جکوزی بادی آماده بست وی مدل پاریس

bestway 54149

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی آماده بست وی مدل پاریس یکی از با کیفیت ترین مدل های جکوزی این شرکت بوده که می تواند به یک دستگاه هیدرو ماساژ با اب گرم تا 40 درجه سانتی گراد تبدیل شود. این محصول مناسب برای استفاده هم زمان 4 تا 6 نفر می باشد. به لطف قابلیت نصب اسان آن می توانید آن را هر کجا که می روید همراه داشته و در عرض کمتر از 10 دقیقه نصب و استفاده کنید. هم چنین می توانید از ان به عنوان وان نیز استفاده کنید. یکی دیگر از خصوصیات جذاب این محصول چراغ های LED  آن بوده که با استفاده از کنترل بی سیم از راه دور نیز می توانید ان را تنظیم کرده و از نور دلخواه خود استفاده کنید. این محصول دارای قابلیت هایی همچون کنترل پنل دیجیتال ، سیستم ماساژ LAY-Z ، سیستم تصفیه اب و سیستم گرمایشی سریع می باشد. جنس این محصول نیز از نوع PVC  بوده و رویه آن نیز دارای یک لایه چرم مصنوعی است که در برابر ضربات و همچنین وسایل سنگین بسیار مقاوم می باشد. همراه این محصول جعبه تعمیرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکلات احتمالی بتوانید به راحتی ان را برطرف سازید. هم اکنون این محصول جذاب را می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب806 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع66 سانتي متر
وزن40.7 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد4-6 نفر
نمایشگربله
نوع نمایشگردیجیتالی
زيراندازبله
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 840 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، ریموت کنترل

جکوزی بادی آماده بست وی مدل پاریس یکی از برترین جکوزی هایی می باشد که در سال های اخیر توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . ان جکوزی پیش ساخته دارای بدنه ای حاوی LED های رنگی ( در هفت رنگ مختلف ) می باشد که جذابیت منحصربفردی را به این محصول داده است و از همین رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران جکوزی های بادی  باز کند و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید جکوزی بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل جکوزی بادی آماده بست وی مدل پاریس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این جکوزی بادی به صورت گرد و با عمق بالا می باشد که کیفیت و مقاوت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از  خود نشان داده است و به خوبی می تواند محیطی امن را برای شما فراهم آورد . رنگ این جکوزی بادی کرم رنگ می باشد که در بخش کفی آن از رنگ طوسی استفاده شده است و جلوه ویژه ای را به این محصول داده است و به خوبی می تواند توجه افراد مصرف کننده را به خود جلب نماید . ظرفیت این جکوزی پیش ساخته 4 الی 6 نفر می باشد کع فضایی ایده آل را برای استفاده شما فراهم می آورد . در بخش هایی از این محصول از LED های رنگی استفاده شده است که زیبایی منحصربفردی به این محصول داده است و از طریق کنترل بی سیم نیز قابل کنترل می باشد . حداکثر دمای ایجاد شده توسط این جکوزی بادی 40 درجه سانتی گراد می باشد که در مقایسه با سایر جکوزی های بادی ایده آل به نظر می رسد . همچنین به همراه این محصول جعبه تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و بدون دغدغه به روز زیبای خود ادامه دهید . همچنین با توجه به اندازه ی داخلی این جکوزی بادی می توانید از آن به عنوان وان بادی نیز استفاده نمایید . همچنین از نکاتی که می توان در استفاده از این جکوزی بادی به آن اشاره نمود ، قابل استفاده بودن آن توسط برق 220 ولت خانگی می باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در این محصول از پی وی سی می باشد که در لایه بیرونی آن از چرم استفاده شده است تا محیطی نرم را برای شما فراهم آورد تا به هنگام برخورد با آن بدن شما دچار آسیب نشود .پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید  محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد که از همین رو به محبوب ترین جنس استفاده شده در میان مصرف کنندگان و تولید کنندگان تبدیل شده است . 

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد جکوزی بادی آماده بست وی مدل پاریس به اندازه های ( قطر : 196 سانتی متر ، ارتفاع : 66 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای شما فراهم می آورد و به طور همزمان می تواند مورد استفاده 4 الی 6 نفر قرار بگیرد . همچنین وزن محصول به همراه اقلام همراه و بسته بندی قابل حملی که دارد به 40.7 کیلو گرم می رسد  که نشان از وزن پایین آن نسبت به سایر جکوزی های بادی دارد . ظرفیت آب نیز یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید جکوزی های بادی باید به آن توجه ویژه ای  نمایید زیرا در برآورده ساختن نیاز های شما نقش بسزایی دارد . ظرفیت آب این محصول 806 لیتر می باشد .

جمع بندی :

جکوزی بادی آماده بست وی مدل پاریس یکی از مجهزترین و با کیفیت ترین جکوزی های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه این جکوزی بادی از پیوی سی مقاوم با رویه ای از جنس چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی در رابطه با طول عمرین محصول راحت می کند . جکوزی بادی آماده بست وی مدل پاریس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید.

وجیهه شیرزادی

بسیار عالیست ولی سایز یکنفره یا دونفره برای داخل حمام آپارتمان نیست اینها برای فضای باز داخل ویلاها مناسبن

170 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...