تشک بادی یک نفره طرح دار

relax 26070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره طرح دار

تشک بادی یک نفره اینتکس طرح دار، محصولی جدید، با کیفیت دارای پمپ باد دستی رایگان و طرح گل و برگ بر روی بدنه و قسمت روی تشک، از سری محصولات کامفورت شرکت ریلکس با راحتی فوق العاده، قابل استفاده به عنوان تشک میهمان و یا مسافرت های کوتاه یا طولانی مدت. دارای جنس پی وی سی فوق العاده مقاوم، محصول سال 2014

تشک بادی یک نفره با بدنه جیر طرح برگ که ظاهر آن را فوق العاده زیبا کرده است. این تشک از معدود محصولات طرح دار تولید شده تا به امروز بوده و ساخت شرکت ریلکس می باشد. قابل استفاده در اتاق خواب و یا مسافرت. با مقاومت بیشتر در مقابل وزن های بالاتر در مقایسه با سایر تشک های بادی یک نفره. با رویه کامفورت مخملی و راحت.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره طرح دار

تشک بادی یک نفره طرح دار یکی از زیبا ترین تشک های بادی با طراحی شیک و مشتری پسند که محصولی از شرکت ریلکس محسوب می شود. تشکی یک نفره با ارگونومی استاندارد برای استفاده در هر مکانی از جمله منزل و مسافرت های طولانی می باشد. این کالا از مقرون به صرفه ترین تشک های بادی عرضه شده توسط تهران اینتکس بوده که می خواهیم در ادامه به بررسی بیشتر آن بپردازیم. پس همراه ما باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این تشک بادی همانند سایر تشک های بادی یک نفره به صورت متسطیلی بوده ولی با طرح های برگ و گل در رنگ های روشن آبی و سفید ساخته شده است. محصولی که از رویه یا نشیمنگاه مواج بهره برده که سبب تبادل هوا و همچنین جلوگیری از تعرق بالا می باشد. همچنین قسمت زیرین آن نیز به همین صورت طراحی شده است. اما دیواره های داخلی این تشک که بخش اصلی بدنه بوده نیز به صورت موازی و پشت سر هم تعبیه شده اند تا تحمل وزنی بالا را به همراه داشته باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه اصلی این تشک بادی از پلاستیک PVC فشرده بوده که قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب را دارد. البته در این بدنه از دو نوع روکش مخمل و طرح چرم استفاده شده است. روکش مخملی که قسمت نشیمنگاه را در بر گرفته و می تواند در برابر تریق مقاوم باشد. همچنین روکش طرح چرم نیز در قسمت های کناری و زیرین استفاده شده که می تواند در برابر آب مقاومت بالایی داشته باشد. گرچه می توان از این تشک بر روی آب نیز استفاده کرد. اما قسمت مهم هر تکشی دیواره های داخلی آن بوده که در این تشک نیز به صورت موازی و پشت سر هم طراحی شده است.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که برای این تشک یک نفره در نظر گرفته شده معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ف ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای جای دادن آسوده یک نفر می باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های تشک شده و هیچ جای اضافی را نخواهد گرفت. طبق این ابعاد تحمل وزن تشک برابر 140 کیلوگرم می باشد که تحمل وزنی استاندارد می باشد. همانطوری که می دانید اگر کمی از باد این کالا بکاهیم می توانیم تا 20 کیلوگرم نیز به این ویژگی بیفزاییم. این محصول به دلیل داشتن ابعادی مناسب قابل استفاده در انواع چادر های مسافرتی نیز خواهد بود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های این تشک می توان به طراحی شیک و پر نشاط آن اشاره کرد. همچنین نشیمنگاهی مواج و مخملی که خود سبب می شود تا در برابر تعریق بالا مقاوم باشد. داشتن یک دریچه بزرگ برای راه اندازی و جمع کردن سریع آن نیز تاثیر گذار خواهد بود. البته در کنار این تشک یک پمپ باد دستی مجزا نیز قرار داده شده تا بتوان توسط آن به راحتی محصول خود را باد کرد. این پمپ باد خود از نازلی سه سر بهره برده که می توان توسط آن هر نوع محصولا بادی را راه اندازی نمود. علاوه بر این وزن تشک با پمپ باد خود به 2.2 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب برای حمل در هر مکانی خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندذازی این تشک بادی باید آن را در سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و پس از متصل نمودن پمپ باد به دریچه اقدام به باد زدن نمایید تا زمانی که تشک به خوبی شکل بگیرد. البته توسط دست نیز می توان مقدار باد شدن دلخواه تشک را سنجید. برای جمع نمودن آن نیز کافیست دریچه باد را باز کرده و باد آن را با کمی فشار به بدنه خالی کرد. اما مراقبت بیشتر از این تشک بادی توسط رعایت سه مورد انجام خواهد شد که این مورد عبارتند از: دور نمودن محصول از اشیای تیز ، پرش و جامپینگ نکردن بر روی آن و همچنین استفاده از کاور و یا روکش پارچه ای در هنگام استفاده نکردن از کالا.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره طرح دار محصولی جدید و شیک از شرکت ریلکس با کیفیت مناسب برای استفاده بزرگسالان و همچنین کودکان که از وزنی بسیار مناسب بهره مند است. محصولی که می تواند در هر مکانی برای شما قابل استفاده باشد. برای خرید آن می توانید توسط اینترنت ، تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

نوعخانگی، مسافرتی
تحمل وزن140 کیلو گرم
 طول191 سانتی متر
عرض99 سانتی متر
 ارتفاع22 سانتی متر
 جنس رویهPVC مخمل
جنس بخش کناریPVC
 جنس کفPVC مکشی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها به همراه برچسب تعمیرات
لایه های داخلی موازی طولی و عرضی
ابعاد بسته بندی: 10*27*25 سانتی متر
وزن بسته بندی: 2.2 کیلو گرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، پمپ برقی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...