تشک بادی یک نفره مشبک 2018 بست وی

bestway 69021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره مشبک 2018 بست وی

تشک بادی یک نفره مشبک 2018 بست وی یکی از با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده برای مسافرت ها و همچنین سفر های کمپینگ بوده که از کیفیت ساخت خوبی نسبت به قیمت خود بهره مند می باشد. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که از روکش طرح چرم نیز برای دیواره ها و قسمت کف به کار برده شده است تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. استفاده از لایه های فایبرتک در فضای داخل بدنه موجب افزایش تحمل وزن بیشتر و استحکام بدنه شده است. با وجود این انعطاف بالای بدنه موجب شده تا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. طراحی سطح رویه به صورت مواج بوده تا باعث ایجاد محلی بسیار راحت برای خواب شود. این نوع طراحی موجب می شود تا اعضای بدن را به خوبی پوشش داده و از تعریق بالا جلوگیری کند. تشکی که با وجود داشتن دریچه باد Dual Lock به راحتی توسط تمامی پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره مشبک 2018 بست وی

تشک بادی یک نفره مشبک 2018 بست وی یکی از برترین گزینه های استفاده در مسافرت های شما عزیزان می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و قابلیت تحمل وزن ایده آلی را در تست های انجام شده بر رویش از خود نشان داده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با تشک بادی یک نفره مشبک 2018 بست وی بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی تشک بادی یک نفره مشبک 2018 به صورت کاملا استاندارد می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . رویه این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد و همین مواج بودن رویه است که باعث گردش هوا در میان بدن و سطح تشک شده و از تعریق بدن به خوبی در فصول مختلف سال جلوگیری می کند . این تشک بادی دارای دریچه باد Doual Lock می باشد که در باد کردن هرچه بهتر این محصول به شما کمک می کند . همچنین این تشک بادی در رنگبندی زیبا و جذاب موجود می باشد که در این مطلب یکی از پرفروش ترین رنگ ها را برای استفاده شما عزیزان فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این تشک بادی از پی وی سی طرح جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را بابت طول عمر و کیفیت این محصول راحت می کند . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالای آن در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل است . همچنین برای بالا بردن قابلیت تحمل وزن این محصول در بخش هایی از آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است که نشان از کیفیت بالا در ساخت محصول دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

طراحی این محصول به صورت کاملا مهندسی شده می باشد و ابعاد ایده آلی را برای استفاده فراهم می آورد . ابعاد این تشک بادی به مشخصات ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) می باشد و در دسته بندی تشک های بادی از اندازه ی قابل قبولی برخوردار است و کیفیت بالایی را در ساخت دارد . یکی از ویژگی های مهم به خصوص در تشک های بادی ، که در هنگام خرید باید به آن توجه شود قابلیت تحمل وزن می باشد که این تشک بادی قابلیت تحمل وزن تا 136 کیلو گرم را دارد که نشان از کیفیت بی نظیر آن دارد . همچنین با توجه به بسته بندی قابل حمل و وزن 2.5 کیلوگرمی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان در یک آخر هفته شاد و مفرح به همراه خانواده به حساب بیاید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول در زمان کم و به وسیله ابتدایی ترین پمپ های باد نیز امکان پذیر است . برای راه اندازی این محصول کافیست خروجی پمپ باد را به حفظه ی باد محصول متصل کرده و باد را به درون این تشک بادی با کیفیت هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . همچنین به این نکته باید توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد و یا کم باد کردن تشک بادی خودداری نمایید زیرا در این صورت سطحی مسطح برای شما فراهم نمی شود و نمی توانید کارایی لازم را از محصول مشاهده نمایید . همچنین از برخورد اجسام تیز به محصولات بادی باید خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر این اجسام بی دفاع می باشند و در صورت برخورد می توانند آسیب های جدی را ببینند .

جمع بندی :

تشک بادی یک نفره مشبک 2018 بست ویکی از با کیفیت ترین و مقاومت ترین محصولات بادی می باشد که در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این تشک بادی دارای رویه ای مواج می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد تعریق بودن است که در بسیاری از فصول سال کاربردی می باشد . جنس رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که در تست های انجام شده بر رویش استحکام بالایی را از خود نشان داده است و می توانید با خیالی راحت به استفاده از این محصول بپردازید . تشک بادی یک نفره مشبک 2018 بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب سنین مختلف
قابل استفاده در سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات تشک بادی، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...