جکوزی بادی بیضی بست وی مدل SIENA

bestway 54156

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
37,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی ‍‍‍بیضی بست وی مدل SIENA از متفاوت ترین جکوزی های بادی آماده شرکت بست وی با طراحی بدنه بیضی شکل که برای استفاده دو نفر به شکل استاندارد تولید و عرضه شده است. این کالا دارای جنس بدنه از نوع PVC و برزنت بوده که به صورت دو لایه می باشد. بدنه با ضخامت بالا و مقاوم در برابر دمای بالای آب که از انعطاف مناسبی نیز برخوردار بوده به همین دلیل در حجم و ابعاد کمتری قابل جمع شدن خواهد بود. یکی از ویژگی های بسیار خوب این محصول مانند دیگر مدل های تولید شده داشتن پمپی قوی برای گرم کردن آب تا 40 درجه سانتی گراد می باشد. این پمپ از نوع دیجیتالی بوده و کاملا هوشمند می باشد. علاوه بر این یک زیرانداز و درپوش برای این کالا در نظر گرفته شده و یک میز مخصوص پذیرایی و نوشیدن نیز در کنار جکوزی قرار داده شده که به شکل مجزا قابل نصب شدن روی بدنه وجود خواهد داشت. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن دو نشیمنگاه سرخود در قسمت های ابتدایی و انتهایی می باشد تا محلی بسیار راحت برای نشستن ایجاد کند.

نوعبیضی
ظرفيت آب509 ليتر
طول249 سانتي متر
عرض149 سانتي متر
ارتفاع66 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 548 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، شناور قرص کلر، فیلتر
فشار سنج، میز نوشیدنی

جکوزی بادی بیضی بست وی مدل SIENA

جکوزی بادی بیضی مدل SIENA یکی از بزرگترین جکوزی های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که دارای ساختار بدنه با کیفیت و مقاوم می باشد. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده خانوادگی در فضای باز و بسته منزل و حتی ویلا و یا باغ ها بوده و به دلیل کارکرد مشابه با جکوزی های بتنی و سنتی و داشتن قیمتی مقرون به صرفه به یکی از مناسب ترین گزینه ها به منظور تفریحات آبی بخصوص آب درمانی تبدیل شده است. این نوع جکوزی بادی دارای طراحی بدنه جدیدی بوده و از نظر کیفیت و قدرت بدنه پیشرفت چشمگیری داشته است. البته برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این جکوزی بادی پرتابل در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت جکوزی

جکوزی بادی مدل SIENA همانطور که اشاره کردیم دارای طراحی پایه بیضی شکل بوده اما کمی در طول و عرض های آن تغییراتی ایجاد شده تا در زیبایی بدنه و ساختار آن تاثیر بسزایی داشته باشدو طراحی قسمت داخل بدنه به شکل مواج بوده تا هنگام نشستن درون این جکوزی به خوبی اعضای بدن را در بر گیرد تا در نهایت موجب ایجاد محلی راحت برای استفاده شود. این جکوزی در قسمت داخل بدنه خود چند دریچه مخصوص آب داشته تا به راحتی آب آن را در زمان لازم تخلیه کرده و موجب عبور بهتر جریان آب به داخل دستگاه هیتر برای گرم شدن آب شود. گفتنی است که برای وصل شدن این دریچه های مخصوص آب به دستگاه هیتر نیازی به هیچ نوع شلنگی نخواهد بود. اما دستگاه همراه این محصول پس از باد کردن بدنه اصلی به جکوزی وصل شده و قابلیت تنظیم گرما و فشار آب را خواهد داشت. دستگاهی با تنظیمات دیجیتالی که توسط برق شهری کار کرده و حتی به دلیل داشتن فلیتر های کاغذی قابل تعویض عمل تصفیه آب را نیز انجام خواهد بود. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه می توان به دو نشیمنگاه نرم تعبیه شده در قسمت کف جکوزی و همچنین اتصال دستگاه هیتر از قسمت دیواره عمودی به جکوزی اشاره نمود.

جنس بدنه جکوزی

جکوزی بادی بیضی SIENA بست وی ساخته شده از جنس PVC و برزنت بوده که ریشه اصلی جنس بدنه این کالا از پلاستیک می باشد تا امکان باد خوردن آن به راحتی فراهم شده و وزن کمتری را داشته باشد. این بدنه دارای ساختار لایه لایه ای بوده تا موجب افزایش ضخامت و استحکام بدنه شود. بدنه ای که مقاومت بالایی در برابر دما و فشار آب داشته و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. بدنه ای که با وجود ضخامت و کیفیت بالا از انعطاف خوبی بهره مند بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را داشته باشد. قابلیتی که موجب حمل و جای دادن راحت آن در انواع وسیله های نقلیه خواهد شد. به دلیل اینکه از لایه های ضخیم PVC در فشار داخل بدنه استفاده شده علاوه بر افزایش مقاومت بدنه در برابر تکیه دادن موجب تعمیر آسان آن در زمان آسیب دیدگی خواهد شد، به دلیل اینکه هر لایه تشکیل دهنده بدنه جکوزی را از هم مجزا ساخته است. تنها حساسیت هایی که جنس بدنه چنین جکوزی های بادی می توانند داشته باشند در برابر برخورد اشیای تیز و همچنین ساییدگی های عمقی می باشد که امری طبیعی برای تمامی محصولات بادی خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای این جکوزی پیش ساخته بست وی در نظر گرفته شده معادل (طول: 249 سانتی متر ، عرض: 149 سانتی متر ، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده راحت 2 نفر خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این جکوزی بادی بوده که در صورت تخلیه باد و جمع کردن آن این ابعاد ذکر شده نیز بسیار کوچکتر خواهد شد. گفتنی است که ابعاد نام برده شده تمام قسمت های باد شده بدنه جکوزی را شامل شده که این مسئله به این معنی است که ابعاد مفید قسمتی که آب را در درون خود جای می دهد مقداری کمتر از ابعاد کلی خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه بدنه بوده برای همین به منظور جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن تا حداکثر 55 الی 60 سانتی متر در نظر گرفته می شود. این محصول دارای ظرفیت آب 509 لیتر بوده که با توجه به این مقدار حجم 80 درصدی جکوزی را برای جاری نمودن آب شامل خواهد شد. این کالا در حالت پر شده از آب وزنی معادل 548 کیلوگرم و در حالت بسته بندی با احتساب لوازم همراه خود وزن 43 کیلوگرمی داشته که با وجود حجم کوچک خود به راحتی توسط وسیله های نقلیه صندوق دار قابل حمل خواهد بود.

ویژگی ها و امکانات همراه

از مهمترین ویژگی هایی که می توان در این جکوزی پیش ساخته بادی بست وی مشاهده کرد داشتن ساختاری با کاکرد مشابه جکوزی های غیر بادی می باشد. وجود یک بدنه با کیفیت و مقاوم به همراه یک دستگاه سه کاره برای گرم کردن آب ، تنظیم فشار آب و همچنین تصفیه آب باعث ایجاد محصولی بسیاری کاربردی برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان و بیماران عضلانی و استخوانی شده است. به علاوه اینکه قیمت جکوزی بادی پرتابل SIENA نسبت به مدل های غیر بادی بسیار مقرون به صرفه تر بوده با وجود اینکه کارکردی مشابه با کیفیت کارکرد مدل های سنتی و بتنی دارد. این محصول علاوه بر دستگاه هیتر خود یک شناور به اضافه قرص کلر داشته که برای تصفیه بهتر و بیشتر آب استفاده می شود. علاوه بر این برای مراقبت از این جکوزی یک زیرانداز و یک درپوش با قابلیت وصل به بدنه اصلی همراه این کالا قرار داده شده است. این محصول توسط شرکت اینتکس با بهترین قیمت قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...