جکوزی بادی بست وی مدل پالم اسپرینگس

Bestway 54129

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
31,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی جدید بست و با مدل پالم سپرینگس از سری محصولات Lay-Z-Spa می باشد که در تمامی ضمینه ها می تواند رضایت شما را جلب کند. این جکوزی از دیواره های نسل سوم بست وی و از لایه تریتک (TriTech) بسیار ضخیم چند لایه ساخته شده و می تواند دمای آب تا 40 درجه سانتی گراد را تحمل کرده به علاوه راحتی بسیاری نیز در حین استفاده داشته باشد. قسمت داخلی رنگ سفید داشته و قسمت بیرونی کرمی می باشد. بر روی بدنه این جکوزی یک نمایشگر برای کنترل دما و فشار آب قرار داده شده که میتواند اعمال مختلفی را همچون زمان بندی و ... تنظیم کند. شروع و توقف اتوماتیک، ماساژ مخصوص Lay-Z، سیسم گرمایشی ویژه، نصب آسان و سریع با قابلیت حمل. مناسب استفاده برای 4 تا 6 نفر به صورت همزمان.

نوعگرد
ظرفيت آب916 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن39.6 کیلوگرم
جنس بدنهTriTech
تعداد2-3 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 954 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آن تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، شناور قرص کلر، فیلتر

جکوزی بادی بست وی مدل پالم اسپرینگس

جکوزی بادی مدل پالم اسپرینگس از سری جکوزی های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که در میان جکوزی های بادی گرد با رنگ بدنه روشن قرار می گیرد. این محصول همانند دیگر مدل های تولید شده از کیفیت و ساختار مقاومی برخوردار بوده که می تواند جایگزینی بسیار مناسب برای جکوزی های بتنی و سنتی باشد با این تفاوت که از قابلیت حمل و استفاده در هر مکان مورد نظری مانند ویلا و باغ ها بهره مند می باشد. جکوزی های بادی اصولا به کم وزن بودن و داشتن قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به جکوزی های غیر بادی معروف می باشند از همین رو طرفداران زیادی را تا کنون داشته است. اما در ادامه مطلب برای آشنایی بیشتر با این کالا به جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت جکوزی

طراحی و ساخت بدنه این کالا هماطنور که اشاره کردیم به صورت گرد بوده که از بدنه ای با ساختار دو لایه بهره مند است. بدنه ای از لایه های قوی در داخل خود برخوردار بوده تا موجب افرایش ساختار بدنه شود. طراحی قسمت داخل به صورت مواج بوده تا هنگام نشستن داخل جکوزی به خوبی اعضای بدن را برای ایجاد محلی راحت پوشش دهد. یک دریچه مخصص تخلیه آب در کف آن و چند دریچه آب برای ورود و خروج آب به دستگاه برای گرم شدن تعبیه نیز تعبیه شده است. گفتنی است که پس از راه اندازی کامل این جکوزی دستگاه مربوطه به به بدنه اصلی وصل شده که توسط برق شهری کار خواهد کرد. این دستگاه قابلیت تنظیم گرم کردن و فشار آب را خواهد داشت. تنظیمات آن به صورت دیجیتالی بوده و امکان گرم کردن آب را تا حداکثر دمای 40 درجه سانتی گراد فراهم خواهد کرد. اما در دیواره بیرونی بدنه دو دستگیره مخصوص حمل تعبیه شده تا این جکوزی را در حالت باد شده و خالی از آب به راحتی در مکان مورد استفاده جا به جا کنید.

جنس بدنه جکوزی

جکوزی بادی پالم اسپرینگس بست وی مانند دیگر مدل های خود ساخته شده از جنس پلاستیک PVC و برزنت بوده که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار است. این بدنه ساختار لایه لایه ای داشته و ضخامت بالایی را به ارمغان خواهد آورد تا در برابر دما و فشار آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور گرمای آفتاب مقاومت لازم را به همراه داشته باشد. این نوع جنس بدنه با وجود ضخامت بالای خود دارای انعطاف مناسبی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد. قابلیتی که می تواند کمک زیادی در حمل آسان تر این جکوزی بادی کند. لایه های استفاده شده در داخل بدنه نیز از نوع PVC دو لایه و ضخیم بوده تا در برابر فشار های ناشی از باد باد و تکیه دادن مصرف کنندگان مقاوم باشد. این جنس بدنه مانند دیگر محصولات بادی قابلیت تعمیر توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی را داشته تا به یک بار مصرف کردن از این جکوزی بادی خاتمه دهد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای این کالا در نظر گرفته شده معادل (قطر: 196 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده 2 الی 3 خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این جکوزی بوده که در صورت تخلیه باد و جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری برای حمل جای بگیرد. همچنین ابعاد ذکر شده تمام قسمت های بدنه را شامل شده بنابراین ابعاد مفید فضای مورد استفاده مقداری کمتر خواهد بود. این ابعاد می تواند مقدار 916 لیتر آب را در خود جای دهد. ظرفیت آبی که حجم 80 درصدی بدنه را در بر خواهد گرفت. البته عمق مفید آن نسبت به ارتفاع حدود 5 الی 10 سانتی متر کمتر  بوده تا موجب جلوگیری از سر ریز شدن آب از جکوزی شود. با این حال داشتن چنین ظرفیت آبی به راحتی نیاز های مصرف کنندگان را بر طرف خواهد کرد. این جکوزی بادی پرتابل با احتساب لوازم همراه خود وزنی برابر 39.6 کیلوگرم داشته که در حالت پر شده از آب نیز 954 کیلوگرم وزن خواهد گرفت.

امکانات و ویژگی ها

از امکانات و ویژگی های بسیار مهم در این جکوزی بادی می توان در ابتدا به دستگاه هتیر همراه این محصول اشاره نمود. این دستگاه دیجیتالی در کمترین زمان آب درون جکوزی را تا حداکثر دمای 40 درجه سانتی گراد افزایش داده و می توان توسط آن فشار آب را نیز تنظیم کرد. این دستگاه می تواند حالت ماساژ به وسیله آب درون بدنه ایجاد کرده تا قابلیت مهم آب درمانی برای مصرف کنندگان ایجاد کند. برای تصفیه آب این محصول قرص کلر و مخزن مخصوص نگهداری آن روی آن قرار داده شده است. علاوه بر این برای مراقبت های بیشتر از این کالا بخصوص در فضای باز یک زیرانداز و درپوش مخصوص برای آن در نظر گرفته شده تا در برابر عواملی مانند ورود گرد و غبار به داخل آب جلوگیری کند. گفتنی است که درپوش آن قابلیت وصل شده به بدنه توسط قفل های پلاستیکی تعبیه شده روی جکوزی را خواهد داشت تا حرکتی نداشته باشد. این محصول با داشتن DVD آموزش تصویری توسط شرکت اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...