره صورتی دو تکه کودک

تشک بادی یک نفره صورتی دو تکه کودک محصولی جدید و بسیار راحت برای فرزندان شما که دارای طراحی متفاوت نسبت به بسیاری از تشک های بادی دیگر می باشد. این محصول دارای ساختار دو تکه یا دو قلو بوده که از یک تشک بادی مجزا نیز در قسمت کف خود بهره می برد. این تشک از دیواره های بادی برخوردار بوده که به عنوان محافظ برای جلوگیری از خارج شدن فرزندان شما از آن هنگام خواب کاربرد خواهد داشت. این تشک بادی کودک ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که محلی بسیار نرم و راحت را برای نشستن و یا خوبیدن ایجاد می کند. همچنین طراحی قسمت رویه نیز به صورت مواج بوده تا هنگام استفاده تهویه هوا به خوبی انجام شده و از تعریق بالا جلوگیری لازم را داشته باشد. این محصول به راحتی راه اندازی و جمع شده و در هر مکانی بخصوص در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره صورتی دو تکه کودک

تشک بادی یک نفره صورتی دو تکه کودک

تشک بادی یک نفره صورتی دو تکه کودک از محصولات فوق العاده ای است که شرکت جیلانگ ان را به تازگی تولید و روانه بازار کرده است. این محصول ساخته شده از رنگ صورتی می باشد که همین امر باعث شده تا این تشک در بین کودکان دختر از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. هم چنین ساختار این محصول هم به گونه ای است که کودک شما به راحتی می تواند در داخل ان لحظات فوق العاده ای را تجربه کرده و به خوابی راحت و ارام بپردازد. در ادامه این پست قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای این مبحث باید به رنگ این محصول اشاره کنیم. این کالا ساخته شده از رنگ صورتی می باشد. رویه اصلی و همچنین بخش های کناری این کالا همگی ساخته شده از همین رنگ هستند. تنها بخش لایه داخلی این محصول است که سفید رنگ بوده و باعث شده تا این محصول از یکنواختی خارج شود. هم چنین بر روی همین بخش نکات ایمنی استفاده از این محصول هم به صورت لاتین نوشته شده است. در خصوص ظاهر کلی این محصول هم باید گفت که مستطیلی شکل است و لبه های خارجی ان به صورت گرد طراحی شده است. در خصوص رویه اصلی تشک این محصول هم باید به شیاردار بودن و موازی بودن این محصول هم اشاره کرد که سطحی فوق العاده نرم را برای کودک شما به ارمغان می اورد. گفتنی است که تشک این محصول به صورت مجزا بوده و می توان ان را خارج کرد.

جنس بدنه

همان طور که در بخش قبلی به ان اشاره شده سطح اصلی این محصول به صورت موازی بوده و شیار دار می باشد که همین امر باعث شده تا این محصول به صورت ضد تعریق ساخته شده باشد. هم چنین تمامی قسمت های این محصول ساخته شده از نوع PVC بوده و کف این کالا هم دو لایه طراحی شده است که تحمل وزن بالایی داشته و هم چنین از استقامت و کیفیت بالایی هم برخوردار است.

ابعاد و وزن

طول این تشک 152 سانتی متر ، عرض ان 89 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 18 سانتی متر می باشد. این ابعاد به صورت استاندارد طراحی و تولید شده است که کودک شما به راحتی می تواند در داخل ان قرار بگیرد. هم چنین این محصول تنها 1.5 کیلو گرم وزن داشته و تا 60 کیلو گرم وزن را هم می تواند به راحتی بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی محصولات بادی همان طور که قطعا می دانید به وسیله پمپ باد انجام می شود. این بدین معناست که شما باید به صورت جداگانه یک عدد پمپ باد هم تهیه کنید تا بتوانید از این محصول به سادگی استفاده کرده و ان را باد کنید. نکته مهم در خصوص باد کردن این محصول ان است که نباید بیش از اندازه این تشک را باد کنید چون از تحمل وزن ان کاسته شده و هم چنین احتمال اسیب دیدن را هم افزایش می دهد. هم چنین برای مراقبت بیشتر از این محصول هم باید در مواقعی که قصد استفاده از ان را ندارید این کالا را خالی کرده و جمع اوری کنید. هم چنین باید وسایل نوک تیز را هم که امکان سوراخ کردن بدنه این محصول را دارد را از کنار این کالا دور کنید تا اسیب نبیند. با رعایت همین نکات ساده و هم چنین چندین نکته دیگر که در دفترچه راهنما این محصول قابل مشاهده است می توانید از این محصول مراقبت کرده و ان را سالم حفظ نمایید.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره صورتی دو تکه کودک یک کالای با کیفیت است که رویه مخملی داشته و بخش های کناری ان نیز به صورت طرح چرم ساخته شده است. این محصول هم چنین دو لایه بوده و قابلیت استفاده از ان را در داخل منزل و هم چنین سفر های خود دارا می باشید. این تشک را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 152 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت جیلانگ
 دارای سطح موازی
 ابعاد بسته بندی: 30×25×7 سانتی متر
 دارای یک تشک مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...