تشک بادی یک نفره 2018 بست وی با عرض 99

bestway 67224

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره 2018 بست وی با عرض 99

تشک بادی یک نفره 2018 بست وی با عرض 99 سانتی متر مدل بزرگتر از تشک های بادی مسافرتی جدید شرکت بست وی بوده که نسبت به مدل دیگر خود از عرض بیشتری برخوردار می باشد. این تشک بادی از نظر جنس بدنه و ساختار مشابه دیگر مدل های هم خانواده خود بوده و از نظر رنگبندی نیز هیچ تفاوتی ندارد. تشکی که ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت کف و دیواره ها استفاده شده است تا موجب افزایش استحکام بدنه و ایجاد ساختار دو لایه شود. یک پمپ باد پدالی در داخل بدنه تعبیه شده که قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی را نداشته و در کمترین زمان ممکن این تشک را راه اندازی می کند. طراحی سطح رویه این محصول مانند بسیاری از تشک های بادی به صورت مواج و مشبک بوده تا اعضای بدن را کاملا در بر گرفته و باعث عبور بهتر جریان هوا برای جلوگیری از تعریق بالا شود. برای راحتی بیشتر مصرف کننده یک بالش بادی نیز در قسمت فوقانی تشک به کار برده شده که با باد زدن به این تشک راه اندازی خواهد شد.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره 2018 بست وی با عرض 99

تشک بادی یک نفره 2018 بست وی با عرض 99

تشک بادی یک نفره 2018 بست وی با عرض 99 محصولی با کیفیت و زیبا می باشد که نرمی و لطافت فوق العاده ای دارد. این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و رنگ سورمه ای این محصول نیز باعث شده تا به راحتی کثیف نشود. در ادامه این مطلب قصد داریم بررسی کامل تری از این محصول را در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

از موارد مهمی که در ارتباط با این محصول باید عنوان کرد طراحی و نوع ساخت این تشک می باشد. اگر بخواهیم از نظر ارگونومی ساخت به این محصول بپردازیم در ابتدا باید گفت که ظاهری مستطیلی شکل دارد. این تخت به دو بخش در نگاه اول تقسیم شده است که لایه زیرین طرحی چرم دارد و لایه رویه نیز مستخکم تر است. در رابطه با جزئیات طراحی این محصول نیز باید این مسئله را خاطر نشان شد که شیار هایی سر تا سر این تشک نقش بسته اند که در هنگام استراحت بر روی این محصول نرمی و لطافت زیادی را برای مصرف کننده به ارمغان اورده اند. بیست و هفت عدد شیار دایره ای شکل نیز با فواصل مشخص و یک اندازه بر روی سطح بدنه این تشک کشیده شده اند. در پایین این تخت هم چنین مکانی گرد طراحی شده است که از ان طریق می توانید این تشک را باد کنید. علاوه بر این ها در بالا ترین قسمت این محصول بالشت سر خود قرار گرفته است که شما را از تهیه و استفاده از یک بالشت دیگر راحت کرده و به راحتی می توانید بر روی ان به استراحت بپردازید. هم چنین در بخش کناری این تشک و در مرکز ان نیز نام تجاری کارخانه تولید کننده این محصول با رنگ سفید حک شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد رنگ این تشک می باشد که به صورت یکدست سورمه ای طراحی و تولید شده است. تمام این موارد باعث شده تا تختی با کیفیت بالا را شاهد باشیم.

جنس بدنه

از موارد مهم دیگری که باید به ان اشاره کرد جنس بدنه این محصول است. این تشک رویه ای از جنس PVC جیر دارد که فوق العاده مقاوم و مستحکم می باشد. هم چنین بخش های کناری این تشک نیز ساخته شده از جنس PVC طرح چرم هستند که فوق العاده مقاوم می باشد. علاوه بر این ها کف این تشک نیز از جنس PVC دو لایه ساخته شده است که تحمل وزن این محصول را بالا برده و به راحتی اسیب نمی بیند.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از خصوصیات این محصول که باید در ارتباط با ان صحبت کنیم ابعاد و وزن این محصول می باشد. این تشک دارای طول 188 سانتی متر و عرض 99 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول نیز 28 سانتی متر است. این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 136 کیلو گرم وزن را تحمل کند که مناسب برای استفاده افراد سنگین وزن هم می باشد. علاوه بر این ها این محصول تنها 2.9 کیلو گرم وزن دارد که وزن کمی بوده و به راحتی قابل جا به جایی می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول کار فوق العاده اسانی می باشد که در عرض چند دقیقه صورت می گیرد. در ابتدا شما کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از پمپ باد پدالی سر خود که بر روی این محصول قرار گرفته است و از طریق دریچه باد Dual Lock این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. رعایت این نکته بسیار مهم است که این محصول را بیش از اندازه باد نکنید چون از تحمل وزن ان کاسته شده و امکان اسیب نیز بالا می رود. علاوه بر این ها برای مراقبت بیشتر از این محصول نیز بهتر است در مواقعی که از ان استفاده نمی کنید باد این تشک را تخلیه کرده و ان را جمع اوری نمایید تا در معرض اسیب قرار نگیرد. هم چنین بهتر است تا اشیا نوک تیز را از این محصول دور کنید تا امکان سوراخ شدن و پارگی ان را کم کنید. از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد عدم جامپینگ بر روی این تشک می باشد که نباید بر روی ان این عمل را انجام دهید چون در طولانی مدت از کیفیت ان می کاهد. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال از این محصول جذاب استفاده نمایید. علاوه بر این ها در کنار این محصول دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در مواقع لزوم می توانید از ان ها هم استفاده کنید.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره 2018 بست وی با عرض 99 محصولی فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که وزن کمی دارد و حمل و نقل ان بسیار اسان است. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده در مسافرت های کمپینگ نیز می باشد. انعطاف بدنه بالا و حجم کم نیز از دیگر مواردی است که باید به ان اشاره کرد و این محصول دارا می باشد. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 انعطاف بدنه بالا و حجم کم
 مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...