تشک بادی یک نفره کمپینگ 2018 با عرض 65

bestway 69015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,390,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کمپینگ 2018 با عرض 65

تشک بادی یک نفره کمپینگ 2018 با عرض 65 سانتی متر محصولی مسافرتی و جدید از شرکت بست وی بوده که در میان پر کاربرد ترین و مناسب ترین تشک های بادی سفر های کمپینگ محسوب می شود. این تشک بادی دارای ساختار و کیفیت ساخت بسیار مناسبی بوده که نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود از پر فروش ترین تشک های بادی مسافرتی به حساب می آید. محصولی که ساخته شده از جنس PVC وینیل با روکش جیر و طرح چرم بوده و مانند دیگر مدل های خود از انعطاف بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های مختلفی برخوردار است. این تشک بادی یک بالش بادی سرخود نیز داشته که توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. وزن و حجم کم موجب شده تا حمل این محصول توسط کوله پشتی ها نیز فراهم باشد. طراحی سطح رویه آن به صورت مواج و موازی شکل بوده که تا در زمان استفاده اعضای بدن در تماس با سطح تشک را پوشش داده و جریان هوا را به خوبی از خود عبور دهد تا از تعریق بالا جلوگیری کند. این تشک بادی یک نفره توسط کوچکترین پمپ های باد در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود به همین دلیل خاصیت کمپینگ بودن خود را در سطح بالایی حفظ کرده است.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره کمپینگ 2018 با عرض 65

نام محصول : تشک بادی یک نفره کمپینگ 2018 با عرض 65 کد محصول : bestway 69015 تشک بادی یک نفره کمپینگ 2018 با عرض 65 از تولیدات شرکت بست وی می باشد . بست وی با تولید انواع تشک های بادی خانگی ، اقدام به تولید و فروش تشک بادی کمپینک کرده است تا مسافرین بتوانند با خرید این نوع از تشک های بادی در سفر ها بستر های مناسب برای خوابیدن داشته باشند . یکی از تشک های بادی کمپینگ پر فروش بست وی تشک بادی یک نفره کمپینگ 2018 با عرض 65 می باشد که مناسب برای استفاده تکفره بزرگسالان می باشد .

در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع محصول شما را با ویژگی های تشک بادی فوق مانند نوع طراحی ، تفاوت آن ها با تشک های خانگی ، جنس بدنه ، مزایا و معایب محصول آشنا کنیم ، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید . تفاوت عمده تشک های بادی کمپینگ و سفری با تشک های بادی خانگی حجم بسته بندی کوچکتر آن ها ، وزن سبک تر و همچنین ابعاد باز شده آن ها می باشد .

تشک های بادی کمپینگ جمع و جور تر از تشک های بادی خانگی می باشد ، علت آن نیز قابلیت حمل آسان و استفاده راحت تر از محصول می باشد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تشک بادی با طول و عرضی که دارد مناسب برای استفاده یک فرد بزرگسال می باشد . این تشک بادی را می توان حتی برای کوهنوردی استفاده کرد ، چرا که به راحتی می توانید آن را در کوله پشتی قرار داده و آن را حمل کنید ، همچنین شما می توانید از این تشک بادی در داخل چادر مسافرتی استفاده کنید .

با مشاهده تصاویر و ویدیو این تشک بادی می بینیم که سطح تشک بادی و همچنین بالش بادی آن به صورت مواج طراحی شده است ، این نوع طراحی که به رویه کامفورت نیز شناخته می شود یکی از برترین نوع طراحی است که بست وی برای ساخت محصولات بادی خود نظیر تشک بادی خانگی و کمپینگ ، تخت بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی و ... استفاده کرده است ، وجود این نوع طراحی موج دار باعث می شود تا تشک بادی فرم پذیری بهتری داشته باشد و از فشار وارده بر روی اندام ها بکاهد ، به همین دلیل نیز تشک های بادی به عنوان تشک بادی طبی شناخته می شوند . بدنه این تشک بادی از پی وی سی برزنتی ساخته شده است به همین دلیل بدنه آن بسیار مقاوم است ، اما این مقاومت در برابر اجسام تیز و برنده وجود ندارد زیرا این لایه ها تقریبا نازک بوده کم است ، اما مقاومت تشک بادی در برابر رطوبت ها ، دماهای مختلف آب و هوا ، نور خورشید و اشعه های مضر آن نمی تواند تاثیری بر روی بدنه تشک بادی بگذارد و آن را پوسیده کند ، به همین دلیل سازگار با شرایط مختلف بوده و قابل استفاده در محیط های خارج از خانه می باشد .

به واسطه ضد آب بودن بدنه حتی شما می توانید از تشک بادی خود بر روی آب های آرام چون استخر ها ، رودخانه و دریاچه های کوچک استفاده کنید . اما از آن جا که از تشک بادی در محیط های خارج از خانه استفاده می شود بهتر است از زیرانداز ها برای مراقبت بهتر از تشک بادی و جلوگیری از آسیب دیدن بدنه و کف آن ها استفاده کنید .

تشک های بادی محصولاتی تعمیر شدنی هستند ، فروشگاه اینتکس نیز تمامی محصولات بادی خود را مانند تشک بادی یک نفره کمپینگ 2018 با عرض 65 بست وی را با گارانتی تعمیر 48 ساعته به فروش می رساند و خدمات پس از فروش این محصولات بادی را مانند تعمیرات ارائه داده است ، پس در صورت لزوم می توانید تشک بادی خود را جهت تعمیر برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید . در کنار محصول برچسب تعمیرات وجود دارد که شما می توانید حتی خودتان نسبت به تعمیر تشک بادی اقدام نمایید . نحوه استفاده از برچسب ها بسیار ساده است اما شما می توانید از دفترچه راهنما کمک بگیرید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 184 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
 دارای بالش بادی سرخود
 مناسب سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...