تشک چند کاره کمپینگ کلمن

Coleman 2000002844

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک چند کاره کمپینگ کلمن

تشک چند کاره کمپینگ محصولی از شرکت کلمن می باشد که تا کنون توانسته محصولات بسیاری را با موفقیت تولید و به بازار عرضه کند. این محصول با ابعاد استانداردی که دارد می تواند برای استفاده دو نفر به صورت همزمان کاملا مناسب باشد. طول آن برابر با 198 سانتی متر و عرض آن نیز برابر با 152 سانتی متر می باشد که کاملا مناسب است. رویه این کالا از PVC مخملی ساخته شده است، این رویه با داشتن سطح کاملا مواج می تواند باعث جریان یافتن هوا شود که در نتیجه باعث ضد تعریق شدن این تتشک بادی می باشد. در قسمت پایینی یک ساک حمل متصل بدنه قرار داده شده است که در زمان هایی که قصد استفاده از تشک را نداشته باشید باد آن را جمع کرده و در ساک حمل آن قرار دهید. به علاوه والف این محصول از نوع دابل لاک می باشد، این نوع والف برای جلوگیری از خروج باد داخلی تشک در حین راه اندازی به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

نقد و بررسی تشک چند کاره کمپینگ کلمن

نام محصول : تشک بادی چند کاره کمپینگ کد محصول : Coleman 2000002844 تشک چند کاره کمپینگ کلمن محصولی سفری و عالی برای استراحت می باشد که می تونید با خرید آن بستر های نرم و طبی را برای خوابیدن و استراحت کردن داشته باشید . بسیار پیش آمده که سفر هایی را در طبیعت داشته ایم تا از مناظر طبیعت استفاده کنیم و حتی قصد ماندن در مکان های دور و بدون سکونت باشیم ، اما برای داشتن سفری راحت و دلچسب تر در این نوع مناطق نیاز به وسایل و تجهیزات سفری می باشد .

اولین چیزی که اغلب افراد برای رفتن به سفر سعی بر بردن آن دارند چادر های مسافرتی است ، چادر ها می توانند حریم خصوصی و همچنین سرپناهی امن در برابر شرایط جوی و همچنین برخی از حشرات و حیوانات موزی باشند ، اما برای خوابیدن نیاز به بستر ها و تشک هایی دارید که بتواند سطحی نرم تر را برای استراحت کردن ایجاد کند ، از این رو تشک های بادی با عنوان تشک بادی کمپینگ توسط برخی از تولید کنندگان تجهیزات سفری تولید شده است که می تواند در این امر بسیار موثر باشد . تشک های بادی با توجه به ساختار بادی که دارند در صورت خالی بودن بادشان بسیار کم حجم خواهند بود ، از این رو به راحتی می توان آن را توسط ساک حمل و ... جابجا کرد ، همچنین بیشتر حجم این تشک ها را باد تشکیل داده است و در واقع وزن آن بسیار کم است ، وزن کم نیز یکی دیگر از ویژگی های پرتابل بودن محصولات است که تشک های بادی این ویژگی را دارند .

اما در واقع تشک های بادی نیز به دو دسته تشک بادی خانگی و تشک بادی کمپینگ تقسیم می شوند که هر یک به نسبت طراحی که دارند مناسب برای خانه و یا سفر هستند ، بنابراین اگر قصد استفاده از تشک های بادی در سفر را دارید ، تشک های مخصوص کمپینگ را انتخاب نمایید . یکی از این تشک های بادی تشک چند کاره کمپینگ کلمن می باشد . این تشک بادی یعنی تشک چند کاره کمپینگ کلمن دارای سطح بسیار نرم و طبی بوده و می تواند بستری بسیار نرم و انعطاف پذیر را برای شما به ارمغان بیاورد . امروزه از تشک های بادی نه تنها برای مسافرت بلکه در خانه و به عنوان یک تشک دائمی برای خواب استفاده می کنند ، زیرا این تشک ها دارای طراحی های استاندارد و بسیار مدرن هستند که می تواند خواب آرام و دلچسب را برای شما حتی در سفر ها به ارمغان بیاورد .

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، سطح این تشک به صورت مواج طراحی شده است ، اینگونه طراحی که به طراحی کامفورت یا رویه مواج شناخته می شود باعث انعطاف پذیری بیشتر تشک می شود ، به طوریکه با فرم گیری بهتر می تواند بستری طبی را ایجاد کند . این گونه طراحی ها همچنین می تواند از عرق کردن بدن و فشار وارده به اندام ها بکاهد و گردش خون را بهبود ببخشد . تشک چند کاره کمپینگ کلمن قادر به تحمل وزن بسیار بالا تا 273 کیلوگرم است و بر اساس ابعادی که دارد می تواند دو فرد بالغ را بر روی خود جای دهد ، در واقع شرکت کلمن تشک چند کاره کمپینگ کلمن را برای استفاده دو نفره طراحی کرده است .

علت تحمل وزن بسیار خوب این تشک بادی نیز جنس بدنه و طراحی لایه لایه قسمت های میانی تشک بادی می باشد ، زیرا جنس تشک از پی وی سی ساخته شده و لایه های داخلی آن تشک را از حالت تو خالی بودن خارج کرده است تا باد به صورت میزان به تمامی قسمت های تشک پخش شود . پی وی سی ها خاصیت لاستیکی داشته و انعطاف بسیار خوب آن ها باعث شده است تا دوام محصول در برابر فشار های زیاد دو چندان شود .

از ویژگی های خوب پی وی سی می توان به ضد آب بودن آن و همچنین مقاوم بودن در برابر اشعه های آسیب رسان خورشیدی اشاره کرد ، ویژگی های خوب pvc در واقع نشان از کیفیت بالا و طول عمر آن می باشد ، با این وجود شما می توانید باخیال راحت از تشک کمپینگ خود در سفر ها استفاده کنید . تنها عیب تشک بادی و تمامی محصولات بادی آسیب پذیری آن ها در برابر اجسام تیز و برنده است که می توانید با مراقبت درست ، از آسیب دیدن محصولات نیز جلوگیری کنید . در صورت آسیب دیدن نیز نگران نباشی زیرا می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص تشک بادی ، نسبت به تعمیر و پنچرگیری تشک اقدام نمایید . برای خرید تشک کمپینگ می توانید به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نمایید .

نوع مسافرتی، خانگی
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها ضد تعریق
 مناسب مسافرت
 سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...