جکوزی بادی بیضی بست وی

bestway 54090

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
39,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی بست وی با ارگونومی ساخت بیضی محصولی شیک با ابعاد ساخت 286 در 183 در 91 سانتی متر یکی دیگر از جکوزی های بادی ساخت شرکت بست وی می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC سه لایه با روکش طرح چرم مقاوم بوده و در شرایط جوی مختلف و همچنین در برابر آب های با دمای مختلف بسیار مقاوم است. اما این کالا دارای یک درپوش از جنس بدنه بوده که به خوبی قسمت های باز ایم کالا را فرا می گیرد تا از ورود گرد و غبار جلوگیری کند. علاوه بر این وجود یک پمپ برقی سه کاره در کنار این محصول می تواند به صورت کامل تمام نیاز های این جکوزی را بر طرف نماید. پمپی که قابلیت تصفیه آب، باد و راه اندازی نمودن بدنه و همچنین تنظیم دمای آب جکوزی را دارد.

  • طول: 286 سانتی متر
  • عرض: 183 سانتی متر
  • ارتفاع: 91 سانتی متر
  • نوع جنس: PVC سه لایه مقاوم
  • کد محصول: bestway 54090

جکوزی بادی بیضی بست وی

جکوزی بادی پرتابل بیضی محصولی از متفاوت ترین جکوزی های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که در میان بزرگترین مدل های تولید شده از نظر ابعاد و سایز قرار می گیرد. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده آب درمانی و تفریحات آبی در منزل و حتی فضای باز بوده که دارای ساختار و کیفیت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود می باشد. این محصول همانند دیگر جکوزی های بادی دارای ویژگی ها و امکانات مشترکی بوده که همیشه موجب راحتی استفاده مصرف کنندگان شده است. جکوزی های بادی در واقع با هدف جایگزینی جکوزی های بتنی و سنتی تولید و عرضه شده اند که حتی در مواری دارای مزیت های بیشتری می باشند. البته برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این نوع جکوزی پیش ساخته در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت جکوزی

طراحی و ساخت بدنه به صورت بیضی شکل بوده که از حجم بزرگتری برخوردار می باشد. ساختار بدنه مانند دیگر جکوزی های بادی به صورت لایه لایه ای بوده و که این نوع طراحی بیشتر در قسمت درونی بدنه شکل گرفته تا موجب افزایش استحکام بدنه شود. در قسمت کف یک دریچه مخصوص تخلیه آب و چند دریچه آب روی بدنه داخلی استفاده شده تا موجب تبادل آب در دستگاه هیتر شود. طراحی قسمت داخلی به صورت مواج بوده تا در زمان استفاده به خوبی اعضای بدن را برای داشتن محلی راحت پوشش خواهد داد. اما پس از راه اندازی کامل جکوزی دستگاه مربوطه در قسمت بیرونی به این محصول وصل خواهد شد. دستگاهی که قابلیت تنظیم فشار و دمای آب داشته و می تواند امکان ماساژ توسط آب را برای استفاده کنندگان ایجاد کند. این دستگاه دیجیتالی قابلیت تنظیمات دقیق برای مواردی مانند فشار و دمای آب بوده و قادر است دمای آب جکوزی را تا حداکثر 40 دریجه سانتی گراد افزایش دهد. یکی از تفاوت های اساسی در طراحی بدنه این جکوزی بادی می توان به استفاده از پایه ها و یا همان فریم های آلومینیومی اشاره نمود که برای نگهداری و افزایش استحکام بدنه مانند استخر های پیش ساخته اوال فریم استفاده می شود. این پایه ها از طرفی به بدنه وصل شده و از طرفی روی زمین قرار می گیرند تا تعادل لازم را برای این کالا فراهم سازند.

جنس بدنه جکوزی

یکی از مهمترین مواردی که باید هنگام خرید و استفاده از یک جکوزی بادی پرتابل به آن توجه شود جنس بدنه بوده که در محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار شده است. این محصول ساخته شده از جنس پلاستیک PVC و برزنت بوده که به شکل دو و سه لایه ای ساخته شده اند تا ضخامت و قدرت بالایی را به همراه داشته باشند. این بدنه در برابر فشار و دمای آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در فضای باز و در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به بدنه وارد نخواهد شد به همین دلیل می توان با خیالی راحت از آن در فضای باز بخصوص در فصول گرم استفاده نمود. این بدنه با وجود داشتن ضخامت و کیفیت بالا از انعطاف خوبی برخوردار بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را برای مصرف کنندگان فراهم سازد. این قابلیت باعث حمل و جا به جایی آسان تر این کالا خواهد شد. همچنین زمانی که به هر دلیلی آسیبی به این بدنه وارد شود همانند دیگر محصولات بادی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم به صورت تضمینی و استفاده مجدد خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای این کالا در نظر گرفته شده معادل (طول: 286 سانتی متر ف عرض: 183 سانتی متر ، ارتفاع: 91 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب و بزرگ در میان سایر جکوزی های بادی محسوب می شود. این ابعاد قادر است به راحتی 4 الی 6 نفر در سنین بزرگسال را در خود جای دهد. در واقع ابعاد ذکر شده تمام قسمت های بدنه را شامل شده بنابراین ابعاد مفید فضای داخل جکوزی مقداری کمتر خواهد بود. گفتنی است که در صورت تخلیه باد و جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کوچک تر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه جکوزی بوده از همین رو عمق مفید آن حدود 80 الی 85 سانتی متر خواهد بود تا موجب جلوگیری از سر ریز شدن آب شود. طبق این ابعاد ظرفیت آب این محصول حدود 1200 لیتر بوده که حجم 80 درصدی بدنه محصول را شامل می شود. وزن بسته بندی آن با احتساب لوازم همراه خود 53.7 کیلوگرم بوده که بیشتر شامل بدنه اصلی و پایه ها می شود. 

سایر ویژگی ها و امکانات

از مهمترین ویژگی ها و امکانات این محصول می توان به داشتن دستگاه هتیر مخصوص اشاره کرد. این دستگاه علاوه بر تنظیم دما و فشار آب امکان تصفیه آب را توسط فیلتر های کاغذی خواهد داشت. دستگاهی با عملکرد دیجیتالی که توسط برق شهری کار کرده و امکان افزایش دمای آب تا 40 درجه سانتی گراد را خواهد داشت. همچنین برای تصفیه بهتر آب درون این محصول قرص کلر به همراه مخزن مخصوص شناور در نظر گرفته شده که به صورت مجزا مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این برای مراقبت های بهتر نیز یک زیرانداز و درپوش در کنار این جکوزی بادی قرار داده شده تا در زمان استفاده نشدن از این کالا از این لوازم به برای محصول خود به کار ببرید تا در برابر عواملی مانند نفوذ گرد و غبار به داخل بدنه جلوگیری شود. از دیگر قابلیت های مهم این محصول می توان به داشتن پایه های قوی و ضد زنگ برای افزایش استحکام این جکوزی اشاره نمود. این پایه ها هر کدام دارای میز کوچکی بوده که برای نگهداری اشیای مختلف مانند بطری های آب استفاده می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...