تشک بادی یک نفره کلمن

coleman 22337

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کلمن

تشک بادی یک نفره کلمن ، محصول معتبر ترین شرکت ساخت لوازم و ابزار های مسافرتی که در تمامی زمینه ها از قبیل چادر مسافرتی، میز و صندلی تاشو می باشد که در دهه های گذشته در بازار جهانی و به ویژه آمریکا فعالیت می کند. تشک بادی یک نفره یکی از جدید ترین محصولات این شرکت می باشد که از رویه بسیار ضخیم و لایه های ضد تعریق ساخته شده است که راحتی بسیاری را به همراه دارد. رویه اصلی این تشک از طرح مواج ساخته شده و به همراه آن نیز پمپ باد دستی قرار گرفته است. راه ندازی این تشک در کمتر از یک دقیقه انجام می شود. تشک بادی یک نفره کلمن یکی از بهترین گزینه های ممکن برای استفاده در مسافرت و منزل بوده که بدون شک رضایتتان را جلب می کند.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره کلمن

شرکت کلمن را می توان بهترین شرکت در زمینه ی تولید محصولات بادی شناخت . این شرکت آمریکایی انواع محصولات بادی را با بالاترین کیفیت تولید می کند و شرکت های اندکی وجود دارند که توان رقابت با این شرکت را داشته باشند . تشک بادی یک نفره کلمن نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که دارای کیفیت بالا و زیبایی منحصر به فردی می باشد که در ادامه به توضیح درباره ی این محصول خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی محصولات کلمن به گونه ای می باشد که در نگاه اول توجه هرکسی را به خود جلب خواهد کرد . استفاده از رنگ های جذاب و طراحی منحصر به فرد این محصول را به یک محصول ایده آل برای استفاده در تمامی سنین تبدیل کرده است . بخش های کناری این محصول دارای رنگ تیره تری نسبت به رویه ی آن داشته و زیبایی خاصی را به تشک بخشیده است . البته رویه ی کامفورت و استفاده از تمامی تشک بادی و نبودن فضای اضافی نیز به زیبایی تشک کمک کرده است تا یک محصول مناسب برای استفاده برای تمامی سنین باشد . 

جنس بدنه

بدنه ی این تشک کلمن تماما از پی وی سی مستحکم بوده و در مقابل فشار زیاد و ضربه بسیار مقاوم می باشد . بخش کناری این تشک از پی وی سی دولایه و کف آن از از پی وی سی سه لایه می باشد که همین سه لایه بودن موجب این می شود تا استحکام تشک در برابر فشار و ضربه بالا برود و بتوان با خیال راحت از آن استفاده نمود . رویه ی این تشک نیز از پی وی سی مخملی ضدتعریق می باشد که به همین علت در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نمی شود . همچنین در این تشک از الیافی استفاده شده است که این تشک را به یک محصول ضدآب تبدیل نموده است و حتی می توان از آن بر روی آب نیز استفاده نمئد و مشکلی برای تشک پیش نخواهد آمد . 

ابعاد و تحمل وزن

طول این تشک کلمن برابر 185 سانتی متر ، عرض آن معادل 96 سانتی متر و ارتفاعی 20 سانتی متری داراست که اندازه ی مناسبی برای یک تشک یک نفره می باشد و می توان از آن در هر مکانی ، حتی اتاق های کوچک استفاده نمود . از تمامی قسمت های این تشک استفاده مفید شده است و فضای اضافی بر روی تشک دیده نمی ود . به همین علت این تشک در عین بزرگی ، فضای بسیار کمی را در محل مورد نظر شما خواهد گرفت . تحمل وزن این تشک نیز وزنی بالغ بر 136 کیلوگرم می باشد که تحمل مناسبی برای یک تشک یک نفره می باشد . البته شما می توانید با کم کردن مقداری از باد تشک ، تحمل وزن را افزایش دهید و با خیال راحت از آن استفاده کنید . دیواره های داخلی این تشک که از جنس پی وی سی ساخته شده اند موجب مقاومت تشک در برابر وزن بالا شده است و نگرانی از لحاظ فشار زیاد و خرابی تشک نخواهید داشت . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

محصولات بادی در عین مقاومت و استحکام در مقابل اشیاء نوک تیز آسیب پذیر می باشند و برخورد این اشیا با محصول می توانند به تشک آسیب وارد کنند . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن می توانید به کمک بسته ی تعمیرات که در داخل جعبه وجود دارد اقدام به تعمیر محصول کنید . پرش بر روی تشک های طبی و بادی نیز موجب آسیب رسیدن به دیواره های داخلی تشک خواهد شد . برای راه اندازی محصول نیز می بایست ابتدا تشک را بر روی سطحی صاف قرار دهید و سپس اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

شرکت کلمن از برترین تولیدکنندگان محصولات بادی می باشد و کیفیت محصولات شرکت های دیگر قابل مقایسه با محصولات کلمن نیستند . تشک یک نفره کلمن نیز یکی از محصولات شرکت کلمن می باشد که دارای بدنه ای مستحکم و مقاوم می باشد که استفاده از آن برای شما لذت بخش خواهد بود . 

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC سه لایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...