جکوزی بادی بست وی مدل هاوانا

bestway 60035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
36,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی بست وی مدل هاوانا را باید یکی دیگر از جکوزی های بادی فوق العاده ای نامگذاری نمود که با در نظر گرفتن امکانات و ویژگی های فوق العاده ای که این محصول داراست توانسته به بهترین شکل ممکن نیاز مشتریان خود را رفع کند. اگر بخواهیم به صورت مختصر و مفید در خصوص ویژگی های این جکوزی با شما صحبت کنیم در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که ساختار این محصول به صورت گرد طراحی و تولید شده است. این محصول هم چنین دارای ظرفیت دو تا چهار نفره نیز می باشد که با در نظر گرفتن این ویژگی شما می توانید به سادگی به صورت خانوائگی نیز از این محصول استفاده نموده و لذت ببرید. علاوه بر این ها این کالا دارای دو حالت ماساژ نیز می باشد که باعث می شود در حین قرار گیری در داخل این جکوزی بتوانید حالت مورد نظر خود را نیز انتخاب نموده و درون این محصول به بهترین شکل ممکن به استراحت بپردازید. این کالا برای آب درمانی نیز بسیار مناسب خواهد بود. هم چنین بهره مندی از حداکثر دمای 40 درجه سانتی گراد نیز یکی دیگر از مواردی است که باعث جذابیت دو چندان این جکوزی بادی شده است. در واقع با توجه به بهره مندی از یک نمایشگر لمسی این مزیت در اختیار شما قرار دارد که بتوانید به ساده ترین شکل ممکن دمای آب را تنظیم نموده و از این محصول با نهایت امکانات بهره مند شوید. هم اکنون این کالا با قیمتی عالی از طریق سایت فروشگاه اینتکس قابل خرید می باشد.

نوعگرد
ظرفيت آب696 ليتر
قطر180 سانتي متر
ارتفاع66 سانتي متر
وزن34 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2-4 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هانصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، ریموت کنترل 

جکوزی بادی بست وی مدل هاوانا از دیگر جکوزی های خاص و ایده آلی به شمار می رود که کمپانی بست وی سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن و با در نظر گرفتن نیاز مشتریان اقدام به تولید و عرضه این محصول نماید. ساختار این جکوزی به گونه ای است که افراد می توانند به بهترین شکل ممکن دست به خرید و ثبت سفارش این محصول زده و به صورت دسته جمعی و خانوادگی نیز از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. در همین راستا در این مقاله سعی خواهیم کرد که به جزئیات این محصول به صورت کامل بپردازیم تا شما در جزیان ویژگی های این جکوزی به صورت کامل قرار بگیرید....

نوع طراحی ، امکانات و ویژگی های جکوزی

در اولین بخش از این مطلب باید به این نکته اشاره داشته باشیم که این محصول از نظر نوع طراحی و ساختار همان طور که در تصا.یر این کالا نیز قابل رویت است به صورت گرد طراحی و عرضه شده است. این مسئله سبب شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن این محصول را خریداری کنند زیرا گرد بودن این محصول باعث می شود تا از تمامی فضای داخلی این کالا بتوانید به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و بهره مند شوید.

دیگر ویژگی فوق العده ای که این جکوزی در اختیار شما قرار می دهد بحث بهره مندی از نمایشگر دیجیتال در کنار این محصول می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که یک عدد نمایشگر در کنار این محصول قرار دارد که با استفاده از این بخش شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به ساده ترین شکل ممکن سعی کنید دمای آب را در حد مورد نیاز خود تغییر دهید. در واقع این دمای آب نیز می تواند تا 40 درجه سانتی گراد افزایش پیدا کند که مقدار قابل توجهی خواهد بود.

دیگر مزیت مهمی که این محصول داراست بحث بهره مندی از درپوش در کنار این جکوزی می باشد. اگر در تصاویر این محصول هم مشاهده کرده باشید یک عدد درپوش در کنار این محصول قرار گرفته است که شما در زمان هایی که قصد استفاده از این محصول را ندارید می توانید به ساده ترین شکل ممکن با باز کردن این درپوش و قرار دادن آن بر روی سطح جکوزی به بهترین شکل ممکن از کثیف شدن آب جکوزی به صورت کامل جلوگیری نمایید.

هم چنین باید به این مسئله نیز اشاره داشته باشیم که این محصول دارای پمپ تصفیه آب فیلتری هم می باشد که در هر زمان که نیاز داشته باشید با تهیه مجزای فیلتر آن می توانید مجدد از این محصول در حالت نو و سالم بهره برده و به تمیز ماندن آب جکوزی کمک شایسته ای کرده باشید.

ابعاد و اندازه های جکوزی بادی

در رابطه با ابعاد و اندازه های این جکوزی نیز باید اشاره داشته باشیم که این محصول تولید شده در قطر 180 سانتی متر می باشد. این قطر قطعا مقدار استانداردی است که 2 تا 4 نفر را به ساده ترین شکل ممکن می تواند درون خود جای دهد. البته این تعداد افراد بستگی به قد و وزن خود افراد هم دارد اما این مقدار به صورت متوسط و تقریبی عنوان شده است. هم چنین ارتفاع این جکوزی نیز 66 سانتی متر می باشد که از این نظر هم قطعا محصولی استاندارد در میان جکوزی های بادی از نظر ارتفاع به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این کالا دارای وزن 34 کیلو گرم می باشد که پس از پر کردن آب در داخل این محصول قطعا این مقدار وزن افزایش چشمگیری خواهد داشت.

جنس بدنه و کیفیت محصول

در رابطه با جنس و کیفیت بدنه این محصول نیز باید اشاره داشته باشیم که این جکوزی بادی از بدنه ای از جنس PVC طراحی و تولید شده است که در کنار این جنس نیز از برزنت لایه ای هم بهره برده شده است که باعث شده تا استحکام این محصول بسیار بالا رفته و یک کالای ضخیم و با کیفیت را در اختیار داشته باشید. باید به این مسئله هم اشاره داشته باشیم که در صورت سوراخ شدن این محصول شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن با استفاده از برچسب تعمیرات اقدام به ترمیم بدنه اصلی این محصول نمایید.

با توجه به این توضیحات حال شما هم اگر قصد خرید این جکوزی بادی را دارید می توانید هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس در ایران با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش اقدام به ثبت سفارش این محصول کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...