تشک بادی یک نفره ونزل با پمپ برقی سرخود

Wenzel 8225116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره ونزل با پمپ برقی سرخود

تشک بادی یک نفره ونزل با پمپ برقی سرخود محصولی جدید و فوق العاده می باشد که با رنگ وظاهر متفاوتی در مقایسه با تشک های بادی حال حاضر دارد. قسمت پایینی آن از پمپ باد برقی سرخود برخوردار است که توسط این پمپ در مدت زمان کمتر از 2 دقیقه تشک آماده استفاده می شود. علاوه بر این و با توجه به باد کردن استاندارد پمپ باد برقی، برای سفت تر کردن سطح آن یا باد کردن تشک در خارج از منزل که به برق مستقیم دسترسی نداشته باشید می توانید از پمپ باد دستی و دریچه باد جداگانه آن استفاده کنید. رویه تشک بادی یک نفره ونزل دارای سطح موج داری است که در کنار رویه مخملی آن باعث می شود بتوان از آن در طولانی مدت و استراحت های بیش از 8 ساعته شبانه نیز استفاده کنید. جنس بخش کناری و زیرین تشک از PVC بوده که در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار خوبی داشته و می تواند رضایت شما را به همراه داشته باشد. زمانی که قصد استفاده از این تشک را نداشته باشید یا در زمان مسافرت می توانید باد آن را خالی کرده و در محفظه کوچکی همچون کوله پشتی یا ساک حمل کوچک قرار داده و آن را حمل کنید. 

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره ونزل با پمپ برقی سرخود

تشک بادی به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات بادی همواره اهمیت بالایی در میان تمامی محصولات بادی داشته اند. تمامی مدل های تشک های بادی را می توان به عنوان محصولی پرتابل با قابلیت حمل و جابجایی مورد استفاده قرار داد و ماهیت اصلی آن نیز همین مورد است. تشک بادی با توجه به بسته بندی و سایز کوچکی که در این حالت دارد می تواند در هر محلی جای گیرد و در شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرد. یکی از محصولات محبوب می تواند تشک بادی با پمپ برقی سرخود باشد که راه اندازی آن را ساده تر می کند. اما قابلیت استفاده از پمپ برقی با استفاده از برق فندکی اتومبیل نیز اهمیت بالایی دارد. از این رو نصب آن در زمان کمتری و در هر محلی امکان پذیر است. در ادامه قصد داریم تا به بررسی یکی از تشک های بادی دوست داشتنی بازار بپردازیم که دارای پمپ برقی سرخود می باشد. با ما همراه باشید.

طراحی

این تشک بادی از ظاهر یکدست و فوق العاده ای بهره می برد که ساختار خوب ان را به رخ رقیبان می کشد. بخش های اصلی آن از لایه های مختلفی ساخته شده اند که هر کدام می توانند به نحوی نیاز های شما را بر طرف سازند.  رویه آن دارای حالت مخملی می باشد و به علاوه ساختار مواجی که دارد باعث می شود جریان هوا از این قسمت ها عبور کرده و شاهد یک تشک بادی کاملا ضد تعریق باشیم که برای استفاده در کمپینگ به صورت طولانی مدت از اهیمت بالایی برخوردار است. این تشک بادی دارای رویه قرمز رنگ می باشد اما بخش های کناره و زیرین آن دارای رنگ مشکی و براق می باشد از این صورت در صورت کثیفی می تواند با دستمال خیس این ناحیه را به صورت کامل پاکیزه کرد. بر روی دیواره عرضی تشک پمپ باد برقی فندکی قرار داده شده است. این پمپ باد امکان باد کردن تشک را در هر محلی تنها با وجود خودرو فراهم می کند. در صورت عدم دسترسی به خودرو نیز می توانید با استفاده از پمپ دستی آن را راه اندازی کنید.

ابعاد و وزن

تشک بادی یک نفره ونزل با پمپ برقی سرخود دارای اندازه ی مناسب برای استفاده یک نفر می باشد که به کمک اندازه و وزن کم این محصول می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد . طول این تشک ۱۸۸ سانتی متر ، عرض آن ۹۹ سانتی متر و ارتفاع آن ۲۳ سانتی متر می باشد که اندازه ی مناسبی برای استفاده ی یک نفر می باشد . مقاومت و تحمل وزن این تشک ۱۳۶ کیلوگرم می باشد که مقاومت مناسبی برای استفاده ی یک نفر می باشد . این تشک بادی دارای بسته بندی بسیار کوچک و وزن بسیار کمی بوده که باعث می شود به سادگی آن را حمل کرده و با روش هایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم راه اندازی کنید. 

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه ای که برای این تشک در نظر گرفته شده همانند بسیاری از محصولات بادی از نوع پی وی سی بوده اما این بدنه در هر نوع محصولی کمی متفاوت خواهد بود. این تفاوت در انعطاف ، مقاومت و داشتن ویژگی های اضافی دیگر همانند ضد آب بودن تعریف می شود. این بدنه نیز خود از دو نوع روکش مخمل در سطح نمشینگاه و همچنین روکش براق در قسمت کناره ها و زیرین بهره برده که هر کدام مزیت خاص خود را دارند. روکش مخملی که قابلیت جلوگیری از تعرق بالا را به همراه داشته و روکش طرح چرم نیز تشک را در برابر برخورد آب مقاوم می کند. اما دیواره های داخلی این محصول نیز از جنس پی وی سی چند لایه تشکیل شده تا آن را به مقاوم ترین قسمت تشک تبدیل کند.

روش نصب

شما می توانید پس از خارج نمودن تشک بادی یک نفره از جعبه ی خود ، آن را بر روی سطح صافی قرار دهید و آن را به کمک پمپ باد مخصوصی که بر روی بدنه قرار داده شده است و فندکی است راه اندازی و باد کنید. در هنگام باد شدن با تغییر صدای پمپ می توانید از میزان باد مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . در هنگام استفاده از تشک مراقب اشیا تیز باشید تا به تشک برخورد نکنند زیرا موجب آسیب رسیدن به تشک می شوند . البته در صورت بروز مشکل می توانید به کمک برچسب تعمیرات آن را تعمیر کرده و استفاده کنید .

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپبرقی، فندکی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 با پمپ برقی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...