تشک بادی یک نفره مسافرتی با عرض 65

bestway 67015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره مسافرتی با عرض 65

تشک بادی یک نفره مسافرتی با عرض 65 نوع بزرگ تشک های بادی یک نفره سفری شرکت بست وی بوده که دارای عرض بیشتر نسبت به مدل قبلی خود می باشد. این محصول یکی از شسبک ترین و کم حجم ترین تشک بادی سفری بوده که دارای رویه مواج و ضد تعریق می باشد. این تشک ساخته شده از جنس PVC با رویه برزنتی بوده و به صورت دو رنگ می باشد. تمام تشک های سفری جدید بست وی به صورت دو رنگ تولید شده است. این محصول نیز از بالش بادی سرخود برخوردار بوده که توسط دریچه باد مجزایی راه اندازی می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن بسته تعمیرات اشاره نمود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره مسافرتی با عرض 65

تشک بادی یک نفره مسافرتی با عرض 65 از سری تشک های مسافرتی جدید شرکت بست وی می باشد که در همان بدو ورود به بازار مورد استقبال قرار گرفت و توانست نظر مردم را با توجه به طراحی زیبا و آرگونومیک به سمت خود جلب کند . این تشک دو کاره را با توجه به جنس بدنه می توان هم بر روی زمین و هم بر روی آب مورد استفاده قرار داد . تشک های بادی امروزه در مسافرت ها و در کمپ های تفریحی بسیار کاربردی می باشن چرا که وزن و حجم کمی دارند و به خوبی می توان آن را همراه خود به هر جایی برد . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را با ویژگی های آن اشنا کنیم تا با اطلاعات کامل تر اقدام به خرید تشک بادی محبوبتان بکنید و از داشتن چنین محصول بی نظیری  لذت ببرید . پس در ادامه همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این محصول بسیار به روز و مدرن می باشد که با توجه به آرگونومی ساخت ، بستری نرم و راحت را برای افراد به ارمغان می آورد . این تشگ نیز به مانند دیگر تشک های یک نفره به صورت مستطیلی می باشد . سطح آن به صورت موازی است و وجود این سطح مواج باعث شده تشک انعطاف پذیر تر باشد ، به صورتی که با قرار گرفتن بدن فرد بر روی آن به خوبی منعطف شده و حالت بدن فرد را به خود می گیرد و باعث می شود بستری نرم و راحتی را شاهد باشیم . از دیگر فواید رویه ی موازی ، به خاصیت ضد تعریقی آن نیز می توان اشاره کرد ، به صورتی که جریان هوا به خوبی بین بدن فرد و سطح تشک وجود خواهد داشت و عملا تهویه هوا صورت می پذیرد و بدن عرق نمی کند . لبه های بیرونی این مدل نیز کمی بزرگ تر از قسمت های داخلی می باشد و علت ان این است که در هنگام استفاده از بیرون افتاد احتمالی فرد جلوگیری کند و یا هنگام استفاده در آب ، به خوبی بتواند تعادل خود را حفظ کند . در بالای تشک بالش سرخودی تعبیه شده است که به هنگام باد کردن تشک ، بالش نیز راه اندازی شده و قابل استفاده می شود . این بالش به صورت استاندارد می باشد و نه زیاد کوتاه و نه زیاد بلند است و سر را در بهترین حالت خود قرار می دهد . وجود چنین بالش سرخودی دیگر ما را از حمل و استفاده از بالش های مجزا بی نیاز می کند.

جنس بدنه

جنس بدنه ی اغلب تشک های بادی با کیفیت از نوع pvc  می باشد ، این محصول نیز از پی وی سی فشرده شده ساخته شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد و همچنین مقاومت بالایی در برابر تحمل وزن و نیز فشار های وارده از خود نشان می دهد . به همین خاطر ، اکثر تولید کنندگان محصولات بادی ، به ویژه تشک های بادی از این جنس در تولیدات خود استفاده می کنند. رویه ی برزنتی این محصول باعث شده تشک کاملا ضد آب باشد ، بطوری که حتی بتواند آن را بر روی اب نیز راه اندازی کرد و مورد استفاده قرار داد . کف آن نیز از دولایه  pvc  ضخیم تر تولید شده که تحمل و مقاومت تشک را دو چندان کرده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تشک بادی یک نفره ( طول : 184 سانتی متر ، عرض : 65 سانتی متر و ارتفاع : 18 سانتی متر ) می باشد که در اندازه های استاندارد برای قرار گیری یک نفر طراحی شده است . با ابعاد گفته شده می توان پی برد که فضای این تشک نسبتا بزرگ است و فرد در هنگام قرار گیری بر روی آن هیچگاه کمبود فضا را احساس نخواهد کرد. وزن کلی این محصول با توجه به بسته بندی کوچک و شیک خود به 1.6 کیلوگرم می رسد که حمل آن نیز با توجه به وزن بسیار پایینش به راحتی میسر است . تحمل وزن این تشک بادی نیز 110 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت بالای جنس این محصول دارد .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تشک بادی کار چندان پیچیده ای نیست و می توان به راحتی با استفاده از انواع پمپ های دستی یا برقی از طریق دریچه ی هوایی که برای راه اندازی در بدنه ی تشک طراحی شده است اقدام کنید . بالش سرخود این تشک نیز با باد کردن خود تشک راه اندازی و قابل استفاده می شود . برای باد شدن سریع  بهتر از تشک را به طور کامل پهن کنید . محل قرار گیری محصول را به خوبی انتخاب کنید و محیط را از اجسام تیز و برنده و نیز وسایل حرارتی پاک کنید تا به تشک آسیبی نرسد . چنانچه اگر ناخواسته تشک شما آسیب دید می توانید به راحتی محل آسیب دیده با با برچسب های تعمیراتی رفع کنید . این برچسب ها با عنوان بسته ی تعمیرات در فروشگاه اینترنتی اینتکس قابل دسترس می باشد.

جمع بندی

با توجه به مطالبی که در رابطه با تشک بادی یک نفره مسافرتی با عرض 65 گفته شد به کاربردی بودن این تشک پی میبریم و میبینیم که به دلیل فضای اشغالی کم بسیار مناسب برای سفر و استفاده در کمپ های تفریحی می باشد . جنس بدنه ی پی وی سی مقاوم آن باعث شده تا تحمل وزن بالایی داشته باشد . به دلیل وجود رویه ی برزنتی این مدل ، این اجازه را به ما می دهد تا از آن بر روی آب نیز استفاده کنیم چرا که تشک کاملا ضد آب می باشد . از این رو شرکت intex این محصول بی نیر را با بهترین کیفیت تولید کرده و در فروشگاه های اینترنتی خود قرار داده است تا شما عزیزان این محصول بی نظیر را با قیمتی بسیار ارزان خریداری کنید.

نوع سفری
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 184 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 نوع بدنه ساده
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.6 کیلوگرم
 دارای سطح موازی
 دارای رویه ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 بدنه کاملا ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...