تشک بادی یک نفره کمپ Big Agnes

Big Agnes B01G5K4220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کمپ Big Agnes

تشک بادی یک نفره کمپ محصولی از شرکت Big Agnes می باشد که به صورت تخصصی به تولید ابزار های کمپینگ می پردازد، رویه آن از کیفیت بسیار خوب و مطلوبی بهره می برد که باعث می شود بتوان آن را بر روی سنگریزه و شاخ و برگ درختان نیز استفاده نمود. همین مورد تضمین کننده کیفیت بالای این کالا می باشد. قسمت رویه و زیرین آن از پی وی سی دو لایه ترکیبی از لایه های برزنت ساخته شده است که در تشک های مقاوم بادی استفاده از آن مرسوم است و تا کنون رضایت مشتریان بسیاری را به همراه داشته است.  رویه تشک از لایه های موازی طولی ساخته شده است که با جریان دادن هوا از این قسمت ها راحتی تشک را افزایش می دهد و باعث ضد تعریق شدن آن می شود. 

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره کمپ Big Agnes

تشک بادی یک نفره کمپ Big Agnes از دیگر تشک های بادی تولید شده توسط کمپانی بیگ اگنس می باشد که به دلیل مقاومت بالایی که دارد از محبوبیت خاصی برخوردار شده است . این تشک را می توان حتی بر روی سنگ ریزه ها و یا شاخ و برگ راه اندازی کرد چرا که کیفیت جنس آن بسیار بالا می باشد و با طراحی منحصر به فرد خود از ذیگر تشک ها از دوام بیشتری برخوردار است . به دلیل اینکه رویه آن ضد آب است می توان حتی بر روی آب نیز این تشک را راه اندازی کرد و لذت یک استراحت آرام بر روی آب را با این تشک بادی تجربه کرد . در ادامه ی مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را با ویژگی های آن آشنا کنیم تا با اطلاعات کامل تر اقدام به خرید تشک بادی محبوبتان بکنید . پس در ادامه همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی تشک بادی از مهم ترین عوامل در انتخاب آن می باشد ، چرا که هر چقدر تشک آرگونومیک تر باشد ، راحت تر بوده و فرد با استفاده از آن ، بستری نرم را تجربه می کند . طراحی این تشک بادی بسیار مدرن می باشد و با استفاده از سطوح مواج در طراحی رویه ی تشک ، باعث منعطف تر شدن تشک شده است و فرد با قرار گیری بر روی آن به خوبی انعطاف تشک را حس می کند . هنگام قرار گیری بدن بر روی آن ، تشک فرم بدن را به خود می گیرد و باعث می شود فرد احساس راحتی بیشتری کند . از دیگر مزیت های این سطوح مواح می توان به وجود جریان هوا بین بدن فرد و سطح تشک اشاره کرد ، این عمل باعث جلوگیری از عرق کردن نیز می شود . این تشک دارای لبه های بیرونی بزرگتری می باشد که می تواند بیانگر حیطه ی قرار گیری شما باشد و نیز برای حفظ تعادل آن بر روی آب نیز کمک می کند . دریچه ی ورود و خروج هوا در طراحی این تشک بادی کار راه اندازی آن را با پمپ های دستی یا برقی به راحتی امکان پذیر کرده است .

جنس بدنه

با کیفیت بودن جنس بدنه می تواند بیانگر مقاومت بالای تشک و نیز طول عمر آن باشد ، از این رو توجه به جنس این محصولات بسیار مهم و حیاتی است . جنس بدنه ی این تشک بادی از pvc می باشد که بسیار با کیفیت و مقاوم است . پی وی سی ازبهترین مواد در تولیدات تشک های بادی محسوب می شود و بسیاری از تولید کنندگان مطرح این محصولات نیز از پی وی سی در تولیدات خود استفاده می کنند . رویه ی برزنتی این تشک آن را ضد آب کرده به طوری که تشک را می توان حتی بر روی آب نیز راه اندازی و استفاده کرد . بخش های کناری این تشک بادی نیز از همین جنس است . بخش کف آن هم  از دولایه ی ضخیم ساخته شده است که مقاومت تشک را دو چندان کرده است به طوری که حتی می توان آن را بر روی سنگ ریزه ها یا شاخ و برگ راه اندازی کرد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تشک بادی (طول : 180 سانتی متر ، عرض : 65 سانتی متر و ارتفاع : 14 سانتی متر) می باشد که برای قرار گیری یک نفر طراحی شده است و در اندازه های استاندارد جهانی می باشد. وزن کلی این محصول 0.7 کیلوگرم می باشد که بسیار سبک است و می توان به راحتی آن را در سفر ها و تفریحات به همراه داشت و در کمپ ها از وجود آن بهره برد . تحمل وزن این تشک بادی به 110 کیلوگرم می رسد که این رقم بیانگر کیفیت و مقاومت بالای محصول در برابر فشار و تحمل وزن های بالا می باشد. 

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تشک بادی با استفاده از دریچه ی ورود و خروج هوا به راحتی امکان پذیر است . می توان از این دریچه با استفاده از پمپ های دستی  و یا برقی برای باد کردن تشک ظرف چند دقیقه اقدام کرد . برای سرعت بخشیدن به باد شدن تشک بهتر است ان را به طور کامل پهن کنید . در حفظ و نگه داری این محصولات کوشا باشید چرا که این تشک های بادی در مقابله با اجسام تیز و برنده آسیب پذیر خواهند بود . حال اگرچه ناخواسته تشک شما آسیب دید نگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب های تعمیراتی که تحت عنوان بسته ی تعمیرات توسط شرکت اینتکس ارائه شده است برای رفع محل آسیب دیده اقدام کنید.

جمع بندی

همانطور که در مطلب بالا در مورد ویژگی های تشک بادی یک نفره کمپ Big Agnes گفته شد به کیفیت بالای این محصول پی بردیم و دیدیم که جنس بدنه ی آن از pvc  برزنتی می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد و حتی می توان بر روی اب نیز از آن استفاده کرد . ابعاد آن بزرگ است و یک نفر به راحتی می تواند در آن جای گیرد . وزن آن 0.7 کیلوگرم است و به سهولت قابل حمل است و از این تشک علاوه بر مصارف خانگی در سفر ها نیز می توان بهره برد . تحمل وزن بالایی که این محصول دارد می تواند نشان از کیفیت بالای بدنه باشد . از این رو فروشگاه اینترنتی اینتکس که انواع تشک های بادی یک نفره و دو نفره را در فروشگاه خود قرار داده بود ، این محصول پرطرفدار را نیز با  کیفیت بسیار بالا و قیمتی ارزان تر در لیست محصولات خود اضافه کرده است تا شما عزیزان به راحتی آن را تهیه کنید.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 180 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ارتفاع 14 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه برزنتی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپخیر
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 700 گرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...