جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی

bestway 60037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی از زیبا ترین جکوزی های بادی طراحی شده شرکت بست وی می باشد که برای استفاده دو نفره طراحی شده است ، اما ابعاد بزرگ آن می تواند به شما اجازه دهد تا تعداد نفرات بیشتری تا 4 نفر نیز از محصول استفاده کنند . همانطور که در بخش مشخصات اشاره شد ، جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی دارای قطری 170 سانتی متری است که ساختار گرد آن به همراه عمق مناسبش می تواند فضایی بزرگ را در اختیار شما قرار دهد . ساختار این محصول به صورت بادی بوده که می توانید با راه اندازی آن ، یک جکوزی بی نظیر و کاملا کاربردی و پرتابل را در اختیار داشته باشید .

شرکت بست وی در کنار تولید بدنه بادی این جکوزی ، از پمپ تصفیه آب و هیتر یا همان گرمکن آب جکوزی نیز استفاده کرده است که آن ها را در کنار جکوزی بادی قرار داده تا این محصول یک پکیج کاملی از یک جکوزی پیش ساخته باشد . این دستگاه ها برقی بوده و بسیار ایمن هستند و قدرت بالای آن ها می تواند آب را به خوبی گرم کرده و همچنین پمپ تصفیه آب محصول می تواند علاوه بر تصفیه کردن مداوم و مرتب آب موجود در جکوزی بادی ، موجب چرخش آب نیز شود تا اینچنین از داشتن یک جکوزی ایده آل نهایت استفاده را ببرید .

راهنمای خرید جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی

در هنگام خرید جکوزی بادی نیاز است تا به چندین مورد مهم توجه داشته باشید که یکی از آن ها برند تولیدی محصول بادی است ، هر چه برند شناخته شده تر باشد ، می توان با اطمینان بشتری خرید را انجام داد . برند های بزرگی در دنیا هستند که اقدام به تولید این محصولات بادی می کنند که توضیحات بیشتر در این زمینه را در بخش نقد و بررسی خدمت شما همراهان فروشگاه اینتکس ارائه کرده ایم . همچنین در خرید های خود به عوامل مهم دیگری همچون جنس بدنه ، ظرفیت جکوزی بادی ، ابعاد آن ، اقلام و تجهیزات همراه ، قدرت پمپ تصفیه آب و گرمکن آب جکوزی و ویژگی هر یک از آن ها توجه داشته باشید تا در نهایت بتوانید خریدی مطمعن و عالی را انجام دهید .

جنس بدنه از مهم ترین فاکتور هایی است که می تواند بیانگر دوام و استحکام محصولات باشد ، به خصوص در محصولات بادی که ضخامت آن ها نیز بسیار مد نظر بوده و می تواند مشخص کننده کیفیت تولیدات باشد . برخی از جکوزی های بادی دارای پمپ های تصفیه آب متفاوت و همچنین هیتر های گوناگون با ساختار و ها و قدرت های متغییر و همچنین نوع صفحه نمایش متفاوت هستند که می تواند در انتخاب های شما نقش داشته باشد ، به همین دلیل نیز توصیه می کنیم که به تمامی مواردی که در طول این متن و یا در بخش مشخصات و حتی بخش نقد و بررسی دقت داشته باشید .

نحوه راه اندازی جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی

راه اندازی جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی و چگونگی انجام آن بسیار مهم است ، زیرا ممکن است در این مراحل دچار اشتباه شده و حتی به جکوزی بادی آسیب وارد کنید ، اما با این وجود در کنار محصول دفترچه راهنمای استفاده از جکوزی بادی و همچنین آموزش های لازم برای راه اندازی جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی قرار داده شده است که می توانید از آن ها کمک گرفته و حتی از فروشگاه تهران اینتکس نیز برای راه اندازی راهنمایی بگیرید . توجه داشته باشید که برای استفاده و نگهداری جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی بخش بعدی را مطالعه کنید .

راه اندازی جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی نسبتا ساده و آسان بوده و در ابتدا نیاز است تا شما بخش بدنه بادی آن را راه اندازی کنید ، این محصولات به دلیل ساختاری که دارند برای استفاده بر روی زمین ساخته شده اند ، بنابراین نیازی به هیچگونه حفاری زمین نخواهید داشت ، اتصالات لازم نیز برای وصل کردن دستگاه ها و پمپ نیز وجود دارد که می توانید به سهولت آن را نصب کنید . توجه داشته باشید که اگر برای استفاده دائمی و طولانی مدت از جکوزی بادی استفاده می کنید ، آن را در یک محل خلوت که خیلی دست و پا گیر نباشد راه اندازی کنید که دیگر نیازی به جابجایی نباشد .

  • جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی
  • قطر : 170 سانتی متر
  • ارتفاع : 66 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc برزنتی ضخیم
  • وزن بسته بندی : 32 کیلو گرم
  • ظرفیت : 620 لیتر
  • تعداد: 2 تا 4 نفر
  • دارای آبگرمکن (هیتر)
  • قبلیت تنظیم دما تا 40 درجه سانتی گراد
  • قابلیت تنظیم فشار
  • دارای درپوش
  • دارای پمپ تصفیه آب فیلتری
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 60037

جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی از شیک ترین و لوکس ترین جکوزی های طراحی شده به صورت پیش ساخته می باشد که دارای ساختاری بی نظیر بوده و می تواند تمامی خصوصیات و ویژگی های یک جکوزی سیمانی را نیز داشته باشد . این محصول کاملا مناسب برای استفاده خانگی بوده و می توانید به سادگی آن را نصب و از آن به عنوان یک حوضچه آبگرم استفاده کنید که می تواند جنبه آبدرمانی و همچنین ریلکسیشن را داشته باشد .

جکوزی ها قدمتی چندین هزار ساله دارند که در ابتدا به صورت طبیعی و کوهپایه ها از آن استفاده می شد ، اما به مرور زمان این حوضچه های آبگرم برای مصارف خانگی ساخته شده اند که البته جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی از جدید ترین نسل های جکوزی می باشند که ساختار بادی دارند ، این نوع ساختار دارای ویژگی های بسیاری است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت .

طراحی و تولید جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی

جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی دارای ساختار گرد است ، این محصولات در اشکال مختلفی همچون مستطیلی ، مربعی ، شش ضلعی و هشت ضلعی طراحی شده اند که شما می توانید با سلیقه خود آن ها را خریداری کنید . همچنین در خرید جکوزی بادی نیاز است تا به ابعاد محصول دقت داشته باشید ، زیرا هر جکوزی می تواند با ابعادی که دارد تعداد نفرات بیشتری را در درون خود جای دهد . جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی دارای قطری 170 سانتی متری می باشد که بر همین اساس تعداد نفرات 2 تا 4 نفر می توانند از آن استفاده کنند . این ابعاد می تواند ظرفیتی 620 لیتری را در درون خود جای دهد .

جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی دارای بدنه بادی بوده که ساختار آن برگرفته از استخر های بادی می باشد ، اما ضخامت بدنه آن بسیار بیشتر بوده و قطور بودن بدنه سبب افزایش دوام و کیفیت محصول گردیده است تا بتوانید از آن برای مدت طولانی نیز استفاده کنید . در کنار جکوزی بادی ، دستگاه های ضروری همچون پمپ تصفیه آب و گرمکن آب قرار دارد که وجود آن ها در کنار جکوزی بادی سبب شده است تا این محصول به یک پکیج کامل تبدیل گردد .

پمپ تصفیه آب برای تصفیه کردن آب موجود در جکوزی بوده تا در صورت استفاده مداوم بتوانید با تصفیه آن ، از کثیف شدن آب جلوگیری کنید . همچنین پمپ تصفیه آب می تواند به خوبی جریانی را در داخل جکوزی ایجاد کند و با ایجاد حباب و گردش آب ، شکل خروشان و جوشانی را به آب جکوزی بدهد . این در حالی است که وجود هیتر یا گرمکن آب استخر نیز می تواند سبب افزایش دمای آب به اندازه دلخواه شما بشود . شما می توانید به صورت کنترل شده حتی دمای آب جکوزی بادی خود را تا 40 درجه افزایش دهید .

جنس بدنه جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی

برای تولید بخش بادی جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی ، از موادی به نام pvc ساخته شده است که این جنس یک نوع پلاستیک طبیعی بوده که انعطاف پذیری بسیار عالی داشته و می تواند در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد ، همچنین این جنس ضد آب است و در مجاورت طولانی مدت نیز افت کیفیت نخواهد داشت . پی وی سی ضد حساسیت بوده و در برابر نور افتاب نیز مقاوم است ، به همین دلیل نیز می توانید از آن در محیط های روباز نیز استفاده کنید . ساختار بادی به شما می تواند اجازه دهد تا محصول را در صورت عدم نیاز به استفاده مجدد در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید .

برند تولیدی بست وی

برند تولیدی این محصول همانطور که از نامش مشخص است ، برند بست وی می باشد . برند بست وی از محبوب ترین برند ها و پر فروش ترین آن ها در زمینه ساخت و فروش جکوزی بادی و همچنین سایر محصولات بادی می باشد که در زمینه تولید بسیار موفق بوده و محصولات را با دوام عالی ساخته است . بست وی یک برند آمریکایی بوده و در کشور چین تولیدات خود را انجام می دهد که تمامی محصولات خود را پس از تولید ارزیابی و تست می کند . از رقیب های اصلی این برند می توان به شرکت اینتکس اشاره کرد که هر دو سابقه طولانی و درخشانی در تولید محصولات بادی به ویژه محصولات پیش ساخته ای همچون جکوزی بادی دارند که سبب پیدایش جکوزی های بسیار مدرن و البته پرتابل و قابل حمل شد که توانست به خوبی نظر مشتریان را به خود جلب کند .

زیرا داشتن یک جکوزی کامل که بتوانید آن را جابجا و حتی جمع آوری کنید بسیار جذاب و لذت بخش خواهد بود . بناراین شما می توانید با تهیه این جکوزی بادی در هر جایی که دوست دارید و حتی در صورت جابجایی خانه و ... ، جکوزی را نیز همراه خود ببرید . همچنین هزینه های شما بسیار کم شده و البته سریع تر می توانید یک جکوزی داشته باشید ، زیرا دیگر نیازی به ساخت زمانبر جکوزی های سنتی نخواهید داشت .

مراقبت و نگهداری جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی

در بخش نقد و بررسی به صورت کامل به بررسی جنس و ویژگی های جنس استفاده شده در ساخت جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی اشاره هایی شده است که می توانید به کیفیت بسیار بالای این محصول پی ببرید ، این در حالی است که بیشتر ما از ساختار محصولات بادی و آسیب پذیر بودن آن آگاه هستیم ، چرا که هر محصول بادی از بدنه ای نازک و انعطاف پذیر ساخته شده است که نیازمند مراقبت و نگهداری خواهد بود ، لذا جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیازمند مراقبت و نگهداری است .

شما می توانید با انتخاب فضایی تمیز و صاف که عاری از سنگ ریزه است را برای راه اندازی انتخاب کنید ، با استفاده از یک زیرانداز می توانید تا حدود بسیار زیادی از آسیب دیدن محصولات بادی خود جلوگیری کنید . زمانی که استخر از آب پر شده است اقدام به جابجایی نکنید . وجود شیب در زمین می تواند قسمتی از بدنه را تحت فشار قرار دهد . برخود هر نوع شی نوک نیز و برنده هم می تواند به این محصولات بادی آسیب وارد کند .

تعمیرات و خدمات پس از فروش جکوزی بادی آبگرم گرد بست وی

فروشگاه تهران اینتکس اولین فروشگاه اینترنتی محصولات بادی در کشور ، برای مشتریان خود خدمات پس از فروشی را ارائه کرده است که می توان به تعمیرات این محصولات در صورت آسیب دیدگی اشاره کرد ، این تعمیرات کاملا به صورت تخصصی انجام گرفته و متخصصین با تجربه بسیار بالای خود و مهارت های لازم می توانند تمامی محصولات بادی شما را در صورت امکان به تعمیر ، پنچرگیری کرده و به شما تحویل دهند ، از این رو شما می توانید با اطمینان خاطر خرید های خود را انجام دهید . همچنین شما می توانید خودتان نیز با استفاده از برچسب تعمیرات و تهیه این بسته های تعمیراتی ، محصول آسیب دیده خود را تعمیر نمایید .

سخن پایانی

شما همراهان و مشتریان گرامی فروشگاه تهران اینتکس می توانید خرید های خود را به صورت حضوری و با مراجعه به دفتر های فروش در شهر تهران خرید های خود را انجام دهید ، همچنین می توانید از شهر های دیگر خرید های خود به صورت اینترنتی و تلفنی ثبت کنید . خریداری از محصولات فروشگاه اینتکس می تواند سبب برخورداری شما از خدمات پس از فروش گردد که تنها مختص به فروشگاه اینتکس بوده و می توانید با اطمینان خاطر خرید های خود را انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...